Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Och jag fick sommarfeelings
Den har jag. Grym!GMW-B5000G-1ER Àr vÀl det nÀrmaste du kommer idag. StÄlbezel men resinband. Dessutom "rÀtt" polaritet pÄ displayen. För egen del tycker jag stÄl pÄ lÀnk Àr rÀtt mysigt.
Ska Ă„ka upp till Stockholm i helgen. FĂ„r bli ett besök pĂ„ KMG. Har aldrig varit dĂ€r.PĂ„ vĂ€g att hĂ€mta âBruceâ efter bandbyte.
Tycker personligen det blev sÄ mycket bÀttre mer svart bandDÄ Àr Bruce redo för vinterhalvÄret!
Grymt nöjd.
DÄ Àr Bruce redo för vinterhalvÄret!
Grymt nöjd.
Första G-shocken och sÄledes Àven första posten i denna trÄd!
Plockade upp denna förgyllda stĂ„lis (GMW-B5000) hĂ€r i veckan. TyvĂ€rr Ă€r lĂ€nken för kort, finns det nĂ„gon hĂ€r som har en extra bit över att sĂ€lja eller kan tipsa om bĂ€sta sidan att köpa pĂ„. Ăven tips pĂ„ vart man kan plocka upp ett gummi mottages gĂ€rna.
Mitt första intryck Àr att denna klocka ju Àr magisk!
Det blev ju mycket bra! Nöjd förstÄr jag?
Nu ser jag att jag stavat som en kossa i mitt inlÀgg ovan. LUMINESCENT ska det ju stÄ.Lite OT men det rÄkade visst trilla in en sexkanting men lite G-shockig ser den ut i alla fall
Vad vill du ha för din Rangeman?3st som fÄr alldeles för lite handledstid hos mig. Bt modulen gillar jag men lÀnk pÄ fyrkant Àr inget för mig.
NÄgon hÀr som vill ta över?
AppropÄ lumeNu ser jag att jag stavat som en kossa i mitt inlÀgg ovan. LUMINESCENT ska det ju stÄ.
Den dÀr sexkantiga Àr Mission Impossible (Tom Cruise) klockan eller?
Det dÀr var riktigt frÀnt! Finns en hel del dolda lumes bland G-shockarnaPÄ tal om lume!