JĂ€klar vilken cool display!
Trots att det Àr min femte G-shock blir det hÀr min debut i G-shocktrÄden.
Jubileumsklocka, dock ej i stÄl.
DW-5635C-4 var namnet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
JĂ€klar vilken cool display!
Trots att det Àr min femte G-shock blir det hÀr min debut i G-shocktrÄden.
Jubileumsklocka, dock ej i stÄl.
DW-5635C-4 var namnet.
Ja, visst Àr den? Grymt nöjd med hela klockan.JÀklar vilken cool display!
Det Àr en GLX-6900, om det Àr den hÀr du menade.
Den har ovÀrderliga features om man som jag dagligen passerar vattendrag i Göteborg och undrar om det Àr tidvatten eller lÄgtryck som orsakar högvatten i stadens inre vattenvÀgar.
Ăven jag bara mĂ„ste fĂ„ tag i en sĂ„n. Fast jag har en annan klocka pĂ„ ingĂ„ng i helgen sĂ„ mĂ„ste vĂ€l landa den först...Men vilken skönhet!Nu börjar de promota den pĂ„ sin instagram ocksĂ„
Fyfanken vilka coola!! Den i guld skulle ju göra sÄ folk pÄ stan vÀnda sig om efter en
Hade det varit kul med Baselgruppköp pÄ dessa eller? Tror inte den i stÄl Àr LE och gissar att det Àr den alla vill ha sÄ det borde gÄ.
Samma sak för mig med min GW-810D (den ovanför).NÄgon som vet vad den berÀknade livslÀngden pÄ batteriet Àr? Den senaste veckan har min 5610 ramlat ner och blinkat pÄ LOW, och trots en dag pÄ fönsterbrÀdan och en natt under tÀnd lampa sÄ kommer den bara upp pÄ M.
Vad jag kan hitta sĂ„ âska batteriet hĂ„lla lika lĂ€nge som klockanâ. SĂ„dĂ€r lagom diffust, men 10-20 Ă„r ska tydligen inte vara omöjligt. DĂ„ kĂ€nns det lite knas med min treĂ„ring.Samma sak för mig med min GW-810D (den ovanför).
Ăverdriver du inte lite nĂ€r du sĂ€ger att det Ă€r knas bara för att den stĂ„r pĂ„ medium? Klockan fungerar vĂ€l? Det krĂ€vs ibland mer solljus Ă€n man tror för att hĂ„lla dom pĂ„ full hela tiden. Mina ligger pĂ„ fönsterblecket och har powersave nĂ€r det Ă€r mörkt, dom Ă€r oftast pĂ„ full. Kolla handboken vad den sĂ€ger om glödlampa och laddning.Vad jag kan hitta sĂ„ âska batteriet hĂ„lla lika lĂ€nge som klockanâ. SĂ„dĂ€r lagom diffust, men 10-20 Ă„r ska tydligen inte vara omöjligt. DĂ„ kĂ€nns det lite knas med min treĂ„ring.
Ta ut klockan i solen pĂ„ riktigt sĂ„ gĂ„r det undan, fönster blockerar en stor del och lampa Ă€r helkass.Vad jag kan hitta sĂ„ âska batteriet hĂ„lla lika lĂ€nge som klockanâ. SĂ„dĂ€r lagom diffust, men 10-20 Ă„r ska tydligen inte vara omöjligt. DĂ„ kĂ€nns det lite knas med min treĂ„ring.
Vill bara förtydliga, Ă€ven om du vet, men det Ă€r inte livslĂ€ngden pĂ„ batteriet du ser, bara hur mycket laddat det Ă€r. Det Ă€r alltsĂ„ inte pĂ„ vĂ€g att gĂ„ sönder eller ta slut, bara laddningen som Ă€r pĂ„ mediumVad jag kan hitta sĂ„ âska batteriet hĂ„lla lika lĂ€nge som klockanâ. SĂ„dĂ€r lagom diffust, men 10-20 Ă„r ska tydligen inte vara omöjligt. DĂ„ kĂ€nns det lite knas med min treĂ„ring.
