Vad Àr det för ref pÄ denna?
Casio DW-5600C-9CV
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vad Àr det för ref pÄ denna?
Tack, riktigt fin!Casio DW-56100C-9CV
Simulatorerna Àr sÄ realistiska nu för tiden. Byggt sjÀlv?Synkad och klar mot FMS! Zulutid sÄklart
Tack, riktigt fin!
Casio DW-5000 Stussy.
MÄtte slÄ til pÄ denne nÄ i kveld.
Japansk selger.
Klokke hjem til meg med moms og fortollingsgebyr passerer akkurat SEK 1600.-
Virker som den er i ok stand.... -Blir noen uker Ă„ vente i spenning.
Grattis till en riktigt trevlig G HÀr Àr kompisenIdag kom ett paket frÄn Japan...
Jag som varit utan en G-shock ett tag (Àr det att svÀra i kyrkan? började lÀsa pÄ om en Gulfman en G-9100 (för att den har baklock i titan (allergi)).
Sent i söndags kvÀll hamnade jag pÄ ett Youtube-klipp, men det var inte en G-9100 som klippet handlade om, utan om en annan Gulfman som jag aldrig hört talas om, Àn mindre sett. En stor skillnad mot G-9100 var att denna har solcell och radiosync! En snabb sökning visade att det finns ett exemplar hÀr pÄ forumet
Sagt och gjort, jakten var igÄng. SÄklart var klockan JDM .
Min Samurai ville sÄklart vara med pÄ bilden nÀr en landsman skulle hÀlsas vÀlkommen.
VÀl inpackad minsann, kÀnns lite ironiskt nÀr det som ni förstÄr Àr en G-shock
Flott förpackning, ingen vanlig plÄtburk eller enkel kartong
En GW-9110
Avslutningsvis ett första WS pÄ min 15,5cm handled. Lov it
Jag köpte klockan pÄ shoppinginjapan.net och fick ett grymt bra bemötande och service. TvÄ dagar tog frakten med DHL hem till dörren!!
Vad Àr detta?
Den e sÄ bra!AR-fredag! Trevlig helg gott folk .
Den Àr fantastisk .Den e sÄ bra!
MÄste köpa mig en sÄdan.
Trevlig helg alla glada
Ăr spĂ€nnet ocksĂ„ i titan och hur ser det ut? (Allergi hĂ€r ocksĂ„)Idag kom ett paket frĂ„n Japan...
Jag som varit utan en G-shock ett tag (Àr det att svÀra i kyrkan? började lÀsa pÄ om en Gulfman en G-9100 (för att den har baklock i titan (allergi)).
Sent i söndags kvÀll hamnade jag pÄ ett Youtube-klipp, men det var inte en G-9100 som klippet handlade om, utan om en annan Gulfman som jag aldrig hört talas om, Àn mindre sett. En stor skillnad mot G-9100 var att denna har solcell och radiosync! En snabb sökning visade att det finns ett exemplar hÀr pÄ forumet
Sagt och gjort, jakten var igÄng. SÄklart var klockan JDM .
Min Samurai ville sÄklart vara med pÄ bilden nÀr en landsman skulle hÀlsas vÀlkommen.
VÀl inpackad minsann, kÀnns lite ironiskt nÀr det som ni förstÄr Àr en G-shock
Flott förpackning, ingen vanlig plÄtburk eller enkel kartong
En GW-9110
Avslutningsvis ett första WS pÄ min 15,5cm handled. Lov it
Jag köpte klockan pÄ shoppinginjapan.net och fick ett grymt bra bemötande och service. TvÄ dagar tog frakten med DHL hem till dörren!!
Jajamen, spĂ€nnet Ă€r i titan (brukar kolla med magnet)Ăr spĂ€nnet ocksĂ„ i titan och hur ser det ut? (Allergi hĂ€r ocksĂ„)
@SilverSnailDen Àr fantastisk .
HÀr har du en till vettigt pris Àn sÄ lÀnge https://www.tradera.com/item/429944002
Ja den Àr riktigt verklighetstrogen minsann! Det Àr jag och ett par entusiaster som har skruvat ihop den Funkar fint!Simulatorerna Àr sÄ realistiska nu för tiden. Byggt sjÀlv?
Tack. Synd att spÀnnet inte gÄr att flytta till en square.en bild pÄ spÀnnet, om Àn lite suddig
Gillar verkligen 5500/5510. Har lekt med tanken att försöka modda ihop en modern screwback, men det verkar inte vara görbart med enkla medel.
KÀnde mig lite pepp pÄ att fixa klockan sÄ jag tog isÀr den och spritade delarna. Det fixade inte problemet.
DĂ„ fattade jag problemet. Den saknade dammhöljet. SĂ„ jag fixade med eltejp tills den blev âtjock nogâ.
Tadaa. Nu fungerar lampan.
Jag tejpade flera lager med ejtejp tills den blev tjock nog och fick kontakt med knappen!Hur gjorde du?
Jag tejpade flera lager med ejtejp tills den blev tjock nog och fick kontakt med knappen!