• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Redan, vad ovÀntat hehe

Kollar hÀr först innan den hamnar pÄ K&S.
Min GW-B5600GZ-1ER Gorillaz ska vandra vidare. AnvÀnd tvÄ gÄnger och Àr i sÄldes nyskick. Skicka PM vid intresse :).
718E1A62-9C41-43E1-8ACE-F54A3645E628.jpeg

Jag bestÀllde en helsvart ga-2100 idag och planerar att stÄlmodda den. Har nÄgon i trÄden provat det?
Det diskuterades nÄgon sida bakÄt i trÄden. Ingen hit om du frÄgar mig men gillar du det sÄ kör pÄ! :)
Den hÀr Àr nÀstan i klass med en delfin
IMG_20200902_184441.jpg
Den Àr helt underbar och jag har svÄrt att förstÄ hur den kan ligga osÄld till ett sÄ pass bra pris. NÀstan sÄ att jag övervÀger att stödköpa sÄ att jag har en i reserv... :D

Det diskuterades nÄgon sida bakÄt i trÄden. Ingen hit om du frÄgar mig men gillar du det sÄ kör pÄ! :)
Den Àr helt underbar och jag har svÄrt att förstÄ hur den kan ligga osÄld till ett sÄ pass bra pris. NÀstan sÄ att jag övervÀger att stödköpa sÄ att jag har en i reserv... :D
Ja, priset var bra redan frÄn början. Snart behÄller jag den hÀr ocksÄ :D

Sjukt bra pris pÄ Resarch-klockan. Once in a lifetime pris typ.

• Like
Reactions: HSK
Tillbaka
Topp