Mina solladdade brukar ramla ner till medium under vintern. Att fÄ upp indikatorn till high tar för lÄng tid sÄ jag har slutat bry mig. Har alltid ordnat sig nÀr det blir sommar.Tack, jag fÄr vÀl ge den mer tid och slÀnga ut den utomhus imorgon och se vad som hÀnder. Trodde faktiskt, bl.a. efter att ha lÀst om det hÀr pÄ forumet, att lampor skulle ladda bÀttre Àn sÄ.
Jag kan inte minnas att jag har sett den pÄ nÄgot annat Àn hög laddning under dom senaste Ären och har anvÀnt den typ lika hela tiden, dÀrav funderingen.
Men visst Ă€r det lite störande nĂ€r man inte ser RCVD pĂ„ displayen? Ăven om den gĂ„r rĂ€tt sĂ„ kĂ€nns det lite fel (för mig) nĂ€r det inte stĂ„r att den synkat.Mina solladdade brukar ramla ner till medium under vintern. Att fĂ„ upp indikatorn till high tar för lĂ„ng tid sĂ„ jag har slutat bry mig. Har alltid ordnat sig nĂ€r det blir sommar.
Lite som med radiosynken. I början kollade jag den varje dag, nu nöjer jag mig med att den synkar Ätminstone nÄgra gÄnger varje vecka.
Problemet Àr snarast att Sj inte hÄller tidernaDen hÀr fick göra sÀllskap idag nÀr det vankades graffitimÄlande.
Den har kommit vÀl till pass lÀngs tÄgspÄren nÀr man velat veta exakt nÀr tÄg kommer o man vet klockan gÄr exakt.
De Àr som gjorda för sÄnt hÀr hehe.
Haha sant det. Dock sÀllan det Àr förseningar sena kvÀllar runt de sista avgÄngarna.Problemet Àr snarast att Sj inte hÄller tiderna
Nej, problemet Àr att han Àr kriminell!Problemet Àr snarast att Sj inte hÄller tiderna
Fyfan! Klotter Àr det vÀrsta jag vet! Du menar alltsÄ att du Àr ute och idkar skadegörelse som kostar oss skattebetalare hundratusentals kronor. Och att du sen har mage att skryta om det pÄ ett internetforum!Den hÀr fick göra sÀllskap idag nÀr det vankades graffitimÄlande.
Den har kommit vÀl till pass lÀngs tÄgspÄren nÀr man velat veta exakt nÀr tÄg kommer o man vet klockan gÄr exakt.
De Àr som gjorda för sÄnt hÀr hehe.
Men dÀmpa dig herr SJW. Han kanske bara antyder att han vill ha koll pÄ tÄgen nÀr han Äker till sina lagliga mÄlningsjobb. Dessutom borde herrn lÀra sig skillnaden pÄ klotter och graffiti.Fyfan! Klotter Àr det vÀrsta jag vet! Du menar alltsÄ att du Àr ute och idkar skadegörelse som kostar oss skattebetalare hundratusentals kronor. Och att du sen har mage att skryta om det pÄ ett internetforum!
Jag föraktar mÀnniskor som dig! Hoppas att jag ser dig nÄgon gÄng, dÄ ska jag se till sÄ att du Äker dit sÄ det sjunger om det!
@hook @leben
Ăr det ok att skylta med kriminella gĂ€rningar hĂ€rinne? Kan man inte stĂ€nga av honom pĂ„ nĂ„got sĂ€tt?
LÀgg av, han outade precis sig sjÀlv som klottrare.. Och ja, jag skriver klottrare.. För oss som inte hÄller pÄ med skiten sÄ Àr det ingen skillnad alls pÄ klotter och graffiti.Men dÀmpa dig herr SJW. Han kanske bara antyder att han vill ha koll pÄ tÄgen nÀr han Äker till sina lagliga mÄlningsjobb. Dessutom borde herrn lÀra sig skillnaden pÄ klotter och graffiti.
Detta kan sÀkert utveckla sig till en intressant diskussion men den bör ej föras i G-shocktrÄden.LÀgg av, han outade precis sig sjÀlv som klottrare.. Och ja, jag skriver klottrare.. För oss som inte hÄller pÄ med skiten sÄ Àr det ingen skillnad alls pÄ klotter och graffiti.