Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr det en MS med en EG modul? Snyggt
Tack Nu Ă€r jag inte helt hemma pĂ„ ref men det stĂ€mmer sĂ€kert Hade lite trĂ„kigt och grejer liggandes. Vart riktigt snyggt!Ăr det en MS med en EG modul? Snyggt
http://www.shoppinginjapan.net/gw-9400bj-1jf hÀr kanske?
Finns ju en. GW-5035. Den sÄlde slut rÀtt snabbt. RÀtt mÄnga pÄ forumet som har en dock.
Nyss uthĂ€mtad jubileumsmodell 735, vinsten frĂ„n fototĂ€vlingen som @yonsson styrde. Grym matt finish som gör den helt kolsvart, en riktig Batman-klocka. Ăr dock inte sĂ„ld pĂ„ ana/digi-modellerna egentligen men en square i samma kolsvarta finish vore mumma.
Ja, det blir nog till att byta upp sig till en sÄn (eller den kommande med tegelvÀggen). Kul att doppa tÄrna i ett nytt trÀsk, har aldrig blivit g-shockbiten pÄ riktigt tidigare men Àr beredd att göra ett nytt försökFinns ju en. GW-5035. Den sÄlde slut rÀtt snabbt. RÀtt mÄnga pÄ forumet som har en dock.
Finns ju en. GW-5035. Den sÄlde slut rÀtt snabbt. RÀtt mÄnga pÄ forumet som har en dock.
Denna finns. Dw-5600-eg. Bara att söka pÄ Ebay. 700-900 kr typ.Jag börjar bli sugen pÄ en square, mest för att dom Àr sÄ retro. Jag tycker att det Àr en djungel av dw/gw dÀrute, jag vill helst ha en dw-5600 med guldig "protection g-shock text" finns det? Eller Àr det bara den dÀr annivarsary som har det?
DÄ vill jag bara varna att skruvarna pÄ sidorna Àr i "silver" vilket Àr en detalj som vissa kan störa sig pÄ.Denna finns. Dw-5600-eg. Bara att söka pÄ Ebay. 700-900 kr typ.
Tack! Fast dom jag hittar pÄ ebay kostar frÄn 2k, sÄ viktig Àr inte guldtexten för mig. DÄ fÄr det bli den vanliga.Denna finns. Dw-5600-eg. Bara att söka pÄ Ebay. 700-900 kr typ.
Har har aldrig tÀnkt pÄ faktiskt. Men den nya dw 5035 lÀr ju vara helt i guld.DÄ vill jag bara varna att skruvarna pÄ sidorna Àr i "silver" vilket Àr en detalj som vissa kan störa sig pÄ.
Och det kan vara ett helsike att fÄ tag i "guldskruvar". Lyckades fÄ tag i en gammal trasig "skyforce" DW-6500 som jag kunde plocka guldskruvarna ifrÄn.
Blev tvungen att lÀgg in en bild pÄ belysningen pÄ Mudman "Stormtrooper". En av de snyggare belysningarna jag sett.
G-9000
NÀst sist, min har inte kommit Àn! Bull bars, hittar man det inom eu eller mÄste man köpa pÄ andra sidan pölen?Sist pÄ pucken, men satan vilken trevlig liten pjÀs!