• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Oj oj oj, nya suben 1 mm större! Men mindre bandhorn!! Eller Àr det lÀnken som Àr större?! Aja, jag tar en kvÀllspromenad med froggien och tÀnker pÄ annat ;)
609B7A84-85A0-462C-AD8F-C44FA8195820.jpeg

Även olika fĂ€rger pĂ„ tavlan och bezeln ;)

BestÀllde hem en G-Shock GW-6900 sÄ min G-Shock löshet Àr slut för denna gÄngen :D

Haha ja det Àr lite kul ÀndÄ hur det snackas om 1mm hit och dit medan g-shock kan svÀlla typ 10x mer Ät endera hÄll utan att det blir uppror.

Äntligen Ă€r den pĂ„ H. :)
Exakt!
Ja, Àntligen fick jag upp den pÄ H, tog nÄgra dagar i fönstret. MÄste ha varit, som du var inne pÄ, orörd vÀldigt lÀnge pÄ Cali.

Är det nĂ„gon som Ă€r sugen pĂ„ en dw6900bmc moddad med GW5000-band? Originalband medföljer sĂ„ klart. Jag tĂ€nkte kolla intresset hĂ€r i trĂ„den innan jag lĂ€gger upp en annons pĂ„ k&s. Inhandlades för nĂ„gon mĂ„nad sedan och anvĂ€nd ett par gĂ„nger. PM vid intresse. :)

DW6900BMC-1_hd.png

Konstigt att Casio inte lyckas med detta. Jag menar, dom Àr ju inga fÀrskingar direkt och har vÀl en hel del resurser o_O
kÀnns som att japanerna har lite problem med mjukvaran, inte bara casio. det konstigaste jag hittade med GBD var höjdökningen. altimetern Àr 1m men höjdökningen under aktivitet Àr 5m. varför casio??

Tillbaka
Topp