Agnbyâ
Silver
Ja, som en DW fast större...Ser precis likadant ut som DW... den Àr bara nÄn millimeter större pÄ alla hÄl och kanter.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja, som en DW fast större...Ser precis likadant ut som DW... den Àr bara nÄn millimeter större pÄ alla hÄl och kanter.![]()
Den kommer ut pÄ köp och sÀlj inom 24 hProvar DW6900BMC-1, kanske klickar, kanske inte.
![]()
Den kommer ut pÄ köp och sÀlj inom 24 h
Paketöppning och min första g-shock mod.
Det mest överraskande var vÀl hur mycket bÀttre Bà DA klockorna blev, imho.
![]()
![]()
Den vÀnstra kommer fÄ lÀmna.
Vad har du moddat? Nyfiken och för oss (mig) med ingen koll![]()
Skiftade klÀder, sÄ den svarta fick positiv display och den silvriga fick negativa.Vad har du moddat? Nyfiken och för oss (mig) med ingen koll![]()
Nöjd med bastarden!
![]()
Samlat ihop gÀnget...
Jag börjar inse att jag har ett problem
![]()
Jo, det kan vara knepigt. Körde med en mattsvart reflektionsyta för att minimera relektion etc.Ăr rĂ€tt knepigt att fĂ„ bra foton pĂ„ displayens siffror tycker jag men siffrorna pĂ„ denna blev ju vĂ€ldigt crispy och homogen.
Den silvriga ser nÀstan ut som DLC pÄ nedersta bilden. LÀgg ut en till bild pÄ negativ skÀrm med silverdelar sÄ vi fÄr se! Blev ju snyggt.Vad har du moddat? Nyfiken och för oss (mig) med ingen koll![]()
Den silvriga ser nÀstan ut som DLC pÄ nedersta bilden. LÀgg ut en till bild pÄ negativ skÀrm med silverdelar sÄ vi fÄr se! Blev ju snyggt.
Det dÀr blev ju en lyckad John Snow modd!Nöjd med bastarden!
![]()
Den kommer ut pÄ köp och sÀlj inom 24 h
NÀstan nytt rekord va?Not my cup of tea. NÄgon intresserad? 563kr med skicka lÀtt frakt
.
![]()
![]()
NĂ€stan nytt rekord va?Under 5 timmar
(Kunde inte lÄta bli
)
Vad blir det istÀllet??
Att man byter bort en AR mot en AW Àr över mitt förstÄndHaha det Àr typ rekord, var redan osÀker pÄ den frÄn start men ville ge den en chans dÄ jag fick med den som mellanskillnad mot min AR. Har kvar min GW-5000 och bestÀllde mig en AW6 igÄr
.
Att man byter bort en AR mot en AW Àr över mitt förstÄnd![]()
1h för sent idag
![]()