• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Nicke75

Patek
2-Faktor
Blev lite dÄliga bilder sÄhÀr pÄ kvÀllen , men nu Àr den hÀr. Första quad sensorn pÄ forumet?
DSC02757.jpg
Riktigt snygg fick mÄstehabegÀr
 

Nicke75

Patek
2-Faktor
Snygg,hur Àr bandet?
Jag har provat bÄde rangeman och mudmaster. Denna Àr, trots sin storlek, otroligt skön att ha pÄ armen. Sitter bra. Luggarna följer handleden. Skulle t.om kunna tÀnka mig sova med den :) Det kommer mer bilder imorgon.
Har med haft Rangeman och GWG-1000,va inne pÄ en Mudmaster igen men sen sÄg jag ditt foto,hade inte en tanke pÄ denna:)
 

Flipper2

Rolex
Intressant Àr att den vita Gwn-q1000 Àr hÀlften sÄ billig pÄ Prisjakt Àn den svarta... strax över 3.000 kr Àr inga pengar för en sÄn klocka... frÄgan Àr bara hur lÀnge den vita förblir vit... ;)
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Kan bara inte bestÀmma mig för om 5030 Àr snyggare Àn 5035. Jag tycket nÀstan det.
Du som sÀkert har koll, vilka armband Àr kompatibla med 5030 och var kan man köpa sÄdana?
Alla 5600 bezels och armband Àr kompatibla. Den stora frÄgan Àr vÀl vart ska du hitta en 5030 som inte Àr utsliten? LÀr ju bli svÄrt dessutom gÄr dom nog dyrt.

Varför inte satsa pÄ dom nya. Dom Àr ju bra prisade om man ska tro ryktena, om man nu lyckas hitta en innan dom tar slut.
 
Senast Àndrad:

parasec

Rolex
2-Faktor
Alla 5600 bezels och armband Àr kompatibla. Den stora frÄgan Àr vÀl vart ska du hitta en 5030 som inte Àr utsliten? LÀr ju bli svÄrt dessutom gÄr dom nog dyrt.

Varför inte satsa pÄ dom nya. Dom Àr ju bra prisade om man ska tro ryktena, om man nu lyckas hitta en innan dom tar slut.
Tror jag gillar 30:an bÀttre Àn 35:an. Klickade som sagt hem en, fÄr se om den Àr i utlovat skick! En till Screwback till samlingen. FrÄgan Àr om G-2000 fÄr vara kvar, det Àr dock svÄr att skiljas frÄn - finns nÄgon viss kÀrlek till den.
 

parasec

Rolex
2-Faktor
Alla 5600 bezels och armband Àr kompatibla. Den stora frÄgan Àr vÀl vart ska du hitta en 5030 som inte Àr utsliten? LÀr ju bli svÄrt dessutom gÄr dom nog dyrt.

Varför inte satsa pÄ dom nya. Dom Àr ju bra prisade om man ska tro ryktena, om man nu lyckas hitta en innan dom tar slut.
Var det sÄ att det enbart var de gamla DW-5600C och Àven DW-5000 som det inte lÀngre görs nÄgra originalarmband till + att de inte kör samma storlek som 5600-modellerna?
 

Flipper2

Rolex
Den Àr ju grÄ-vit...
Lovar du att ladda upp nÀrbilder pÄ den efter ca en mÄnad sÄ vi ser eventuella missfÀrgningar?

Snygg som en Àngel... perfekt nÀr man sörplar lite skumpa pÄ sin stora motorbÄt !
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Den Àr ju grÄ-vit...
Lovar du att ladda upp nÀrbilder pÄ den efter ca en mÄnad sÄ vi ser eventuella missfÀrgningar?
Haha, det Àr vÀldigt fÄ klockor som stannar sÄ lÀnge :) men denna stannar nog över sommaren tror jag. Helt Àrligt sÄ har jag inte sett nÄgon i WUS trÄden (som jag följt slaviskt) som har klagat pÄ missfÀrgningar (av denna generationen, dvs quad sensorn, den förra versionen Àr ett annat kapitel).
 
Topp