Anar en viss ihopgaddning hÀr..
Den som vÀntar pÄ nÄt gott.. Kanske fÄr se
Har en vattentÄlig samt akrivbestÀndig röd tuschpenna som jag kan skicka över om du vill
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Anar en viss ihopgaddning hÀr..
Den som vÀntar pÄ nÄt gott.. Kanske fÄr se
Du kanske inte har Stockholm som hemstad?Tackar! Ska prova detta.
Tackar! Ska prova detta.
Ja, drog frÄgan i dm till honom, Äterkommer med svaretJa och negativt lÀr se grymt ut. Men ska du inte frÄga Luc? Han Àr vÀldigt hjÀlpsam.
KÀnns som att folk som moddar kommer fram med dom snyggaste lösningarna. Att Casio inte sjÀlva förstÄr att vi vill ha en tegelsten med resindelar. Det Àr ju obviousJa, drog frÄgan i dm till honom, Äterkommer med svaret
Glaset Àr tydligen bÄde för högt och för smalt
Inte vÀrre Àn att det krÀvdes en del trixande med packningen, sÄ han var ganska skeptisk till vattentÀtheten
Jag fÄr vÀl se vilken lösning det blir för att fÄ glaset pÄ plats (för det Àr redan bestÀllt ). UV-lim kÀnns som en tÀnkbar lösning...
Tror det Àr Berlin men ska ÀndraDu kanske inte har Stockholm som hemstad?
Men jÀklar Storleken pÄ den dÀr va inte nÄdigVerktygslÄdan pÄ.
Ăr det rĂ€tt ska det stĂ„ "DST" i displayen.Tackar! Ska prova detta.
PÄ GMW-B5000 sitter solpanelen fast i boetten och inte i glaset. GÀller att pressa i mitten för att fÄ ut glaset utan att skada solpanelen. PÄ M5610 tror jag att solpanelen sitter limmad pÄ glaset. Hur de har gjort pÄ B5600 vet jag inte.Alla glasen Àr mineral vill jag tro, och dimensionerna pÄ boetterna Àr ocksÄ samma förutom knapparna som Àr större pÄ Portern, men det Àr inget som spelar roll i detta fall, men möjligen Àr dimensionerna pÄ glasen inte helt lika...
Ja, jag lÀste att det inte var helt okomplicerat, lite dÀrför jag frÄgade. Men det kanske var för att det var en modul, en boett, ett glas och slutligen en bezel och band. Allt ifrÄn olika modeller... Jag tÀnker nÀrmast pÄ om det Àr nÄgot dubbelglas för solpanelen eller liknande, men det ska det vÀl inte vara pÄ B5600? Glas och packning ca 400kr skickat och klart, jag tÀnker mer som en 5610:a med Bt modul, och skulle det se bra ut med den negativa Àr det dessutom den "bra" negativa.
Tror det Àr Berlin men ska Àndra
Vad menar du?Men jÀklar Storleken pÄ den dÀr va inte nÄdig
Men jÀklar Storleken pÄ den dÀr va inte nÄdig
Hehe, kanske det. KÀnns lite avlÀgset i dagslÀget dockMed tids nog kommer du inse att G-stort egentligen inte Àr sÄ stort. ^^
B5600 Àr samma sÀtt som B5000, dvs punkttejpad i boetten med dubbelhÀftande tejp.PÄ GMW-B5000 sitter solpanelen fast i boetten och inte i glaset. GÀller att pressa i mitten för att fÄ ut glaset utan att skada solpanelen. PÄ M5610 tror jag att solpanelen sitter limmad pÄ glaset. Hur de har gjort pÄ B5600 vet jag inte.
Ta gÀrna bilder under arbetets gÄng och dela med dig!
Rangeman fick joina med till gymmet idag
En grej med rangeman Àr att man inte bör lÄta klockan hasa ner för lÄngt pÄ handleden och köra t ex armhÀvningar. Rangeman har tyvÀrr lite försvagade system för pinsen som gör att dessa kan gÄ av om det blir för mycket force frÄn fel vinkel sÄ att sÀga.
Tradera pÄ en trÄksöndag Àr fasen inte bra... För plÄnky alltsÄ
Ett sÄlt hÀr erbjudande gÄr inte att tacka nej till
Jag tycker alltid att det Àr lika förvÄnande nÀr man ser den hÀr typen av klockor sÀljas pÄ Blocket eller Tradera istÀllet för inom klockkretsar och om man frÄgar sÀljarna sÄ Àr de sÀllan medlemmar eller ens kÀnner till KS.
Ett sÄlt hÀr erbjudande gÄr inte att tacka nej till
Square pÄ kombilÀnk? Bara en vild gissning.Tradera pÄ en trÄksöndag Àr fasen inte bra... För plÄnky alltsÄ
RÄkade ocksÄ bjuda hem en G-shockgrej innan ikvÀll...
Det rÄkade inte vara ett reklam-stÀll? RÄkade bli överbjuden precis pÄ slutetTradera pÄ en trÄksöndag Àr fasen inte bra... För plÄnky alltsÄ
RÄkade ocksÄ bjuda hem en G-shockgrej innan ikvÀll...
Tro det eller ej, men nopeSquare pÄ kombilÀnk? Bara en vild gissning.
Fasen ta mig eller??Det rÄkade inte vara ett reklam-stÀll? RÄkade bli överbjuden precis pÄ slutet