Du Àr inte mycket för mÄttlighet du inte, ha ha!Fan, har tre fyrkanter pÄvÀg hem pÄ gott och ont .
GW-B5600AR
GW-B5600BC-1BER
GMW-B5000G-1ER
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du Àr inte mycket för mÄttlighet du inte, ha ha!Fan, har tre fyrkanter pÄvÀg hem pÄ gott och ont .
GW-B5600AR
GW-B5600BC-1BER
GMW-B5000G-1ER
Ja vet . TrÀnar pÄ det haha.Du Àr inte mycket för mÄttlighet du inte, ha ha!
Tredje eller fjÀrde ARen??Fan, har tre fyrkanter pÄvÀg hem pÄ gott och ont .
GW-B5600AR
GW-B5600BC-1BER
GMW-B5000G-1ER
FjĂ€rde , fast denna jag köpt nu Ă€r min âgamlaâ .Tredje eller fjĂ€rde ARen??
Men den hĂ€r gĂ„ngen har du lĂ€rt dig att du INTE ska sĂ€lja den igen??FjĂ€rde , fast denna jag köpt nu Ă€r min âgamlaâ .
Haha oklart, men jag hoppas . TyvÀrr bara pÄ gummi men kanske snor lÀnken frÄn GW-B5600BCMen den hÀr gÄngen har du lÀrt dig att du INTE ska sÀlja den igen??
LĂ€nkad eller?
Bara tre...Fan, har tre fyrkanter pÄvÀg hem pÄ gott och ont .
GW-B5600AR
GW-B5600BC-1BER
GMW-B5000G-1ER
Enklast hade ju egentligen vart att du tatuerat en AR pÄ armen. För köper du den för fjÀrde gÄngen borde det ju innebÀra att du innerst inne villhöver ha enHaha oklart, men jag hoppas . TyvÀrr bara pÄ gummi men kanske snor lÀnken frÄn GW-B5600BC
Hehe det fÄr rÀcka, Àr ju pÄ jakt efter en till MR-GBara tre...
Hahaha har ingen plats pÄ armarna annars hade det inte varit en dum idé . ARen Àr verkligen en villhöver klocka .Enklast hade ju egentligen vart att du tatuerat en AR pÄ armen. För köper du den för fjÀrde gÄngen borde det ju innebÀra att du innerst inne villhöver ha en
Tre av de bÀsta!Fan, har tre fyrkanter pÄvÀg hem pÄ gott och ont .
GW-B5600AR
GW-B5600BC-1BER
GMW-B5000G-1ER
Har du haft eller har alla tre? Ska bli trevligt att prova GW-B5600BC-1BER och GMW-B5000G-1ER .Tre av de bÀsta!
Har haft GW-B5600 och GMW-B5000, men ingen av just dem. Ăr i princip OWG med min porter mod just nu.Har du haft eller har alla tre? Ska bli trevligt att prova GW-B5600BC-1BER och GMW-B5000G-1ER .
AliExpressSlÀnger ivÀg en frÄga pÄ nattkvisten. Om jag vill stÄlmodda min 5610, vart bör jag vÀnda mig dÄ?
En Porter mod hade ocksĂ„ varit trevligt att haHar haft GW-B5600 och GMW-B5000, men ingen av just dem. Ăr i princip OWG med min porter mod just nu.
Det ska inte vara nĂ„gra problem! GĂ€ller att ha tre hĂ€nder och tvĂ„ pyttesmĂ„ skruvmejslar bara.Ăr det möjligt att byta resin bandet pĂ„ en GMW-B5000 till en lĂ€nk frĂ„n t.ex. GMW-B5000GD-1ER?
Verktyg finns men tre hÀnder kan bli svÄrt att fÄ fram .Det ska inte vara nÄgra problem! GÀller att ha tre hÀnder och tvÄ pyttesmÄ skruvmejslar bara.
För övrigt har jag inte köpt en enda G i Är. Orkar jag vÀnta till det kommer en 5040 tro?
Jag och MR-G laddar batterierna .
UrsÀkta min nyfikenhet, men vad Àr det för Porter mod som mÄnga snackar om?En Porter mod hade ocksÄ varit trevligt att ha
HÀr kan du se bild pÄ @Ploprof tvÄ Porter moddar https://klocksnack.se/threads/officiella-g-shocktrÄden.24037/page-1128#post-3573531']UrsÀkta min nyfikenhet, men vad Àr det för Porter mod som mÄnga snackar om?
Portern Àr en stÄlis som slÀpptes i 500 ex. VÀldigt poppis dÄ den har samma fÀrgsÀttning som originalet frÄn 83.UrsÀkta min nyfikenhet, men vad Àr det för Porter mod som mÄnga snackar om?
Vart fick du tag pÄ den
Cool pryl till samlingen
Wow, det Ă€r ju precis det jag vill ha. Ălskar min gw-m5610:a men stör mig lite pĂ„ solcellerna. HĂ€r snackar vi tegelstenar, metall, screwback. FullĂ€ndad med andra ord. Antar att dom inte Ă€r gratis....HĂ€r kan du se bild pĂ„ @Ploprof tvĂ„ Porter moddar https://klocksnack.se/threads/officiella-g-shocktrĂ„den.24037/page-1128#post-3573531']
HÀr Àr bild pÄ @Hans B 1955 Àkta Porter
Mer information att lÀsa om Porter
G-Shock GMW-B5000TFC-1 Full DLC 35th Anniversary with Porter Case - G-Central G-Shock Fan Site
We were hoping for a full DLC-coated version of the full-metal GMW-B5000 and here it is, the G-Shock GMW-B5000TFC-1, a 35th Anniversary edition presented inwww.g-central.com
Discover and Shop What's Next | Highsnobiety
Highsnobiety is a global fashion and media brand passionate about product and the stories that shape them. Discover and shop what's next.www.google.se
Finnas andra medlemmar hÀr med betydligt bÀttre kunskap om Porter Àn jag som gÀrna fÄr flika in .