• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Trevlig helg gshockers
IMG_20201120_170148.jpg
 
Det ska inte vara nÄgra problem! GÀller att ha tre hÀnder och tvÄ pyttesmÄ skruvmejslar bara.

För övrigt har jag inte köpt en enda G i Är. Orkar jag vÀnta till det kommer en 5040 tro?
Verktyg finns men tre hĂ€nder kan bli svĂ„rt att fĂ„ fram 😂.

Fan vad skönt för dig 🙏🙌, hĂ€r har det tyvĂ€rr blivit för mĂ„nga som köpts och sĂ„lts minst lika snabbt typ haha.
 
UrsÀkta min nyfikenhet, men vad Àr det för Porter mod som mÄnga snackar om?
HÀr kan du se bild pÄ @Ploprof tvÄ Porter moddar :) https://klocksnack.se/threads/officiella-g-shocktrÄden.24037/page-1128#post-3573531']

HÀr Àr bild pÄ @Hans B 1955 Àkta Porter

Mer information att lÀsa om Porter


Finnas andra medlemmar hĂ€r med betydligt bĂ€ttre kunskap om Porter Ă€n jag som gĂ€rna fĂ„r flika in 🙌😊.
 
Senast Àndrad:
UrsÀkta min nyfikenhet, men vad Àr det för Porter mod som mÄnga snackar om?
Portern Àr en stÄlis som slÀpptes i 500 ex. VÀldigt poppis dÄ den har samma fÀrgsÀttning som originalet frÄn 83.

Av nÄgon anledning gÄr (eller iaf har gÄtt) det att köpa reservdelar till portern vilket gör det möjligt att ta en vanlig stÄlis och modda den sÄ att den liknar en porter.
 
HÀr kan du se bild pÄ @Ploprof tvÄ Porter moddar :) https://klocksnack.se/threads/officiella-g-shocktrÄden.24037/page-1128#post-3573531']

HÀr Àr bild pÄ @Hans B 1955 Àkta Porter

Mer information att lÀsa om Porter


Finnas andra medlemmar hĂ€r med betydligt bĂ€ttre kunskap om Porter Ă€n jag som gĂ€rna fĂ„r flika in 🙌😊.
Wow, det Ă€r ju precis det jag vill ha. Älskar min gw-m5610:a men stör mig lite pĂ„ solcellerna. HĂ€r snackar vi tegelstenar, metall, screwback. FullĂ€ndad med andra ord. Antar att dom inte Ă€r gratis....
 
Tillbaka
Topp