Nej men hÀr snackar vi om One week guy! Jag tror mkt vÀl han hade kunnat ha titanaren en hel vecka.Ta inte det hÀr fel nu, men jag tvivlar pÄ att du kan bli OWG med nÄgon klocka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nej men hÀr snackar vi om One week guy! Jag tror mkt vÀl han hade kunnat ha titanaren en hel vecka.Ta inte det hÀr fel nu, men jag tvivlar pÄ att du kan bli OWG med nÄgon klocka
Ta inte det hÀr fel nu, men jag tvivlar pÄ att du kan bli OWG med nÄgon klocka
Nej men hÀr snackar vi om One week guy! Jag tror mkt vÀl han hade kunnat ha titanaren en hel vecka.
Inte sett innan pÄ Frogmanbilder att det Àr smÄgrodor pÄ dekorskruvarna uppe pÄ klockan.. Riktigt frÀckt ju
Hehe ja det ska finnas X antal grodor pĂ„ denna men jag har inte tittat sĂ„ noga Ă€nnu. Kan vara 5-7 âhemligaâ grodor men jag kan ha fel. RĂ€tta mig gĂ€rna.Inte sett innan pĂ„ Frogmanbilder att det Ă€r smĂ„grodor pĂ„ dekorskruvarna uppe pĂ„ klockan.. Riktigt frĂ€ckt ju
Eller Àr det pÄ vissa editionklockor bara?
Tyckte jag sĂ„g en groda och en fisk?Hehe ja det ska finnas X antal grodor pĂ„ denna men jag har inte tittat sĂ„ noga Ă€nnu. Kan vara 5-7 âhemligaâ grodor men jag kan ha fel. RĂ€tta mig gĂ€rna.
Vet att jag Àr en förvirrad mÀnniska , men den nedre skruven fick min hjÀrna till en fiskEn fisk? Borde ju vare en groda men man vet aldrig.
Försökte hitta antalet grodor men fann bara detta: The Frogman line was introduced in 1993. To celebrate its 25th birthday, several Frogman graphics are placed around the watch to be discovered, such as on the front screws, LCD subdisplay, lower band, and band keeper.
Fantastisk bild med hÀrlig sommarfeeling. Det Àr svÄrt att tÀnka sig att den Àr nytagen!
Nej jag tog den för nÄgra timmar sen vi fick plötsligt sol pÄ balkongen.Fantastisk bild med hÀrlig sommarfeeling. Det Àr svÄrt att tÀnka sig att den Àr nytagen!
Jag menade bara att det kÀnns som att den Àr tagen i solnedgÄngen i ett stekigt Miami, inte slutet av september i Sverige.Nej jag tog den för nÄgra timmar sen vi fick plötsligt sol pÄ balkongen.
Ah jag lÀste fel jag fick in lite sommarfeeling dÀr. Drog pÄ "warm" reglagetJag menade bara att det kÀnns som att den Àr tagen i solnedgÄngen i ett stekigt Miami, inte slutet av september i Sverige.
Kontrar med ett par i Rangeman sÄ lÀnge
NÄgon hÀr som vet vilka andra Casioband som eventuellt passar mot Rangens bezel? Eller Àr det bara Rangeband som gÀller?
NÄgon hÀr som vet vilka andra Casioband som eventuellt passar mot Rangens bezel? Eller Àr det bara Rangeband som gÀller?
Och det frÄgar du han som har 8st GW-B5600?Nu Àr jag helt fel kille att frÄga detta, Àger fyra exemplar av Terminator 2, men varför tvÄ av samma ?
Och det frÄgar du han som har 8st GW-B5600?
Jag var egentligen ute efter en Range med negativ display att ha till lite ombyte till den gröna. TÀnkte ha nr2 till att testa lite olika klÀder pÄ
Fast av dom 8 Àr ju iofs 7 olika versionerà tta st !? Men kÀnner att jag kastar sten i glashus hÀr, samlar pÄ tvspel och Nintendo Àr ju expert pÄ att fÄ en att köpa samma spel om och om igen