Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ă h, en ny KingNĂ„gra nyheter:
Ouf dom dÀr Àr super svÄr hittade och riktigt eftertraktade! BÀst att du letar upp den igen. Annars blir det att bestÀlla am skruvar frÄn samma stÀlle du bestÀllde am bezelOch jÀdrigt tung :O
Absolut hyfsat likvÀrdig skulle jag sÀga, Àven om MR-G ser lite smalare ut.
PS: om nÄgon har en bezelskruv över fÄr den gÀrna om:a mig, lovar att skruva i den ordentligt
@roosterman den vita var ju frÀschNÄgra nyheter:
Ăr det den hĂ€r modellen du letar efter?Och jĂ€drigt tung :O
Absolut hyfsat likvÀrdig skulle jag sÀga, Àven om MR-G ser lite smalare ut.
PS: om nÄgon har en bezelskruv över fÄr den gÀrna om:a mig, lovar att skruva i den ordentligt
Trillade visst in Àn mer kul grejer idag
Grymt, lÀgger den modellen pÄ villhöver-listan.
Ouf dom dÀr Àr super svÄr hittade och riktigt eftertraktade! BÀst att du letar upp den igen. Annars blir det att bestÀlla am skruvar frÄn samma stÀlle du bestÀllde am bezel
Ăr det bĂ€sta att lĂ„ta klockan ligga pĂ„ fönsterbrĂ€dan och fĂ„ solljus eller under en lampa?
Jag upplever att stÄl inkl titan vÀrms upp mycket fort i bÄde solljus och under en stark lampa. Solljus laddar ju fortast men se upp sÄ att klockan inte blir sÄ varm. Höstens temperaturer rÄder vÀl bot pÄ det till en viss del. Jag föredrar iaf mulet vÀder.
Har du en led lampa som inte blir varm hade jag testat det först. Och förstÄs nÀr det vankas dagsljus.
GPS Àr den pÄ? Den drar mycket batteri. Jag har stÀngt av den pÄ min.
Stort tack för ett mycket utförligt svar . FrÄgan Àr hur lÄng tid det tar att ladda klockan full? Brukar du lÀgga klockan pÄ fönsterbrÀdan eller har du nÄgot bÀttre tips? Nje har ingen bra LED-lampa tyvÀrr. Jag tror inte min har nÄgon GPS .
FönsterbrÀdan fungerar ju ypperligt. Men som sagt, lÄt inte solen skina pÄ den i timmar utan kontroll utan kÀnn pÄ den dÄ och dÄ för att se hur vÀrmeutvecklingen Àr. Min var halvfull circus, och det tog nÄgra dagar innan den blev full. > DÄ hade jag inte den vid fönstret i timtals utan laddade nÄgon timma hÀr, nÄgon timma dÀr.
HĂ„ller tiden
Jag ville inte betala 2500kr extra för en pulsmÀtare jag absolut inte ville ha.Den ser ut lite liten pÄ dig... du borde ha köpt storebrorsan