• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Du behöver inte byta glaset. Tiktoxkittet innehÄller inget glas heller sÄ vitt jag kunde se.

KunskapsnivÄn Àr inte speciellt hög hÀr heller, rÀknar benhÄrt med att min mod inte Àr vattenresistent. Kanske tar den till en urmakare en vacker dag...
SĂ„ med andra ord Ă€r det bara att byta bezel och band som pĂ„ vilken fyrkant som helst đŸ„ł? Det klarar jag iallafall av haha 😂.

Du vĂ„gar dig pĂ„ iallafall vilket jag inte gör 😉.

Grymt nöjd med min porter mod med negativ display......
F6B5858E-D638-450C-B129-BDB998863CFA.jpeg

En frĂ„ga. Är detta band ett mjukare gummi Ă€n det som Ă€r original till en GW-M5610? Och gĂ„r det att hĂ€nga pĂ„ detta? Bra priser pĂ„ band hos Watchia!? Vet inte om ofta ligger sĂ„ hĂ€r men jag kĂ€nde mig lockad.

Edit: Det stÄr klart och tydligt i produktbeskrivningen att den passar. Och jag gissar att det Àr det hÄrda originalbandet.
Screenshot_20201121-152353_Chrome.jpg

Senast Àndrad:
En frĂ„ga. Är detta band ett mjukare gummi Ă€n det som Ă€r original till en GW-M5610? Och gĂ„r det att hĂ€nga pĂ„ detta? Bra priser pĂ„ band hos Watchia!? Vet inte om ofta ligger sĂ„ hĂ€r men jag kĂ€nde mig lockad.

Edit: Det stÄr klart och tydligt i produktbeskrivningen att den passar. Och jag gissar att det Àr det hÄrda originalbandet.
Screenshot_20201121-152353_Chrome.jpg
Om du vill ha ett mjukare band till 5610 sÄ Àr det bandet frÄn gw-5000-1jf som gÀller. En av de populÀraste moddarna hÀr pÄ forumet.

Jag Àr lite sugen pÄ att testa en GMW-B5000G-1ER men Àr lite orolig att jag ska störa mig pÄ mixen av matt gummistrap mot högglans metall. Ni som Àger eller har Àgt, Àr detta nÄgot man överhuvudtaget ser eller tÀnker pÄ nÀr klockan sitter pÄ armen?
Om det hjÀlper Àr lÀnken redan en ganska dÄlig matchning mot boetten :)
14012199-3D42-444F-AF6E-B93897EC2F75.jpeg

Om du vill ha ett mjukare band till 5610 sÄ Àr det bandet frÄn gw-5000-1jf som gÀller. En av de populÀraste moddarna hÀr pÄ forumet.
Okej, gott. Det bandet verkade de inte ha. Segt att bandet kostar 10 pund och frakten kostar 8 pund frĂ„n tiktox đŸ€“

NÄgon som tÀnkt bestÀlla nÄgot och vill samfrakta?

AnvÀnde du ocksÄ modulen frÄn GMW-B5000 för din mod? Jag Àr sÀkert jÀttetrög men byter ni glas dÄ för att fÄ den röda samt tegelstensmönstren kring displayen?
Jag utgick frÄn en GMW-B5000D-1. Glas och bezel byttes ut mot delar frÄn portern, GMW-B5000TFC-1. Gummiarmbandet hör till GMW-B5000-1.

Den röda ramen och tegelstensmönstret Àr "mÄlat" pÄ insidan av glaset.

Tillbaka
Topp