• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

SÄ nu nÀr honeymoon har pÄgÄtt ett tag, hur kÀnns den?
Jag gillar den skarpt! Denna och en GW-5000 och du har en OWG situation! Men timern gör att sekundvisaren ibland hackar nĂ€r den snurrar baklĂ€nges vilket leder till att sekundvisaren hamnar i osynk. DĂ€rför ska klockan in pĂ„ ett garantiĂ€rende nĂ€sta vecka. Är det nĂ„gon annan som upplevt nĂ„got liknande?

Han Àr ok med klockorna:)
16002719888994640227600843242430.jpg

Det Àr bara ett problem om ens partner klagar. ;)

Jag gillar den skarpt! Denna och en GW-5000 och du har en OWG situation! Men timern gör att sekundvisaren ibland hackar nĂ€r den snurrar baklĂ€nges vilket leder till att sekundvisaren hamnar i osynk. DĂ€rför ska klockan in pĂ„ ett garantiĂ€rende nĂ€sta vecka. Är det nĂ„gon annan som upplevt nĂ„got liknande?

Ja du har ju rÀtt. En square och mrg Àr twg material. Kanske Frogman ocksÄ. Mudmaster....

Nej min sek visare beter sig inte sÄ som du beskriver. Hoppas att de kan lösa det fort. Skickar de den till Japan nÀr det gÀller mrg?

Haha det Àr typ rekord :rolleyes:, var redan osÀker pÄ den frÄn start men ville ge den en chans dÄ jag fick med den som mellanskillnad mot min AR. Har kvar min GW-5000 och bestÀllde mig en AW6 igÄr :angel::cigar:.
Jag följde presskonferensen igÄr och mÄste erkÀnna att jag först nu förstÄr varför behovet av en Apple Watch finns. SÄ smidigt att kunna ersÀtta bÄde telefon och plÄnbok med en enkel klocka som sitter pÄ handleden.

Must.. resist.. :banghead:

Jag följde presskonferensen igÄr och mÄste erkÀnna att jag först nu förstÄr varför behovet av en Apple Watch finns. SÄ smidigt att kunna ersÀtta bÄde telefon och plÄnbok med en enkel klocka som sitter pÄ handleden.

Must.. resist.. :banghead:

Jag lyckades inte motstÄ men hÄller tummarna att du gör :angel::cigar:. Som du sÀger sÄ ersÀtter klockan bÄde mobilen och plÄnboken i mitt fall dÄ jag har eSIM till klockan samt Apple Pay. Jag trÀnar en hel del ocksÄ och AW Àr ett bra för det ocksÄ tycker jag.

Om det finns en funktion pÄ AW eller andra smartklockor att filtrera / lÀgga olika prio pÄ inkommande mejl, meddelanden, chats sÄ att man bara fÄr de man vill lÀsa Àr det ju rÀtt smidigt. Annars blir det bara ett ytterligare stressmoment att stÀndigt kolla pÄ klockan för att genast kolla nÀrmare pÄ telefonen.

Ja du har ju rÀtt. En square och mrg Àr twg material. Kanske Frogman ocksÄ. Mudmaster....

Nej min sek visare beter sig inte sÄ som du beskriver. Hoppas att de kan lösa det fort. Skickar de den till Japan nÀr det gÀller mrg?
Vet inte faktiskt, vi fÄr se? Det finns tydligen ett servicecenter i Skövde, eller sÄ blir det Japan :)

Tillbaka
Topp