Problemet Àr vÀl att jag Àr kvar dÀr med. Bara breddat intresset.HÀrlig vÀndning frÄn vintagetrÀsket!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Problemet Àr vÀl att jag Àr kvar dÀr med. Bara breddat intresset.HÀrlig vÀndning frÄn vintagetrÀsket!
Jag menar det! Jag tycker G-shock Àr ett bra komplement till vintageProblemet Àr vÀl att jag Àr kvar dÀr med. Bara breddat intresset.
Grymt val av squares!KÀnns lÀmpligt att trÄddebutera under Square hypen.
Vilken ref Àr den svart/oranga nere till höger?KÀnns lÀmpligt att trÄddebutera under Square hypen.
Det Àr en GW-M5610R.Vilken ref Àr den svart/oranga nere till höger?
HĂ€rligt att se att jag inte lider allena!
BUT NOT TODAY S.L! NOT TODAY!
... men vÀrt det för den perfekta wristshoten, eller hur? Kan inte tÀnka mig nÄgot annat skÀl att sova ute just nu
Liite smygsquarig Àr den iaf i botten av displayenNej nej nej nej... inga mer sqares, tack!
Just precis, det var det absolut vÀrt. Det lÄter definitivt som en utmaning till alla att knÀppa en WS senast nautical twillight för att knÀppa tuppen pÄ nÀbben Ätminstone en gÄng i livet!... men vÀrt det för den perfekta wristshoten, eller hur? Kan inte tÀnka mig nÄgot annat skÀl att sova ute just nu
... men vÀrt det för den perfekta wristshoten, eller hur? Kan inte tÀnka mig nÄgot annat skÀl att sova ute just nu
Moddad Square idag.
Jag sov i min kingsize Ticket to the Moon-hÀngmatta nÀr det var +2 grader som kallast. Denna Àr alltsÄ avsedd för tvÄ pers men nÀr jag övernattar nÀra sjön sÄ tÀcker jag mig över med den sÄ jag blir inkapslad som i en kokong. Inga mygg eller andra oindentifierade flygande objekt kommer in
Det bÀsta friluftsköpet jag gjort i mitt liv!
jag har haft min ticket to the moon i 2-3Är - förvisso aldrig övernattat i den, men som du sÀger sÄ Àr det bland de bÀsta friluftsköpen man gjort, Helt klart
haha, eftersom jag sover pÄ mage sÄ vÀljer jag att sova pÄ marken men hammocken anvÀnds ofta för att vila i och bara ta in naturen