• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

MRG DAY.

IMG_20200925_092952.jpg

NÄgon som vet om man kan köpa lÀnkar till denna? Jag tycker denna Àr vackrast men tvekar lite, en lÀnk med det frÀcka lÄset hade varit en done deal.
OsÀker men tveksam. Det skulle isf vara -G1000 seriens lÀnk dÄ men -G2000 modellen har en ny typ av bandstift (Alpha lock eller vad det heter, behandlades nÄgon sida bak i trÄden) sÄ Àr inte sÀker pÄ att det gÄr och om det gÄr sÄ kostar nog Ti lÀnken en stadig slant att köpa löst.

OsÀker men tveksam. Det skulle isf vara -G1000 seriens lÀnk dÄ men -G2000 modellen har en ny typ av bandstift (Alpha lock eller vad det heter, behandlades nÄgon sida bak i trÄden) sÄ Àr inte sÀker pÄ att det gÄr och om det gÄr sÄ kostar nog Ti lÀnken en stadig slant att köpa löst.

Jag tror jag förstÄr. Visst borde det vara sÄ att man mÄste klippa av gummit pÄ denna för att korta det?

Tillbaka
Topp