Ja, för det kan ju inte vara enbart för att kunna hÀnga upp G-shock pÄJa, jag Àr inte helt pÄ det klara med varför dessa stora trÀd Àr sÄ taggiga. FÄr forska lite...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja, för det kan ju inte vara enbart för att kunna hÀnga upp G-shock pÄJa, jag Àr inte helt pÄ det klara med varför dessa stora trÀd Àr sÄ taggiga. FÄr forska lite...
Spikey-night! SÄna hÀr trÀd klÀttrar man inte i. Jag lovar!
EDIT: Urrrrk, vilken dÄlig kamera min mobil har i dÄligt ljus...
Det kan jag lova kör pixel 5 och det Àr ju samma huvudsensor! Grym kameraMin Pixel 4a kommer i morgon, verkar bli en klar förbÀttring frÄn min nuvarande Oneplus 3
Det kan jag lova kör pixel 5 och det Àr ju samma huvudsensor! Grym kamera
Helt OT men varifrÄn bestÀllde du?LÄter lovande! Verkar vara pÄ G just nu
Ăr sugen pĂ„ en ny klocka, men för att ha rent samvete behöver de hĂ€r sĂ€ljas.
Vill börja med att erbjuda de hÀr i trÄden till ett pris som nÀrmast mÄste betraktas som en tidig julklapp
Mudmastern har jag köpt ny, Frogman har jag fÄtt i ett byte. Klockorna Àr i mycket fint men anvÀnt skick, smÄ spÄr av anvÀndning finns. Har inte skruvat nÄt pÄ dem. Fullset förstÄs, men vill pÄpeka att asken till Frogman blivit lite misshandlad av tidigare Àgare.
- Vid en snabb och trevlig affÀr fÄr du bÄda för 6900kr och dÄ ingÄr rek extra frakt eller fika/burgare vid ett f2f möte.
Du Àr vÀlkommen att höra av dig med dina funderingar.
Helt OT men varifrÄn bestÀllde du?
- Tanken Àr som vanligt att fÄ ner nÄgon hÀr djupare i trÀsket om Àn förmÄnligtBra pris som vanligt!
Det dÀr Àr bra skit alltsÄ Min 5610a Àr den som fÄr i sÀrklass mest armtid av G-skocken. En beater av rang!Byesklockan har anlÀnt
Faen vad man saknar att vara i Spanien nu i november nÀr man ser den bilden Visste du att man fyllde kuddar och madrasser med blombollarna ifrÄn det trÀdet förr?Spikey-night! SÄna hÀr trÀd klÀttrar man inte i. Jag lovar!
EDIT: Urrrrk, vilken dÄlig kamera min mobil har i dÄligt ljus...
Det dÀr Àr bra skit alltsÄ Min 5610a Àr den som fÄr i sÀrklass mest armtid av G-skocken. En beater av rang!
DÄ har jag gÄtt och blivit sugen pÄ en G-shock igen.
Haft en silvrig och en svart i stÄl innan men blev för mkt bling och lite för tung.
Den Japanska med sync och screwback Àr jag lite inne pÄ, nÄn som kan ref i huvudet?
Annars Àr krav bra display och gÀrna synk.
Ni kan givetvis tipsa om nÄn annan trevlig modell med
Haha, ja det Àr inte sÄ tokigt med sol.Faen vad man saknar att vara i Spanien nu i november nÀr man ser den bilden Visste du att man fyllde kuddar och madrasser med blombollarna ifrÄn det trÀdet förr?
Exakt den jag syftade pÄ, tackar!GW-5000 söker du
seiyajapan.com
SeiyaJapan is one of the most prestigious professional shopping sites that provides worldwide Japan watch devotees with high quality Japanese watches from Japanwww.seiyajapan.com
Jag törst inte svÀra pÄ det, mej jag tycker mig ha hört att dom hÄller vÀtska sÄ att trÀdet klarar sig extremt lÀnge i torkaHaha, ja det Àr inte sÄ tokigt med sol.
Nej, jag kom inte lĂ€ngre Ă€n att dom Ă€r importerade frĂ„n sydamerika för lĂ€ngesedan. Taggarna Ă€r fortfarande ett mysterium. Blommorna ĂLSKAR dom smĂ„ pappegojjorna att plocka av grenarna och kasta ner pĂ„ marken. Ser ut som det regnar blommor ibland.
SÄ för att göra det Ànnu mer off-topic kommer dagens bild med blÄ himmel och T-shirt vÀder. Fel klocka för trÄden. Jag ber sÄ hemskt mycket om ursÀkt.
Ny MRG?Ăr sugen pĂ„ en ny klocka, men för att ha rent samvete behöver de hĂ€r sĂ€ljas.
Vill börja med att erbjuda de hÀr i trÄden till ett pris som nÀrmast mÄste betraktas som en tidig julklapp
Mudmastern har jag köpt ny, Frogman har jag fÄtt i ett byte. Klockorna Àr i mycket fint men anvÀnt skick, smÄ spÄr av anvÀndning finns. Har inte skruvat nÄt pÄ dem. Fullset förstÄs, men vill pÄpeka att asken till Frogman blivit lite misshandlad av tidigare Àgare.
- Vid en snabb och trevlig affÀr fÄr du bÄda för 6900kr och dÄ ingÄr rek extra frakt eller fika/burgare vid ett f2f möte.
Inte en klocka till sa Frugis för fyra G sen Och inte gjorde jag saken bÀttre nÀr jag sa att hon skulle fÄ en fin present i lördags.. Jag slog in den nya elvispen i ett fint paket och gav till henne. Om blickar kunde döda...Jo, gillar mina squares Frugan undrade dock varför jag köpte en till likadan klocka
Ha ha, du Ă€r för hĂ€rlig Hasse! Ett lyft i coronadeppetĂr sugen pĂ„ en ny klocka, men för att ha rent samvete behöver de hĂ€r sĂ€ljas.
- Vi fÄr se, det Àr ett alternativN
Ny MRG?