Fredrik78
Silver
Jag tror det Àr en sÄn hÀr!Tycker det ser lite mer ut som en MTG.
Typ nÄn av de hÀr :
Svante Àr riktigt trevlig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag tror det Àr en sÄn hÀr!Tycker det ser lite mer ut som en MTG.
Typ nÄn av de hÀr :
Var vÀl ingen modell direkt som jag kÀnner mig tvungen att köpa... Bra Àr vÀl det iofsGA-2110 NintendogrÄ. Nice.
Men DW-5600WM-5jf orsakar lite huvudbry, den ser ju enbart smutsig ut.
"Earth color tone series" lol
G-Shock & Baby-G Earth Color Tone Pairs: DW-5600ET, DW-5600WM, BGD-560ET, BGD-560WM in Green, Brown Red, Beige - G-Central G-Shock Fan Site
G-Shock and Baby-G are releasing three pairs of matching watches as part of the Earth Color Tone Series. Unlike the G Presents Lover's Collection 2020 sets,www.g-central.com
Haha, ja den var nÀstan lite Àcklig!GA-2110 NintendogrÄ. Nice.
Men DW-5600WM-5jf orsakar lite huvudbry, den ser ju enbart smutsig ut.
"Earth color tone series" lol
G-Shock & Baby-G Earth Color Tone Pairs: DW-5600ET, DW-5600WM, BGD-560ET, BGD-560WM in Green, Brown Red, Beige - G-Central G-Shock Fan Site
G-Shock and Baby-G are releasing three pairs of matching watches as part of the Earth Color Tone Series. Unlike the G Presents Lover's Collection 2020 sets,www.g-central.com
Exakt.BÀst att passa pÄ att trÀna innan gymmen stÀngs helt
En alldeles utmÀrkt Älder30 Äring samt 32 Äringen gymmar
En alldeles utmÀrkt Älder
Haha, fick faktiskt lite Äldersnoja nÀr ÄttaÄringen pÄpekade att nÀr han Àr dubbelt sÄ gammal fyller jag 40 Är
Snart dags för padel
Ha. VÀnta du tills du nÀrmar dig femtio dÄ kan vi börja snacka Äldersnoja. Allt snack om att man Äldras som ett delikat vin Àr bara struntprat. Man förfaller i superhastighet om man inte motar olle i grind. Men trÀning, framförallt styrketrÀning, Àr en investering för livet!
On topic - snygg klocka.
Gratulerar !
Kul, grattis! NÀr Àr den berÀknad till?
Förkyld sedan en vecka tillbaka vilket betyder noll trÀning. Det Àr mer nedslÄende Àr sjÀlva förkylningen