• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Utropstecken blinkar och inga knappar fungerar... đŸ€”
20201103_083931.jpg
- Reagerar den pÄ laddning?

Inte en klocka till sa Frugis för fyra G sen😁 Och inte gjorde jag saken bĂ€ttre nĂ€r jag sa att hon skulle fĂ„ en fin present i lördags.. Jag slog in den nya elvispen i ett fint paket och gav till henne. Om blickar kunde döda... 😁😇

Haha, har gjort samma sak fast med en sladdlösdammsugare, var tydligen till hushÄllet var tanken och inte morsdagpresent :(

Det Ă€r ju tur att dumbbell shrugs Ă€r ett stĂ„ende inslag under mina trĂ€ningspass 😅

PXL_20201103_181246017.jpg

Är sugen pĂ„ en ny klocka, men för att ha rent samvete behöver de hĂ€r sĂ€ljas.
Vill börja med att erbjuda de hÀr i trÄden till ett pris som nÀrmast mÄste betraktas som en tidig julklapp :)
Mudmastern har jag köpt ny, Frogman har jag fÄtt i ett byte. Klockorna Àr i mycket fint men anvÀnt skick, smÄ spÄr av anvÀndning finns. Har inte skruvat nÄt pÄ dem. Fullset förstÄs, men vill pÄpeka att asken till Frogman blivit lite misshandlad av tidigare Àgare.
- Vid en snabb och trevlig affÀr fÄr du bÄda för 6900kr och dÄ ingÄr rek extra frakt eller fika/burgare vid ett f2f möte.
Du Àr vÀlkommen att höra av dig med dina funderingar.
4824A978-EFBA-4662-9262-20A74D3F14E9.jpeg
8936F458-5B7B-45FB-A48C-0D95E43B7CF5.jpeg
EEF90EFF-DBE0-499C-A733-DFA993972D75.jpeg
62449BAA-1DB3-44D5-BBCC-3F4CA7E86DA5.jpeg
2583CA97-750F-4CF8-89BB-D5E1D150E2BF.jpeg
- Inget napp Àn sÄ dÄ gör jag ett sista försök:
6000 KR FÖR BÅDA VID EN SNABB OCH SMIDIG AFFÄR!
Jag kan skicka med ett kvitto pÄ halva beloppet som ni kan visa för fru/sambo eller vem som nu bestÀmmer i familjen om det Àr till hjÀlp :)

Köpte ocksÄ en sÄdan modul som min första G-Shock hÀr pÄ KS som jag sedan stÄlmoddade :)

IMG_20191229_134241.jpg
Riktigt tjusig! Har vart sugen pÄ att modda pÄ samma modul, fast med guldstÄlis istÀllet:)
"Problemet" som uppstod nĂ€r jag köpte min guldis var att jag tyckte den var för fin för att ha som beater, sĂ„ vipps hade jag ju en 5610a ocksĂ„. Och sen... Och sen... Och sen... 😁

Riktigt tjusig! Har vart sugen pÄ att modda pÄ samma modul, fast med guldstÄlis istÀllet:)
"Problemet" som uppstod nĂ€r jag köpte min guldis var att jag tyckte den var för fin för att ha som beater, sĂ„ vipps hade jag ju en 5610a ocksĂ„. Och sen... Och sen... Och sen... 😁

Tyckte att guld var för prÄligt för mig för mig dÄ, men nu lockar det. MÄste vara för att jag nÀrmar mig 40-Ärskrisen :angel:

Tillbaka
Topp