- Reagerar den pÄ laddning?Utropstecken blinkar och inga knappar fungerar...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
- Reagerar den pÄ laddning?Utropstecken blinkar och inga knappar fungerar...
GÄr inte att ladda.- Reagerar den pÄ laddning?
.- Vi fÄr se, det Àr ett alternativ
Sicken vacker syn ARen Àr riktigt trevlig!G-shock vecka Tisdag.
Nummer 2
Casio G-Shock GW-B5600AR-1ER
- Min laddar ur sig mer Àn mina andra GShock nÀr den inte anvÀnds. Vet inte vad den hÄller pÄ med .GÄr inte att ladda.
Men den hoppade igÄng igen.
I vanliga fall beror det pÄ dÄligt batteri men klockan Àr ju nÀstan ny.
Har du ocksÄ en GBD-100 eller blandar du ihop den med GPR-B1000?- Min laddar ur sig mer Àn mina andra GShock nÀr den inte anvÀnds. Vet inte vad den hÄller pÄ med .
- Blandar ihop förstÄs, skyller pÄ Äldern ...Har du ocksÄ en GBD-100 eller blandar du ihop den med GPR-B1000?
Denna snikmodell gÄr alltsÄ inte att ladda alls. Batteribyte efter 2 Är.
Inte en klocka till sa Frugis för fyra G sen Och inte gjorde jag saken bÀttre nÀr jag sa att hon skulle fÄ en fin present i lördags.. Jag slog in den nya elvispen i ett fint paket och gav till henne. Om blickar kunde döda...
Tillbaka pĂ„ âgamlaâ jobbet efter jag avbröt tjĂ€nstledigheten. MR-G Ă€r givetvis med
Fortfarande pĂ„ Medium hehe men har inte âladdatâ klockan pĂ„ fönsterbrĂ€dan pĂ„ nĂ„gra dagar tyvĂ€rr.Har du fĂ„tt pli pĂ„ batteriet?
Synkad och klar mot FMS! Zulutid sÄklart
Kan inte annat Àn att hÄlla medDet finns bara EN rÀttvis kommentar för det hÀr inlÀgget:
- âJag vill ha ditt jobb!â
- Inget napp Ă€n sĂ„ dĂ„ gör jag ett sista försök:Ăr sugen pĂ„ en ny klocka, men för att ha rent samvete behöver de hĂ€r sĂ€ljas.
Vill börja med att erbjuda de hÀr i trÄden till ett pris som nÀrmast mÄste betraktas som en tidig julklapp
Mudmastern har jag köpt ny, Frogman har jag fÄtt i ett byte. Klockorna Àr i mycket fint men anvÀnt skick, smÄ spÄr av anvÀndning finns. Har inte skruvat nÄt pÄ dem. Fullset förstÄs, men vill pÄpeka att asken till Frogman blivit lite misshandlad av tidigare Àgare.
- Vid en snabb och trevlig affÀr fÄr du bÄda för 6900kr och dÄ ingÄr rek extra frakt eller fika/burgare vid ett f2f möte.
Du Àr vÀlkommen att höra av dig med dina funderingar.
Eftermiddagsklockan fÄr gÄ i guldton Det Àr denna klockan som fick det hela att spÄra ur , sÄdÀr 15 G-shockar till senare
Riktigt tjusig! Har vart sugen pÄ att modda pÄ samma modul, fast med guldstÄlis istÀlletKöpte ocksÄ en sÄdan modul som min första G-Shock hÀr pÄ KS som jag sedan stÄlmoddade
Det var den sista turen pÄ 2 veckor och nu Àr jag pÄ vÀg hem. Det kÀnns ocksÄ braDet finns bara EN rÀttvis kommentar för det hÀr inlÀgget:
- âJag vill ha ditt jobb!â
Riktigt tjusig! Har vart sugen pÄ att modda pÄ samma modul, fast med guldstÄlis istÀllet
"Problemet" som uppstod nÀr jag köpte min guldis var att jag tyckte den var för fin för att ha som beater, sÄ vipps hade jag ju en 5610a ocksÄ. Och sen... Och sen... Och sen...