Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
jays n kays pÄ ebay Àr min rekomendation. PÄlitligt folk dÀr.NÀst sist, min har inte kommit Àn! Bull bars, hittar man det inom eu eller mÄste man köpa pÄ andra sidan pölen?
Nice! Tack för tipset!Vill du bara ha ett cleanare band till GWM5610 sÄ kanske detta kan vara nÄgot? Jag köpte och har det pÄ min 5610. Helt ok kvalitet och lagom mjukt.
https://www.ebay.com/itm/Rubber-Wat...375436?hash=item4b2a4f1e8c:g:MyAAAOSw9alZ5MRZ
MÄste ju sÀga att den Àr över förvÀntan snygg men samtidigt lite trÄkigt att den har en helt ny boett och inte lÀngre Àr kompatibel med gamla straps och resin bezels. Man fÄr nÀstan se det hÀr som en helt ny klocka och inte en "vanlig" square.
Jag kommer nog hoppa denna men försöka fÄnga en dw-5035d nÀr dom nu slÀpps!Blir nog enda klockan jag ska köpa i Är. Tror den blir asbra.
Jag kommer nog hoppa denna men försöka fÄnga en dw-5035d nÀr dom nu slÀpps!
MÄste ju sÀga att den Àr över förvÀntan snygg men samtidigt lite trÄkigt att den har en helt ny boett och inte lÀngre Àr kompatibel med gamla straps och resin bezels. Man fÄr nÀstan se det hÀr som en helt ny klocka och inte en "vanlig" square.
Du fÄr googla pÄ gwm-b5000d. StÄr lite i WUS trÄden om dom. Fanns vÀl uppe pÄ nÄgon officiell sida ocksÄ som jag inte har nÄgon lÀnk till. UngefÀr runt 6k kr berÀknas den landa pÄ. Finns Àven en guldmodell och en DLC i titan som Àr limiterade.Vad Àr det hÀr för nÄgot hÀftigt?? Har du nÄgon lÀnk sÄ man kan lÀsa pÄ lite. Sinnesjukt cool!! Den vill jag ha.
J-vlar vad bra den ser ut, Ängrar inte min förbokning en sekund!
EDIT: Verkar Àven bli en helt ny modul. Det Àr alltsÄ inte samma bluetooth modul som suttit i föregÄende bluetooth modeller förstÄr jag det som.
Jag bestÀllde ocksÄ en nu. 3 bokade av 3 personer med bra smak.J-vlar vad bra den ser ut, Ängrar inte min förbokning en sekund!
Bara att sitta och vÀnta pÄ telefonsamtalet frÄn Klockmaster Globen dÄ, kommer bli ett par jobbiga veckor...
Snyggt!Jag bestÀllde ocksÄ en nu. 3 bokade av 3 personer med bra smak.
Ăr dock orolig för bĂ„de lĂ€nken och lĂ„set, de brukar ju inte vara nĂ„gon höjdare pĂ„ billigare GShocks.Snyggt!
60000 yen. I Sverige 6k?Vet du priset ?
PĂ„ dessa bilderna kan man skymta baksidan av lĂ„set, ser i alla fall inte ut att vara den billigaste typen av lĂ„s (dvs tvĂ„ plĂ„tbitar som de har pĂ„ bland annat combi-bracelet). Vad gĂ€ller lĂ€nken vĂ€ger ju klockan en hel del (167g) och den ser rĂ€tt stel ut i konstruktionen pĂ„ den nedre bilden sĂ„ förhoppningsvis kĂ€nns den stabil pĂ„ handleden.Ăr dock orolig för bĂ„de lĂ€nken och lĂ„set, de brukar ju inte vara nĂ„gon höjdare pĂ„ billigare GShocks.
Jag Ă€r mer orolig för safirglaset som verkar ha försvunnit jĂ€mfört med specsen frĂ„n lĂ€ckorna, ingen dealbreaker för mig men det hade varit kul med safirglas. Kanske har med stöttĂ„ligheten att göra.Ăr dock orolig för bĂ„de lĂ€nken och lĂ„set, de brukar ju inte vara nĂ„gon höjdare pĂ„ billigare GShocks.
Finns en yonsson pÄ WUS ocksÄ (vilket sammantrÀffande) som hÀvdar att de oficiella specifikationerna sÀger safirglas, grymt!Jag Àr mer orolig för safirglaset som verkar ha försvunnit jÀmfört med specsen frÄn lÀckorna, ingen dealbreaker för mig men det hade varit kul med safirglas. Kanske har med stöttÄligheten att göra.
Svin cool! Bara att vÀnta pÄ Robbans samtal...PÄ dessa bilderna kan man skymta baksidan av lÄset, ser i alla fall inte ut att vara den billigaste typen av lÄs (dvs tvÄ plÄtbitar som de har pÄ bland annat combi-bracelet). Vad gÀller lÀnken vÀger ju klockan en hel del (167g) och den ser rÀtt stel ut i konstruktionen pÄ den nedre bilden sÄ förhoppningsvis kÀnns den stabil pÄ handleden.
Har ju bÄde safir och stn (som tydligen ger bÀttre skÀrpa ur alla vinklar).Jag Àr mer orolig för safirglaset som verkar ha försvunnit jÀmfört med specsen frÄn lÀckorna, ingen dealbreaker för mig men det hade varit kul med safirglas. Kanske har med stöttÄligheten att göra.
Förut stod det safir pÄ hemsidan men nu stÄr det inorganic glass dÀrav min oro, Yonsson hÀvdar att det Àr safir i de officiella specsen dock.Har ju bÄde safir och stn (som tydligen ger bÀttre skÀrpa ur alla vinklar).
Jag "tror" att det Àr lite som nÀr man sÀger "industridiamanter" om konstgjorda diamanter... Jag hoppas verkligen inte dom sÀtter i ett mineralglasFörut stod det safir pÄ hemsidan men nu stÄr det inorganic glass dÀrav min oro, Yonsson hÀvdar att det Àr safir i de officiella specsen dock.
Det Àr safirglas, har sett specen men vet inte om den Àr officiell Àn. Har mailat G-Shock och bett om pressrelease eller motsvarande med all info.Förut stod det safir pÄ hemsidan men nu stÄr det inorganic glass dÀrav min oro, Yonsson hÀvdar att det Àr safir i de officiella specsen dock.