Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag förstĂ„r vad du menar, men det mĂ„ste vĂ€l Ă€ndĂ„ vara mer ok att vara anal kring synkningen Ă€n av att batteri indikatorn alltid ska visa full? Det Ă€r ju trots allt en radiosynkad klocka med hela tre lĂ€gen batteriet kan visa laddningen pĂ„. Men dom hĂ„ller verkligen tiden bra mellan synkningarnaSTĂNG AV automatisk uppdatering och kör manuellt en gĂ„ng i mĂ„naden, lĂ„t den sova i fred pĂ„ natten, det finns inget skĂ€ll att den uppdateras varje natt och belastar batteriet för det, den diffar Ă€ndĂ„ max 10 sek/mĂ„nad.
Min AQS-810W Àr 6 Är gammal och batteriet stÄr pÄ H sen dag ett, har aldrig gÄtt ner till M en enda gÄng. Diffar 7 sek/mÄnad. NÀr den inte Àr pÄ handen dÄ vilar den pÄ fönsterbrÀdan.
Min G-9300 diffar mycket... 3 sek/mÄnad
Batteriindikatorn mĂ„ste sĂ„klart inte alltid stĂ„ pĂ„ H, men det Ă€r ju lite störigt nĂ€r datumet försvinner för att den ska blinka âLOWâ i den rutan var och varannan dag. (Och Ă€nnu störigare blir det nĂ€r det, som sagt, Ă€r ett nytt pĂ„fund som plötsligt dyker upp utan till synes rimlig förklaring)Jag förstĂ„r vad du menar, men det mĂ„ste vĂ€l Ă€ndĂ„ vara mer ok att vara anal kring synkningen Ă€n av att batteri indikatorn alltid ska visa full? Det Ă€r ju trots allt en radiosynkad klocka med hela tre lĂ€gen batteriet kan visa laddningen pĂ„. Men dom hĂ„ller verkligen tiden bra mellan synkningarna
Gjorde du rÀtt i!GrÀvde fram denna skönheten idag!
Ibland Àr man glad för klockor man sparat undan Àven man inte anvÀnt dom sÄ ofta .Gjorde du rÀtt i!
Det var fint gjort av dig!Denna kom högst oplanerat i min Ă€go idag dĂ„ en kollega sĂ„g min Mudmaster förra veckan och insĂ„g att han behövde en sĂ„n i sitt liv och som icke fullblods klockidiot sĂ„ ville han dĂ€rför sĂ€lja sin Rangeman (âde Ă€r ju sĂ„ likaâ). SĂ„ vad gör man som en god kollega? Bara att stĂ€lla upp och köpa den sĂ„ att han kan gĂ„ vidare i sin klockresa!
Det var fint gjort av dig!
Löjligt bra! Jag hoppas bara pĂ„ att bĂ„de dw5735 och dw5035 Ă€r screwback. 5035 fĂ„r man vĂ€l nĂ€stan sĂ€ga att det vore osannolikt om det inte vore det. Ăr lite osĂ€krare med 57an.AngĂ„ende kommande DW-5035d sĂ„ sprang jag pĂ„ denna sida som listar "expected retail price" pĂ„ $200 vilket kĂ€nns riktigt överkomligt!
https://shop.topperjewelers.com/collections/all-watches/products/g-shock-dw5035d-1b
StÄr Àven att den berÀknas komma in i Maj 2018
Grymt! DÄ Àr det spikat!
Som nÄgon pÄ WUS sa, 3421 modulen sitter bara i screwbacks (Àven om det verkar vara samma modul som 3229).Grymt! DÄ Àr det spikat!
Klart den fÄr vara rund. Det stora problemet Àr snarare att den har visareNÀr design gÄr bananas: nya GA-500 i storlek 58!...58!!!
Visst Àr den för rund för att vara en G?
Och den röda knappen ser ut som undersidan pÄ ett gelehallon... och att den röda pelaren kl.6 kan lÀtt förvÀxlas med visare...
Nu börjar de promota den pÄ sin instagram ocksÄ
GWG-100
Vet ej men personen va nog fullAlltsÄ vem fan designa om den dÀr...
GG och GWG-1000 kÀnns bÄde estetiskt snyggare och betydligt mer funktionella i avseende lÀsa av display etc.
Kul med mer 5700 boetter men fan, en GLX Modul i en 5700 boett blir bara för rörigt ... eller?NÄgra nyheter som jag hitade pÄ wus...
NÀr design gÄr bananas: nya GA-500 i storlek 58!...58!!!
Visst Àr den för rund för att vara en G?
Första intrycket för mig Àr att jag gillar dom, kan inte bestÀmma mig för vilken som ser bÀst ut. Den blÄ kÀnns ju som en riktig sommarmodell.Kul med mer 5700 boetter men fan, en GLX Modul i en 5700 boett blir bara för rörigt ... eller?