Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Arbetsledaren Àr med och övervakar ditt arbete förstÄsJajamen. Varken helvetesdjup eller himlahög, men ormatÀt ska den vara.
Arbetsledaren Àr med och övervakar ditt arbete förstÄs
Denna fick ocksÄ lite rotation idag igen i gymmet,
Ja, det Àr den frÀmsta realtids anvÀndningen för min del. Sen loggar den ju all trÀningsdata i appen och dÀr Àr det ju lite skoj att ha koll pÄ ackumulerad trÀningsdata (distans/tempo/syreupptagningsförmÄga/kalorier etc) över tiden.AnvÀnder du den frÀmst för att hÄlla koll pÄ din puls under gympasset?
Avundsjuk pÄ alla som gymmar. SjÀlv bor man i VG region sÄ det blir inget gym pÄ ett tag...
Ja, det Àr den frÀmsta realtids anvÀndningen för min del. Sen loggar den ju all trÀningsdata i appen och dÀr Àr det ju lite skoj att ha koll pÄ ackumulerad trÀningsdata (distans/tempo/syreupptagningsförmÄga/kalorier etc) över tiden.
Avundsjuk pÄ alla som gymmar. SjÀlv bor man i VG region sÄ det blir inget gym pÄ ett tag...
Investera i ett par hantlar och kanske en trÀningsbÀnk. Man kommer lÄngt med trÀningen med den utrustningen.
Behöver inte vara nÄt fancy för att köra igenom hela kroppen.
Hemmagym Àr nog den investering jag gjort som betalade sig snabbast. För kostnaden av ett Ärskort fÄr man ett bra gym, efter tvÄ Ärskort blir det riktigt bra. Ett tips Àr att köpa frÄn Decathlon.+1 pÄ ovan. Kör med hantlar och trÀningsbÀnk och kan inte sÀga att jag saknar gymmet. Sen nÀr vÀl den gamla pannan Àr utslÀngd och bergvÀrmepumpen installerad i garderoben sÄ fÄr jag undersöka vad för ytterligare maskin som kan vara vÀrt att köpa
Bor ocksÄ i VGR, men har ett hemmagym i pannrummet som jag kan trÀna i
Hemmagym Àr nog den investering jag gjort som betalade sig snabbast. För kostnaden av ett Ärskort fÄr man ett bra gym, efter tvÄ Ärskort blir det riktigt bra. Ett tips Àr att köpa frÄn Decathlon.
Hade varit aktuellt om jag ej bott i lÀgenhet.Investera i ett par hantlar och kanske en trÀningsbÀnk. Man kommer lÄngt med trÀningen med den utrustningen.
Behöver inte vara nÄt fancy för att köra igenom hela kroppen.
Respektlöst mot vÄrdpersonalen nÀr rekommendationer nu lyder att undvika allmÀnna gym specifikt.Jag bor i VG och har hemmagym med trÀnar pÄ STC ÀndÄ
Hade varit aktuellt om jag ej bott i lÀgenhet.
Respektlöst mot vÄrdpersonalen nÀr rekommendationer nu lyder att undvika allmÀnna gym specifikt.
Ontopic:
Inte alls. Jag gör som Tegnell sa i Aktuellt. GÄ pÄ gym men trÀngs inte och hÄll avstÄndRespektlöst mot vÄrdpersonalen nÀr rekommendationer nu lyder att undvika allmÀnna gym specifikt
Precis. Det gĂ„r galant att gĂ„ i klockbutik och titta pĂ„ G-shock om det Ă€r NĂDVĂNDIGT (vilket det Ă€r) men undvika folk och hĂ„lla avstĂ„nd.Lite mer ot;
Fast Tegnell sĂ€ger i en intervju dĂ€r han förklarar vidare att gym och köpcenter Ă€r exempel pĂ„ vad man bör undvika om man normalt trĂ€ffar mĂ„nga okĂ€nda pĂ„ sĂ„dana stĂ€llen. Ăr det t ex mer eller mindre tomt pĂ„ ett gym 7 pĂ„ morgonen föreligger det ju ingen smittorisk. Men om man vet att man gĂ€rna trĂ€ffar mĂ„nga pĂ„ gymmet ska man undvika att gĂ„ dit.
Frihet under ansvar brukar överlag inte fungera sÄ bra - folk Àr helt enkelt inte sÄ smarta som man skulle kunna hoppas pÄ.
Den Àr nog absolut mest optimerad för löpning, mitt behov av gps i trÀningsklockan tex Àr ju minst sagt försumbart.Bor ocksÄ i VGR, men har ett hemmagym i pannrummet som jag kan trÀna i
Jaha! Det var ju betydligt mer information Àn vad jag tÀnkte. FÄr ta och kolla nÀrmare pÄ det. Tycker det har varit svÄrt att hitta en bra klocka för gymmande dÄ de flesta trÀningsklockor verkar vara riktade mot cykling och löpning.
Snacka om förvuxna rosbuskarSpikey-night! SÄna hÀr trÀd klÀttrar man inte i. Jag lovar!
Ja, jag Àr inte helt pÄ det klara med varför dessa stora trÀd Àr sÄ taggiga. FÄr forska lite...Snacka om förvuxna rosbuskar