Inte otroligt.Gött... snart kommer nÄt Ànnu bÀttre, men förhoppningsvis i mindre förpackning
KÀnns dock som att det Àr ovanligt snabbt marscherat för att vara Casio, slÀpps ju fortfarande nya versioner av dess föregÄngare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Inte otroligt.Gött... snart kommer nÄt Ànnu bÀttre, men förhoppningsvis i mindre förpackning
Inte otroligt.
KÀnns dock som att det Àr ovanligt snabbt marscherat för att vara Casio, slÀpps ju fortfarande nya versioner av dess föregÄngare.
Tror absolut att du Àr nÄt pÄ spÄren. Storlek och prisbild har nog pÄverkat GPR-B1000 modellens framgÄng.Rangeman 2.0 kanske Àr för dyr att producera och blir hyllvÀrmare hos mÄnga butiker? RM 1.0 dÀremot Àr ju ett kap och sÀkerligen en av de mest populÀra triple sensor de sÀljer. Men vem vet hur Casio resonerar. Glide GBX 100 som var slutsÄld överallt har ju ocksÄ gÄtt i graven fortare Àn illa kvickt.
Ăr gbx-100 nerlagd? Vart har du sett detta?Rangeman 2.0 kanske Ă€r för dyr att producera och blir hyllvĂ€rmare hos mĂ„nga butiker? RM 1.0 dĂ€remot Ă€r ju ett kap och sĂ€kerligen en av de mest populĂ€ra triple sensor de sĂ€ljer. Men vem vet hur Casio resonerar. Glide GBX 100 som var slutsĂ„ld överallt har ju ocksĂ„ gĂ„tt i graven fortare Ă€n illa kvickt.
Hmm weirdPÄstÄs pÄ IG att GPR-B1000 Rangeman modellen Àr discontinued.
Det var vĂ€l bara den blĂ„?Ăr gbx-100 nerlagd? Vart har du sett detta?
Bara den blĂ„ varianten.Ăr gbx-100 nerlagd? Vart har du sett detta?
Borde inte GPR-B1000 varit med dÀr dÄ?
Det Àr ju bara ett IG-rykte Àn sÄ lÀngeBorde inte GPR-B1000 varit med dÀr dÄ?
Ha ha, usch det lÄter jobbigt att dyka Jag har sjÀlv funderat pÄ att fridyka men kanske Àr jag lite för lat för det. Och lite rÀdd för kolsvart vatten! Men att flyga paragliding utan en massa ovÀsen och regler att tÀnka pÄ hade varit fantastiskt!Tja, jag försöker hÄlla igÄng med vikttrÀning, datorintresse mm, vilka hobbies jag alltid haft men engagemanget har varit som en berg och dal-bana pÄ alla. Just nu kÀnns det rÀtt balanserat. GÄr den ena ner lite gÄr den andra upp lite. RÀtt skönt. Det vore nÀmligen trist om de relativt fÄ intressen man har skulle dala samtidigt! Vad gör man dÄ liksom. Hemska tanke.
Ăr dock inte sugen pĂ„ att testa nĂ„t helt nytt typ vindsurfing och dylikt.
Andra hobbyn jag brunnit för (för typ 20 Är sedan) Àr dykning men det kÀnns inte aktuellt pÄ nÄt sÀtt idag. SÄ oerhört mÄnga mans-timmar som gÄr Ät att iordningstÀlla utrustning, Äka till nÄt dykcenter, fylla flaskan, bÀra i grejerna i bÄten, Äka ut 1 timme med en dieselstinkande bÄt, krÀnga i sig en jobbig torrdrÀkt och all utrustning för att sen dyka 40 min i grumligt och kallt vatten, ta diselstinkande bÄten tillbaka till dykentret, lasta av alla grejer, skölja med vatten bÀra allt till bilen osv. Ryser bara jag tÀnker pÄ det och fascineras av hur mycket ork man hade för 20 Är sedan. Enklare som sagt att klicka hem en dykarklocka istÀllet
Men du som jobbar med helikopter, Àr du inte sugen pÄ att testa andra av de fyra elementen, t ex vatten?
Ja det var inte tiden jag reagerade pÄ, tyckte bara att texten var sÄ himla kul.
Det gÄr inte att sÀga en tid, paketet Àr hos postnord. Det kan komma imorgon eller nÀsta vecka. Underbart!
Subban ska pÄ besiktning idag, valet av klocka var sjÀlvklart
Subaru, bilvÀrldens version av Mudmastern ?
10 Är igenom alla besiktningar utan en enda anmÀrkning... ja, det Àr bilvÀrldens G-shock
Haha snarare tvÀrtom, jÀvla meck med boxermotorerna.Subaru, bilvÀrldens version av Mudmastern ?
Haha snarare tvÀrtom, jÀvla meck med boxermotorerna.
Underbar klocka dÀr @Hans B 1955 Roligt att du har provat en massa annat pÄ sistone men till slut kommer tillbaka till MRG. Fantastiskt ljus pÄ bild nr 2, den poppar verkligenKlockan Àr nu 00.30, men jag kÀnner mig tvungen att dela med mig lite om den hÀr.
Har funderat lÀnge fram och tillbaka, men nu kÀndes det rÀtt att hÀmta den frÄn Klockmaster Globen. G2000HB som den heter har naturligtvis allt som en MRG kan erbjuda, men det var Hammertone-glasringen som till slut gjorde att jag valde den hÀr. Tycker det hantverket Àr sÄ vackert i det hÀr utförandet.
Mycket pengar javisst, men just nu var det den klocka jag mest av allt ville ha.
NÄgra bilder sÄ lÀnge (den understa bilden Àr frÄn MRG-appen) mer text o bilder kommer framöver.
Klockan Àr nu 00.30, men jag kÀnner mig tvungen att dela med mig lite om den hÀr.
Har funderat lÀnge fram och tillbaka, men nu kÀndes det rÀtt att hÀmta den frÄn Klockmaster Globen. G2000HB som den heter har naturligtvis allt som en MRG kan erbjuda, men det var Hammertone-glasringen som till slut gjorde att jag valde den hÀr. Tycker det hantverket Àr sÄ vackert i det hÀr utförandet.
Mycket pengar javisst, men just nu var det den klocka jag mest av allt ville ha.
NÄgra bilder sÄ lÀnge (den understa bilden Àr frÄn MRG-appen) mer text o bilder kommer framöver.
Grattis @Hans B 1955Klockan Àr nu 00.30, men jag kÀnner mig tvungen att dela med mig lite om den hÀr.
Grattis! Det var snabba budĂntligen blev jag med en MR-G . Stort tack till @Derix för tipset om klockan ! SĂ„ jĂ€kla nöjd med köpet .
Grattis! Det var snabba bud
Sjukt stilig pjÀs det hÀr - och storleken Àr perfekt.
Tack sĂ„ mycket. Ăr ruggigt nöjd .Stort grattis - skitcool!
vilken ref Àr det?