• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Tycker det ser lite mer ut som en MTG.
Typ nÄn av de hÀr :
Jag tror det Àr en sÄn hÀr!
Svante Àr riktigt trevlig!
EA16CA14-38D2-4693-93F6-4815EF579D04.png

GA-2110 NintendogrÄ. :) Nice.

Men DW-5600WM-5jf orsakar lite huvudbry, den ser ju enbart smutsig ut.
"Earth color tone series" lol

Var vĂ€l ingen modell direkt som jag kĂ€nner mig tvungen att köpa... Bra Ă€r vĂ€l det iofs 😁

GA-2110 NintendogrÄ. :) Nice.

Men DW-5600WM-5jf orsakar lite huvudbry, den ser ju enbart smutsig ut.
"Earth color tone series" lol

Haha, ja den var nĂ€stan lite Ă€cklig! 😅
IMG_20201030_093104.jpg

Den nya Rangeman var ju lite kul iaf. 🙃
IMG_20201030_093319.png
IMG_20201030_093345.jpg

Haha, fick faktiskt lite Ă„ldersnoja nĂ€r Ă„ttaĂ„ringen pĂ„pekade att nĂ€r han Ă€r dubbelt sĂ„ gammal fyller jag 40 Ă„r 😅

Ha. VÀnta du tills du nÀrmar dig femtio dÄ kan vi börja snacka Äldersnoja. Allt snack om att man Äldras som ett delikat vin Àr bara struntprat. Man förfaller i superhastighet om man inte motar olle i grind. Men trÀning, framförallt styrketrÀning, Àr en investering för livet! :cool:

On topic - snygg klocka. :p

Ha. VÀnta du tills du nÀrmar dig femtio dÄ kan vi börja snacka Äldersnoja. Allt snack om att man Äldras som ett delikat vin Àr bara struntprat. Man förfaller i superhastighet om man inte motar olle i grind. Men trÀning, framförallt styrketrÀning, Àr en investering för livet! :cool:

On topic - snygg klocka. :p

Sant, har 18 Ă„r pĂ„ mig att förĂ€dla det gamla pannrummet till ett gym/rehabcenter 😁

On topic:

Tackar! MÄste sÀga att jag trodde att jag skulle gilla min MR-G mer men DW-5600c:n Àr bara sÄ enkel och charmig :)

Tillbaka
Topp