VĂ€lkommen in hit: https://klocksnack.se/threads/trĂ„den-om-mr-g-vĂ€rt-det.101035/Tack sĂ„ mycket. Ăr ruggigt nöjd .
Det Àr en B1000B-1ADR
G-SHOCK official website | CASIO
www.g-shock.eu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
VĂ€lkommen in hit: https://klocksnack.se/threads/trĂ„den-om-mr-g-vĂ€rt-det.101035/Tack sĂ„ mycket. Ăr ruggigt nöjd .
Det Àr en B1000B-1ADR
G-SHOCK official website | CASIO
www.g-shock.eu
Ăntligen blev jag med en MR-G . Stort tack till @Derix för tipset om klockan ! SĂ„ jĂ€kla nöjd med köpet .
Awesome!
Förmodligen en riktig OWG material?
Grattis till ett bra köp.
Sjukt fin!Ăntligen blev jag med en MR-G . Stort tack till @Derix för tipset om klockan ! SĂ„ jĂ€kla nöjd med köpet .
Sjukt fin!
Dom Àr riktigt vassa! Jag har mÄnga gÄnger Ängrat att jag klev pÄ Seiko Astron istÀllet för Mr-G
Borde stÄ Multi Color 6 pÄ bandet istÀllet för Multi band 6
Det Àr aldrig för sentDom Àr riktigt vassa! Jag har mÄnga gÄnger Ängrat att jag klev pÄ Seiko Astron istÀllet för Mr-G
Inte bra att det kommer sÄdana heads ups nÀr man Àntligen lyckats sÀlja ett par klockor igen xDHeads-up hÀr innan den hamnar pÄ K&S. Tror min Rangeman GW-9400 ska vandra vidare .
Klockan Àr i fint skick och kommer full-set. TÀnker mig 1500kr inkl skicka lÀtt frakt. Bilder kommer imorgon.
Nymoddad? Eller har jag missat den innan?
Det var ett tag sedanNymoddad? Eller har jag missat den innan?
Inte alls dum negativ display pĂ„ dom hĂ€r nya manickerna. SvĂ„rt att inte se vad det stĂ„r jĂ€mfört med dom vanliga negativa som man knappt kan lĂ€saĂntligen! Tre lĂ„nga veckor tog det att fĂ„ hem den, men den som vĂ€ntar pĂ„ nĂ„got gott....
Ăr det rulltrappan dĂ€r överst pĂ„ displayen?S.L och SL kommer inte överens idag...
Det beror pÄ hur man ser det... Inte att skaffa en Mr-G, men att göra Astron-köpet ogjort Àr för sentDet Àr aldrig för sent
Det beror pÄ hur man ser det... Inte att skaffa en Mr-G, men att göra Astron-köpet ogjort Àr för sent
Det beror pÄ hur man ser det... Inte att skaffa en Mr-G, men att göra Astron-köpet ogjort Àr för sent
AndrahandsvÀrdet Àr vÀl tyvÀrr inte pÄ topp för AstronAstron ligger vÀl ungefÀr som mrg vad gÀller pris och kvalitet, hur kÀnns astron generellt? Jag har bara sett astron pÄ bilder.