Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
HÀr av lite nÄgra riktigt lÀckra moddar
![]()
![]()
Eller inse fakta lÀs en trÄd jag skapade för ett tag sedanJag följde presskonferensen igÄr och mÄste erkÀnna att jag först nu förstÄr varför behovet av en Apple Watch finns. SÄ smidigt att kunna ersÀtta bÄde telefon och plÄnbok med en enkel klocka som sitter pÄ handleden.
Must.. resist..![]()
Du satte verkligen huvudet pÄ spiken. Usch, tar det emot. Jag ska försöka stÄ emot ett tag tillEller inse fakta lÀs en trÄd jag skapade för ett tag sedan( https://klocksnack.se/threads/jag-har-nÄgot-att-bekÀnna.134236/ )
ELLER sÄ har man klockan som klocka/attribut/smycke och mobilen som mobil/komihÄgmaskin??Du satte verkligen huvudet pÄ spiken. Usch, tar det emot. Jag ska försöka stÄ emot ett tag till
Kan man ha en G-Shock pÄ vÀnstern och AW6 pÄ högern kanske?
Tror jag Äker och testar att byta till svart band pÄ denna för höst & vintersÀsongen,
![]()
Hur mycket kostar ett orginalgummi?Tror jag Äker och testar att byta till svart band pÄ denna för höst & vintersÀsongen,
![]()
MÄste varit du som ringde KMG nÀr jag var dÀr?Hur mycket kostar ett orginalgummi?
Det krÀver lite speciella verktyg för att bytas dock, fick lÀmna kvar min klocka.MÄste varit du som ringde KMG nÀr jag var dÀr?
BestÀllde mitt i samband med att jag köpte klockan, minns tyvÀrr inte vad det kostade.
Japp, vilket sammantrÀffandeMÄste varit du som ringde KMG nÀr jag var dÀr?
BestÀllde mitt i samband med att jag köpte klockan, minns tyvÀrr inte vad det kostade.
Det krÀver lite speciella verktyg för att bytas dock, fick lÀmna kvar min klocka.
Det fanns mer dÀrbakom.KÀnns som att en liten sexkantsnyckel skulle kunna fÄ plats.
Snacka om mycket pang för pengen
![]()
Hur Àr det att bestÀlla frÄn AliExpress? tillkommer tull och postens egna indrivning?
Àr det nÄgon som vet vart man kan hitta det bandfÀstet som han anvÀnder pÄ de moddarna?
Bra tips du fick dÀr tycker jag![]()
Haha. Jag ocksÄ, sÄg en AW-591 eller liknande framför mig.Inte undra pÄ att jag inte kopplade. Trodde detta var nÄn gshock referens.
Kom pĂ„ att jag visst hade en fĂ€rgglad G-Schock nĂ„nstansDet hĂ€r med fĂ€rgglada G-Schockâs verkar inte vara min grej tydligen
![]()