• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Dubbelpostar idag, Àr sÄ förtjust i den hÀr klockan:
Tog en vÀlbehövlig paus frÄn garderobsbyggande. Frun har 95% av klÀdkammaren och 5 av totalt 6 garderober i huset, men behöver tydligen fler.
Jag fixar utan att sÀga nÄt, vill inte ta diskussionen om hur mÄnga garderober man behöver, det skulle ju kunna resultera i frÄgan om hur mÄnga klockor man behöver ..... :)
80A67CD7-F21D-435E-8637-D09653029A9A.jpeg

Tog en vÀlbehövlig paus frÄn garderobsbyggande. Frun har 95% av klÀdkammaren och 5 av totalt 6 garderober i huset, men behöver tydligen fler.
Jag fixar utan att sÀga nÄt, vill inte ta diskussionen om hur mÄnga garderober man behöver, det skulle ju kunna resultera i frÄgan om hur mÄnga klockor man behöver ..... :)
Hans, du Àr en klok man. :)

Jobbigt nÀr jag vÀntade pÄ en klocka i en och en halv mÄnad (GM-S5600PG-1ER) sÄ var den för liten för mig och frugan gillar inte digitalklockor och föredrar mindre klockor.
HÀmtade ut klockan igÄr, har bara tagit pÄ mig den för att ta foto pÄ klockan, sÄ den Àr helt ny, har ej anvÀnt den.
TÀnkte frÄga om nÄgon hÀr vill köpa den för samma pris som jag betalade för 1710kr (jag bjuder pÄ Postnords spÄrbar frakt) innan jag lÀgger upp den till försÀljning.
Kommer med allt pÄ bilden med pÄskrivet garantikort.

IMG_5420.JPG
IMG_5422.jpg

Senast Àndrad:

KĂ€nner igen mig, frun ville ha ett nytt badrum och jag ville ha en bergvĂ€rmepump. SĂ„ vi kompromissade och renoverade badrummet🙃

Jobbigt nÀr jag vÀntade pÄ en klocka i en och en halv mÄnad (GM-S5600PG-1ER) sÄ var den för liten för mig och frugan gillar inte digitalklockor och föredrar mindre klockor.
HÀmtade ut klockan igÄr, har bara tagit pÄ mig den för att ta foto pÄ klockan, sÄ den Àr helt ny, har ej anvÀnt den.
TÀnkte frÄga om nÄgon hÀr vill köpa den för samma pris som jag betalade för 1710kr (jag bjuder pÄ Postnords spÄrbar frakt) innan jag lÀgger upp den till försÀljning.
Kommer med allt pÄ bilden med pÄskrivet garantikort.

IMG_5420.JPG
IMG_5422.jpg

Bra erbjudande! Jag har dock övertrasserat mitt klockkonto :(

En dag ska jag ha min bergvÀrmepump :banghead:
Jag stöttar dig i din bergvÀrmekamp! Visa denna bilden till frugan! Dels kan hon njuta av att beskÄda en titan, vidare kan hon begrunda de 195kWh som jag fÄtt gratis sedan vi startade rÀknaren i tisdags. Det Àr gratis energi som en simpel luft/vatten vÀrmepump har levererat :)
4FE7943F-4415-4099-B3EE-4C11A0798FD7.jpeg

Jag stöttar dig i din bergvÀrmekamp! Visa denna bilden till frugan! Dels kan hon njuta av att beskÄda en titan, vidare kan hon begrunda de 195kWh som jag fÄtt gratis sedan vi startade rÀknaren i tisdags. Det Àr gratis energi som en simpel luft/vatten vÀrmepump har levererat :)
4FE7943F-4415-4099-B3EE-4C11A0798FD7.jpeg

Tackar för stödet! Sitter just nu med luft/vatten frÄn 2005 dÀr EVR:en Àr trasig, sÄ jag fÄr shunta sjÀlv :banghead:

IMG_20201018_180422.jpg

IMG_20201018_154925.jpg
Idag har Muddien fÄtt vara med och rensa garaget pÄ Frugis initiativ.... :eek:
Kunde gÄtt precis hur illa som helst :D

Jag och MR-G organiserade verkstaden igÄr, blev helt okej :)

IMG_20201018_181003.jpg

Oftast lĂ€gger sig nyförĂ€lskelsen ganska omgĂ„ende nĂ€r man har köpt en ny klocka men inte med den hĂ€r. Jag blir lika glad varje gĂ„ng jag har pĂ„ mig den och det hĂ€r en riktig keeper (famous last words 🙄). 😍😍😍

Idag hittade vi en snögubbe nÀr vi var ute och promenerade i skogen!

20201018_112431-02.jpeg

Tillbaka
Topp