Grattis DÄ har du nÄgra mÄnader pÄ dig att skaffa en egen Baby-G till Baby G
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grattis DÄ har du nÄgra mÄnader pÄ dig att skaffa en egen Baby-G till Baby G
Storken anlÀnder i början av majKul, grattis! NÀr Àr den berÀknad till?
- Stort Grattis, bra jobbat
En slapp lördagseftermiddag. PÄ tal om babys sÄ Àr min fru höggravid och har redan passerat utsatt datum. DÀrför vÄgar man bara hÄlla sig hemma och knappt ta en öl pÄ kvÀllen.
- Lycka till, hÄller tummarna!En slapp lördagseftermiddag. PÄ tal om babys sÄ Àr min fru höggravid och har redan passerat utsatt datum. DÀrför vÄgar man bara hÄlla sig hemma och knappt ta en öl pÄ kvÀllen.
En slapp lördagseftermiddag. PÄ tal om babys sÄ Àr min fru höggravid och har redan passerat utsatt datum. DÀrför vÄgar man bara hÄlla sig hemma och knappt ta en öl pÄ kvÀllen.
- Roligt, hoppas allt gÄr bra!Vi vÀntar ocksÄ barn, berÀknat till slutet av januari Frugan Àr dock orolig att jag kommer missa förlossningen dÄ jag brukar vara förkyld under den perioden, hjÀlper ju inte heller att lillan kommer att börja förskolan nÄgra veckor innan dess
Kul! Ja, en graviditet kan vara oroliga nio mÄnader men den hÀr gÄngen har man varit extra orolig och hÄllit sig ifrÄn alla som haft minsta symptom.Vi vÀntar ocksÄ barn, berÀknat till slutet av januari Frugan Àr dock orolig att jag kommer missa förlossningen dÄ jag brukar vara förkyld under den perioden, hjÀlper ju inte heller att lillan kommer att börja förskolan nÄgra veckor innan dess
G-Shock Àr den perfekta "mitt i livet"-klockan. Kul att du hÀnger kvar hos oss och inte snöat in fullstÀndigt pÄ vintage (Ànnu)- Roligt, hoppas allt gÄr bra!
Verkar som mÄnga i trÄden Àr "mitt i livet" nu. SjÀlv Àr jag klar med sÄnt hÀr sen lÀnge, nu Àr det barnbarn som trillar in (ut?). Det senaste (nr 7) fyllde nyss ett Är
- Trots min aktningsvÀrda Älder Àr det hÀr favorittrÄden, vintage Àr jag sjÀlv och det Àr mest nackdelarG-Shock Àr den perfekta "mitt i livet"-klockan. Kul att du hÀnger kvar hos oss och inte snöat in fullstÀndigt pÄ vintage (Ànnu)
- Roligt, hoppas allt gÄr bra!
Verkar som mÄnga i trÄden Àr "mitt i livet" nu. SjÀlv Àr jag klar med sÄnt hÀr sen lÀnge, nu Àr det barnbarn som trillar in (ut?). Det senaste (nr 7) fyllde nyss ett Är
Kul! Ja, en graviditet kan vara oroliga nio mÄnader men den hÀr gÄngen har man varit extra orolig och hÄllit sig ifrÄn alla som haft minsta symptom.
- SÄg Metallica tillsammans med sonen senast de spelade i Stockholm (sonen Àr 35 nu)Tack sÄ mycket Tycker sjÀlv att det Àr roligt att det Àr sÄ blandat med olika Äldrar hÀr. UngefÀr som vid en Metallica konsert
- SÄg Metallica tillsammans med sonen senast de spelade i Stockholm (sonen Àr 35 nu)
Blev det "ormatÀtt" nu?"Bara" 4m kvar.
Blev det "ormatÀtt" nu?