OcksÄ bokat nu. Den Àr ju tvÀrfet! Hur ska man kunna motstÄ?
Kul! Ăr ocksĂ„ sugen men Ă€r det inte lite vĂ€l mycket polerade ytor? BlĂ€string kanske kan rĂ„da bot pĂ„ problemet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
OcksÄ bokat nu. Den Àr ju tvÀrfet! Hur ska man kunna motstÄ?
Kul! Ăr ocksĂ„ sugen men Ă€r det inte lite vĂ€l mycket polerade ytor? BlĂ€string kanske kan rĂ„da bot pĂ„ problemet?
Kör pĂ„ guldvarianten istĂ€llet, den ska ju blĂ€nkaKul! Ăr ocksĂ„ sugen men Ă€r det inte lite vĂ€l mycket polerade ytor? BlĂ€string kanske kan rĂ„da bot pĂ„ problemet?
HÄller med! Beadblastar du min dÄ?
Som en AP fast med blÄtand, vad kan gÄ fel?OcksÄ bokat nu. Den Àr ju tvÀrfet! Hur ska man kunna motstÄ?
SĂ„ fort man trĂ€ffar pĂ„ nĂ„gon med en royal oak eller nautilus: âĂ h Ă€r det den nya G-shocken?âSom en AP fast med blĂ„tand, vad kan gĂ„ fel?
Eller nĂ€r man vĂ€l har den pĂ„ armen och möter nĂ„gon med en Nautilus "-Ă„ fan, har du ocksĂ„ den nya GÂŽn"SĂ„ fort man trĂ€ffar pĂ„ nĂ„gon med en royal oak eller nautilus: âĂ h Ă€r det den nya G-shocken?â
-En sĂ„dan har jag, fast med blĂ„tand. Man kan kasta den i vĂ€ggen, ska vi testa det med din ocksĂ„?SĂ„ fort man trĂ€ffar pĂ„ nĂ„gon med en royal oak eller nautilus: âĂ h Ă€r det den nya G-shocken?â
-En sÄdan har jag, fast med blÄtand. Man kan kasta den i vÀggen, ska vi testa det med din ocksÄ?
Allt som drar ner batteritiden pĂ„ en beater Ă€r enligt min mening dĂ„ligt.Ăr man korkad om man inte fattar grejen med bluetooth? PĂ„litliga retrodigitalare gillas, men det fĂ„r inte börja lukta smartwatch...
Du fÄr hÄlla dig hÀr pÄ KS, vi vÄgar inte misstro YonssonVad Àr det med folk pÄ WUS? Antingen Àr de dumma eller sÄ lÀser de inte.
Ja, vi Àr ju redan en liten grupp pÄ listan sÄ absolut.
Hade det varit kul med Baselgruppköp pÄ dessa eller? Tror inte den i stÄl Àr LE och gissar att det Àr den alla vill ha sÄ det borde gÄ.
FörlÄt om jag Àr helt out of touch men vad för funktion möjliggörs med blÄtand?
Misstro officiell Casio specifikation skulle jag sÀga. KÀnns rÀtt puckat att motsÀga sig spec liksom.Du fÄr hÄlla dig hÀr pÄ KS, vi vÄgar inte misstro Yonsson
Synd att de inte verkar köra med notifikationer. Men det skulle vÀl suga alltför mycket batteri.
VÀrldstid, positionering och jag gissar alarm och sÄdant tjafs som Àr jobbigt att stÀlla direkt pÄ klockan.
Det finns blÄtands G-Shocks med enklare notifikationer sÄ det vore ju inte helt orimligt att Àven denna har det.Synd att de inte verkar köra med notifikationer. Men det skulle vÀl suga alltför mycket batteri.
Ăr man korkad om man inte fattar grejen med bluetooth? PĂ„litliga retrodigitalare gillas, men det fĂ„r inte börja lukta smartwatch...
Som du ser pÄ bilderna Àr infÀstningen helt annorlunda. GÄr inte med andra ord.+1
Den Àr bra snygg den dÀr i stÄl men Bluetooth och annat krafs gÄr bort. Undrar om det Àr samma storlek invÀndigt som andra modeller sÄ att man kan byta ut sjÀlva klock-enheten...
Jag Àr pÄ men vill ha guyyyld. Inte silver. Guld Àr för vinnare
Hade det varit kul med Baselgruppköp pÄ dessa eller? Tror inte den i stÄl Àr LE och gissar att det Àr den alla vill ha sÄ det borde gÄ.
HÄller med till viss del. Den i stÄl Àr ju rÄ o snygg men guld Àr ju alltid lite vrÀkigt o smaklöst sköntJag Àr pÄ men vill ha guyyyld. Inte silver. Guld Àr för vinnare
Den guldiga Àr limiterad, blir nog svÄrt med gruppköp pÄ den.Jag Àr pÄ men vill ha guyyyld. Inte silver. Guld Àr för vinnare
Om nÄgon kan lösa det sÄ Àr det du.Den guldiga Àr limiterad, blir nog svÄrt med gruppköp pÄ den.
Hehe, tack för den blöta bollen! Vi Äterkommer med info nÀr vi har mer info.Om nÄgon kan lösa det sÄ Àr det du.
Litar pÄ dig vÀnnen.Hehe, tack för den blöta bollen! Vi Äterkommer med info nÀr vi har mer info.