Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det ser ut som kaffesump. Olycka vid byte av bönor?Tur att man har fyrkant med fÀrg sÄ man ser om den skulle vara lite smutsig
Men nu kostar de 78⏠igen, kollade ju senast pÄ lunchen och dÄ var de dyrare (jag lovar)
Ta en screenshot. Har alltid varit samma pris för mig.Men nu kostar de 78⏠igen, kollade ju senast pÄ lunchen och dÄ var de dyrare (jag lovar)
Det ser ut som kaffesump. Olycka vid byte av bönor?
Lite manligare Àn kaffesump ocksÄ!Hade varit fint med lite kafferester, men detta Àr jord+hydraulolja.
Ta en screenshot. Har alltid varit samma pris för mig.
Jag har mÀrkt att visa webaffÀrer mÀter automatisk traffik till en vara och nÀr mÄnga tittar pÄ den sÄ gÄr priset upp.
Uret.se Àr en sÄn sida.
Iva exento, utan skatt förmodar jagGjorde jag ju
Första intryck?
DÄ gör man intÄg hÀr med en instegs-beater.
Min första square G-shock och förvÄnad över hur robust den kÀnns och hur mycket man fÄr för pengarna
SÄdÀrja idag dök min nya square upp som utlovat
VÀldigt nöjd! LÀnge haft ögonen pÄ denna, tycker den negativa displayen med dom svart/röda detaljerna passar sÄ bra ihop. Föredrar det mer cleana armbandet oxÄ Àn standard varianten.
GĂ„r det att hitta Bezel till den?
Bra noterat, jag trodde jag fick sÀmre pris dÄ jag surfar frÄn Spanien...Iva exento, utan skatt förmodar jag
Svar ja, men inte original. Kopiorna kÀnns kanske inte helt 100% kvalitet som Casio original men ja... det gÄr ju inte lÀngre att fÄ tag pÄ sÄ.GÄr det att hitta Bezel till den?
RIktigt fet. Dock Àr visarna pÄ grÀnsen till vÀl "spexiga" Àven pÄ denna modellHittade en bild pÄ kommande gr-b200, tycker den ser riktigt hÀrlig ut
RIktigt fet. Dock Àr visarna pÄ grÀnsen till vÀl "spexiga" Àven pÄ denna modell
Lite liten, fÄr försöka vÀnja mig vid storlekenFörsta intryck?