• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

HÀr av lite nÄgra riktigt lÀckra moddar :)

IMG_4461.PNG

IMG_4462.PNG

Hur Àr det att bestÀlla frÄn AliExpress? tillkommer tull och postens egna indrivning?

Àr det nÄgon som vet vart man kan hitta det bandfÀstet som han anvÀnder pÄ de moddarna?

Du satte verkligen huvudet pÄ spiken. Usch, tar det emot. Jag ska försöka stÄ emot ett tag till :D

Kan man ha en G-Shock pÄ vÀnstern och AW6 pÄ högern kanske?
ELLER sÄ har man klockan som klocka/attribut/smycke och mobilen som mobil/komihÄgmaskin?? :D
Kanske bara jag som hellre ser en "riktig" klocka pÄ armen??
Lite typ EDC: klocka, mobil, plÄnky, nycklar. Just det, glasögonen för syn skull oxÄ:D

Hur Àr det att bestÀlla frÄn AliExpress? tillkommer tull och postens egna indrivning?

Àr det nÄgon som vet vart man kan hitta det bandfÀstet som han anvÀnder pÄ de moddarna?

Beror pÄ om sÀljaren skickar inom EU eller utom EU. Paket som skickas utom EU tillförs moms och PostMords hanteringsavgift.

det Àr ingen som sitter pÄ en Ga-2100Su alternativt den grÄa? som funderar pÄ att flippa? :)
annars bestÀller jag nog en ny i morgon, de Àr ju inte speciellt dyra :)

gillade Casioak modden pÄ 2100su (som har den oranga loggan)

Tillbaka
Topp