• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

5F37C2A2-A9A8-4B58-A835-43AAC9F51ADC.jpeg

6BBA7EFA-CA81-4DE9-BF85-6E69E9439E68.jpeg Hej jag tÀnkte köpa en Rangeman men Àr sugen pÄ den helsvarta. Jag hittar inte den i Sverige. Har nÄgon nÄgot tips var man kan bestÀlla den?

IMG_2923.JPG

Nyss uthĂ€mtad jubileumsmodell 735, vinsten frĂ„n fototĂ€vlingen som @yonsson styrde. Grym matt finish som gör den helt kolsvart, en riktig Batman-klocka. Är dock inte sĂ„ld pĂ„ ana/digi-modellerna egentligen men en square i samma kolsvarta finish vore mumma.
Finns ju en. GW-5035. Den sÄlde slut rÀtt snabbt. RÀtt mÄnga pÄ forumet som har en dock.

Finns ju en. GW-5035. Den sÄlde slut rÀtt snabbt. RÀtt mÄnga pÄ forumet som har en dock.
Ja, det blir nog till att byta upp sig till en sÄn (eller den kommande med tegelvÀggen). Kul att doppa tÄrna i ett nytt trÀsk, har aldrig blivit g-shockbiten pÄ riktigt tidigare men Àr beredd att göra ett nytt försök:)

Jag börjar bli sugen pÄ en square, mest för att dom Àr sÄ retro. Jag tycker att det Àr en djungel av dw/gw dÀrute, jag vill helst ha en dw-5600 med guldig "protection g-shock text" finns det? Eller Àr det bara den dÀr annivarsary som har det?

To much aint enough!
Dagen efter man fick hem Mudmaster G-9000 sÄ fick man en sweet deal pÄ en till. KÀnns som den skulle passa utmÀrkt pÄ Hoth (Star Wars).
Norman Schwarzkopf hade ju en klocka pÄ varje arm men det kÀnns liiite overkill. ;)
RIMG0091.JPG
DSCN2139.JPG

28schwarzkopf2_337-jumbo.jpg

(LĂ„nad bild)

Denna finns. Dw-5600-eg. Bara att söka pÄ Ebay. 700-900 kr typ.
DSC_0011-1.jpg
DÄ vill jag bara varna att skruvarna pÄ sidorna Àr i "silver" vilket Àr en detalj som vissa kan störa sig pÄ.
Och det kan vara ett helsike att fÄ tag i "guldskruvar". Lyckades fÄ tag i en gammal trasig "skyforce" DW-6500 som jag kunde plocka guldskruvarna ifrÄn.

DÄ vill jag bara varna att skruvarna pÄ sidorna Àr i "silver" vilket Àr en detalj som vissa kan störa sig pÄ.
Och det kan vara ett helsike att fÄ tag i "guldskruvar". Lyckades fÄ tag i en gammal trasig "skyforce" DW-6500 som jag kunde plocka guldskruvarna ifrÄn.
Har har aldrig tÀnkt pÄ faktiskt. Men den nya dw 5035 lÀr ju vara helt i guld.

Tillbaka
Topp