FÄr nog bli att köpa en till GA-2100
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ett tips Àr att klÀmma fast klockan i ett bord med en tving eller liknande (med lÀmpligt skydd och mÄttlig kraft, naturligtvis), sÄ slipper du sprÀtta ivÀg klockan och/eller skada skruvarna.Verktyg finns men tre hÀnder kan bli svÄrt att fÄ fram .
Fan vad skönt för dig , hÀr har det tyvÀrr blivit för mÄnga som köpts och sÄlts minst lika snabbt typ haha.
Ett tips Àr att klÀmma fast klockan i ett bord med en tving eller liknande (med lÀmpligt skydd och mÄttlig kraft, naturligtvis), sÄ slipper du sprÀtta ivÀg klockan och/eller skada skruvarna.
För att förtydliga ocksÄ - porter kittet Àr bara bezel och band, som Àr DLC pÄ porter istÀllet för IP som pÄ vanliga GMW. Glaset med röd rand och turkos text mÄste bytas separat om man vill ha det, och det krÀver lite mod, verktyg, kunskap och sjÀlvförtroende. Sen skiljer Àven baklocket.Stort tack för tipset , ska sova pÄ saken ifall det blir Porter bezel och band.
Fel trÄd att frÄga i kanske eftersom det inte Àr nÄgon G men Àr det nÄgon som provat den nya Casioak'en? Runt en tusenlapp tror jag och ser betydligt bÀttre ut Àn en stÄl-moddad 2100 tycker jag.FÄr nog bli att köpa en till GA-2100
- Snyggt diskret datumvisning!Fel trÄd att frÄga i kanske eftersom det inte Àr nÄgon G men Àr det nÄgon som provat den nya Casioak'en? Runt en tusenlapp tror jag och ser betydligt bÀttre ut Àn en stÄl-moddad 2100 tycker jag.
EDIFICE | Watches | Products | CASIO
EDIFICE watches perfectly combine smart functionality, sporty elegance and innovative technology.www.casio-europe.com
Det Àr dÀrför jag eventuellt bara kommer köra pÄ bezel och band . Jag saknar tid, verktyg, kunskap och sjÀlvförtroende för att ge mig pÄ byte av glaset .För att förtydliga ocksÄ - porter kittet Àr bara bezel och band, som Àr DLC pÄ porter istÀllet för IP som pÄ vanliga GMW. Glaset med röd rand och turkos text mÄste bytas separat om man vill ha det, och det krÀver lite mod, verktyg, kunskap och sjÀlvförtroende. Sen skiljer Àven baklocket.
För min del var jag mest ute efter det röda och turkosa (som pÄ DW-5000C/GW-M5610) med silvriga knappar, sÄ jag utgick ifrÄn GMW-B5000D, men eftersom knapparna pÄ GMW följer boettfÀrg Àr det nÀrmare en Àkta att utgÄ frÄn GMW-B5000G. Jag gissar dock att Àven knapparna pÄ Porter Àr DLC.
Ja det var en snygg detalj att ha svart bakgrund pÄ den. Brukar annars vara en detalj som jag stör mig pÄ nÀr man inte fÀrg-koordinerar med tavlan och kör vit. (GÀller alla klockor och prisklasser).- Snyggt diskret datumvisning!
Fel trÄd att frÄga i kanske eftersom det inte Àr nÄgon G men Àr det nÄgon som provat den nya Casioak'en? Runt en tusenlapp tror jag och ser betydligt bÀttre ut Àn en stÄl-moddad 2100 tycker jag.
EDIFICE | Watches | Products | CASIO
EDIFICE watches perfectly combine smart functionality, sporty elegance and innovative technology.www.casio-europe.com
Det var jag som köpte den första. Den fĂ„r stanna hos mig, ha ha! Ăven om jag inte anvĂ€nder den hela tiden sĂ„ Ă€r den najs att ta pĂ„ sig ibland. Har haft den idag t.ex. men har inte fotat skönheten. Ăr litet si och sĂ„ med ljuset just nu. Det blir inga bra bilder i tvĂ„ plusgrader och regn...Den Ă€r grym, sĂ„lde min...dock blev jag tvungen att köpa en till...
Watchtech. RÀkna med lÄng leveranstid om du bestÀller dÀrifrÄn. Typ fyra-Ätta veckor.Tackar för förklaringen Vart köpte du glaset? Hittade inte det pÄ Tiktox
Watchtech. RÀkna med lÄng leveranstid om du bestÀller dÀrifrÄn. Typ fyra-Ätta veckor.
- Kul, sÄnt dÀr gillar jag
Vad Àr det för ref pÄ den vÀnstra?