Taskigt av dig att göra sÄ dÄ fÄr jag vÀl jaga@Ploprof hÀr har du en screwback som du inte har i samlingen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Taskigt av dig att göra sÄ dÄ fÄr jag vÀl jaga@Ploprof hÀr har du en screwback som du inte har i samlingen
Oj den har jag inte koll pÄ, fler bilder tackOg en dw5000 Stussy.
Har ikke flere bilder tilgjengelig for Þyeblikket.Oj den har jag inte koll pÄ, fler bilder tack
Visarna gjorde mig inte het.
Ăr det sĂ„? KĂ€nns som en modell som snabbt blir rabatterad.Skönt det i sommarvĂ€rmen
FörstÄr vad du menar men gillar dem, lite annorlunda som designen, mer de kÀnns lite smÄ isf.
NĂ„gon mer Ă€n jag som tycker relojes byter pris ofta, igĂ„r kostade de 85⏠idag typ 100âŹ
Ăr det sĂ„? KĂ€nns som en modell som snabbt blir rabatterad.
I euro kostar dom betydligt mer för mig. Ăr det pund tecken dĂ€r eller euro?Men nu kostar de 78⏠igen, kollade ju senast pĂ„ lunchen och dĂ„ var de dyrare (jag lovar)
I euro kostar dom betydligt mer för mig. Ăr det pund tecken dĂ€r eller euro?
Nice! Grattis! Ser frÀsch ut.
Den Àr fin. Undra om det Àr min gamla - Àr det en sliten box?
Ja den Àr lite blek typ, sÄ det kanske Àr din gamlaDen Àr fin. Undra om det Àr min gamla - Àr det en sliten box?
Grym klocka. Gör dig aldrig av med denJa den Àr lite blek typ, sÄ det kanske Àr din gamla
Min trogne 5610a börjar fÄ lite patina och imorgon fÄr man en ny square leverans, min tredje
Snygg! Ăr det en mod, eller luras ljuset i bilden?
SĂ€g till om du vill bli av med en DW-5000Ble en til dw5000...
Kommer naturligt med tiden om du anvÀnder den som en Àkta beater!Skön patina! Hur har du fÄtt dem?
KÀnns lÀmpligt att trÄddebutera under Square hypen.
Tack!!!Haha, mÄnadens bild. Var har du hittat den dÀr coola loggan?
HÀrlig vÀndning frÄn vintagetrÀsket!KÀnns lÀmpligt att trÄddebutera under Square hypen.
Haha, Ärets kaxigaste G-shock-bild!KÀnns lÀmpligt att trÄddebutera under Square hypen.