• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Skulle vara intressant att fÄ se bezel/displaybilder pÄ dom tre nedersta klockorna om det gÄr att ordna;):)
Klart jag skicka en bild pÄ dom :)
F15EF83B-D4CD-4249-AC27-81144DC129CC.jpeg
7F630AAD-A0D4-4F14-8987-09DDFB73A84D.jpeg

Vad Àr det för Frogman nedtill? (Jellyn)
Det Àr ingen Frog
Min gissning tills @Ploprof visar/bekrÀftar, Àr att det Àr en DW-9200K I.C.E.R.C:)
StÀmmer bra :)
C723C4AC-D7D9-4463-AE53-B3930A0954C5.jpeg

NÄgon med tips om/kan lÀnka pÄ moddelar (AM gÀrna stÄl) som finns frÄn inom EU? Hittar bara frÄn Kina pÄ eBay...

:)

NÄgon med tips om/kan lÀnka pÄ moddelar (AM gÀrna stÄl) som finns frÄn inom EU? Hittar bara frÄn Kina pÄ eBay...

:)
Har hittat en hel del i GB och Polen. Ändra i instĂ€llningarna till att endast söka inom EU. :) jag har iofs bara sökt till GWB5600 och GW9400.. Till dom har jag en del sidlĂ€nkar om du vill ha. Finns schyssta metall moddar till Rangeman ocksĂ„.... :banghead: kan bli dyrt... :rolleyes:

Har hittat en hel del i GB och Polen. Ändra i instĂ€llningarna till att endast söka inom EU. :) jag har iofs bara sökt till GWB5600 och GW9400.. Till dom har jag en del sidlĂ€nkar om du vill ha. Finns schyssta metall moddar till Rangeman ocksĂ„.... :banghead: kan bli dyrt... :rolleyes:
TÀnk Àven pÄ att kolla upp sÀljaren och var de skickar ifrÄn. MÄnga listar sina profiler som om de vore baserade inom EU för att locka kunder Àven om varorna skickas frÄn Kina.

Idag trillade det in en ny klocka till samlingen.
Egentligen Àr klockan inriktade till tjejer. Har lÀnge velat ha en mindre version av DW-6900 (fast den sitter rÀtt bra ÀndÄ fast den Àr sÄ stor).
SÄ sÄg jag denna GMD-S6900MC-1DR och var tvungen att bestÀlla hem den.
NÀr man börja bli van vid stora klockor sÄ kÀnns denna lite liten. Men egentligen Àr ju klockans storlek bra om man jÀmför med vanliga klockor.
KÀnns jÀttelÀtt pÄ armen och rosegold fÀrgen Àr inte blank (trodde först att det ska vara mirror finish), den har textur, vilket jag tycker Àr finare. (syns tyvÀrr inte pÄ bilderna)
Synd bara att knapparna och spÀnnet inte var i rosegold.

Sen har klockan en bÀttre modul ocksÄ, Àn pÄ en vanlig DW-6900, har tex 5 Ärs batteri, vÀrldstid och nÀr man stÀller in tid sÄ ökar man med vÀnster nedre knapp och minska med övre knapp. Displayen Àr jÀtteskarpt. (har inte hunnit stÀlla in rÀtt tid Ànnu, var sÄ glad att jag ville dela med det till er pÄ en gÄng)
Och veckodagars bokstÀver Àr med pixlar.

IMG_5246.JPG

I jÀmförelse med en DW-6900.
IMG_5248.JPG

Senast Àndrad:
JAg gillar ocksÄ dom. 7 Ärs batteri. Inte illa. Gillar den helt olÀsliga gröndisplayade.
Screenshot_20200824-210713_Samsung_Internet.png
Jag tyckte att de var coola och som du sÀger, den med grön display var bÀst. Visarna var ju riktigt vassa (bokstavligt talat). :) Inte dÄligt med 7Är pÄ en ana-digi heller, det brukar bara vara pÄ helt digitala.

Tillbaka
Topp