Jag fick söka lÀnge innan jag fattade ditt kodade snack. Men den dÀr RBn Àr ju nÄgot för @daniel svenssonLite meh.
GM 110SCM mÄste tÀvla i sÀmst lÀsbarhet.
RB'n var ju lite ball.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag fick söka lÀnge innan jag fattade ditt kodade snack. Men den dÀr RBn Àr ju nÄgot för @daniel svenssonLite meh.
GM 110SCM mÄste tÀvla i sÀmst lÀsbarhet.
RB'n var ju lite ball.
Min Bamse Àr snÀppet gladare
Precis! Och dÀrför Àr det förbjudet att byta avatarDet Àr sjukt hur mycket man associerar anvÀndarna med deras avatarer![]()
Precis! Och dÀrför Àr det förbjudet att byta avatar![]()
Sober, men displayen ser ju för bedrövlig ut t.o.m. pÄ reklambilden...kanske Àr gamla nyheter i trÄden? Bamford-G
![]()
Smaksak, jag tycker den Àr ganska ball. Inget jag kommer jaga efter, men det Àr ett kul samarbeteSober, men displayen ser ju för bedrövlig ut t.o.m. pÄ reklambilden...![]()
Grabbar.. vi mÄste ta ett allvarligt snack. Att lÄta en GWG-1000 ligga pÄ Köp&SÀlj sÄ hÀr billigt Àr inte okej. 2800kr. Köp den innan jag gör det sjÀlv
https://klocksnack.se/threads/g-shock-gwg-1000-2800kr.137197/
Du har skÀndat den....Kollar hÀr först innan den hamnar pÄ K&S.
Min GW-B5600BC-1ER ska vandra vidare. Sparsamt anvÀnd och Àr i sÄldes fint skick. Kommer endast med original gummiband och inte kombilÀnken. Skicka PM vid intresse.
![]()
![]()
Jag tror pÄ allvar att du faktiskt behöver den.Grabbar.. vi mÄste ta ett allvarligt snack. Att lÄta en GWG-1000 ligga pÄ Köp&SÀlj sÄ hÀr billigt Àr inte okej. 2800kr. Köp den innan jag gör det sjÀlv
https://klocksnack.se/threads/g-shock-gwg-1000-2800kr.137197/