Snygg,hur Àr bandet?Snygg sak (trots att den har visare )
Vad Àr det för nummer pÄ den?
Harts som det brukar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snygg,hur Àr bandet?Snygg sak (trots att den har visare )
Vad Àr det för nummer pÄ den?
Riktigt snygg fick mÄstehabegÀrBlev lite dÄliga bilder sÄhÀr pÄ kvÀllen , men nu Àr den hÀr. Första quad sensorn pÄ forumet?
Jag har provat bÄde rangeman och mudmaster. Denna Àr, trots sin storlek, otroligt skön att ha pÄ armen. Sitter bra. Luggarna följer handleden. Skulle t.om kunna tÀnka mig sova med den Det kommer mer bilder imorgon.Snygg,hur Àr bandet?
Harts som det brukar?
Snygg,hur Àr bandet?
Har med haft Rangeman och GWG-1000,va inne pÄ en Mudmaster igen men sen sÄg jag ditt foto,hade inte en tanke pÄ dennaJag har provat bÄde rangeman och mudmaster. Denna Àr, trots sin storlek, otroligt skön att ha pÄ armen. Sitter bra. Luggarna följer handleden. Skulle t.om kunna tÀnka mig sova med den Det kommer mer bilder imorgon.
Vill man ha det senaste Àr det ju denna som gÀller grym kvalité pÄ allt dessutom.Har med haft Rangeman och GWG-1000,va inne pÄ en Mudmaster igen men sen sÄg jag ditt foto,hade inte en tanke pÄ denna
Jag la en bestÀllning blir ju schysst nu pÄ vÄren med,fÄr sola armarna bara man ser ju ut som en Alvedon nuVill man ha det senaste Àr det ju denna som gÀller grym kvalité pÄ allt dessutom.
Mirakelsvampen kommer att gÄ hÄrt!!Intressant Àr att den vita Gwn-q1000 Àr hÀlften sÄ billig pÄ Prisjakt Àn den svarta... strax över 3.000 kr Àr inga pengar för en sÄn klocka... frÄgan Àr bara hur lÀnge den vita förblir vit...
Tror du har fel. Han har den förra versionen. Trippel sensorn. Senare köpte han denna som inte tappar fÀrg eller lyster. Denna Àr förövrigt matt och inte blank.
Skönt nikotingul..
F*n**n, ska man behöva överge sin Pro Trek trippelsensor för att testa en sÄn hÀr?!Blev lite dÄliga bilder sÄhÀr pÄ kvÀllen , men nu Àr den hÀr. Första quad sensorn pÄ forumet?
Ta det lugnt nu vÀnta in anniversary g shocksenF*n**n, ska man behöva överge sin Pro Trek trippelsensor för att testa en sÄn hÀr?!
Ibland rycker det till i köpfingrarna...Ta det lugnt nu vÀnta in anniversary g shocksen
Inte lÄngt kvar nu. Slutet av mars eller mitten av april sÀgs det ju.Ibland rycker det till i köpfingrarna...
Kan bara inte bestÀmma mig för om 5030 Àr snyggare Àn 5035. Jag tycket nÀstan det.Inte lÄngt kvar nu. Slutet av mars eller mitten av april sÀgs det ju.
Alla 5600 bezels och armband Àr kompatibla. Den stora frÄgan Àr vÀl vart ska du hitta en 5030 som inte Àr utsliten? LÀr ju bli svÄrt dessutom gÄr dom nog dyrt.Kan bara inte bestÀmma mig för om 5030 Àr snyggare Àn 5035. Jag tycket nÀstan det.
Du som sÀkert har koll, vilka armband Àr kompatibla med 5030 och var kan man köpa sÄdana?
Tror jag gillar 30:an bÀttre Àn 35:an. Klickade som sagt hem en, fÄr se om den Àr i utlovat skick! En till Screwback till samlingen. FrÄgan Àr om G-2000 fÄr vara kvar, det Àr dock svÄr att skiljas frÄn - finns nÄgon viss kÀrlek till den.Alla 5600 bezels och armband Àr kompatibla. Den stora frÄgan Àr vÀl vart ska du hitta en 5030 som inte Àr utsliten? LÀr ju bli svÄrt dessutom gÄr dom nog dyrt.
Varför inte satsa pÄ dom nya. Dom Àr ju bra prisade om man ska tro ryktena, om man nu lyckas hitta en innan dom tar slut.
Var det sÄ att det enbart var de gamla DW-5600C och Àven DW-5000 som det inte lÀngre görs nÄgra originalarmband till + att de inte kör samma storlek som 5600-modellerna?Alla 5600 bezels och armband Àr kompatibla. Den stora frÄgan Àr vÀl vart ska du hitta en 5030 som inte Àr utsliten? LÀr ju bli svÄrt dessutom gÄr dom nog dyrt.
Varför inte satsa pÄ dom nya. Dom Àr ju bra prisade om man ska tro ryktena, om man nu lyckas hitta en innan dom tar slut.
Precis. Dom har annorlunda bezels och 18 mm luggar (till skillnad frÄn alla nyare modeller).Var det sÄ att det enbart var de gamla DW-5600C och Àven DW-5000 som det inte lÀngre görs nÄgra originalarmband till + att de inte kör samma storlek som 5600-modellerna?
Snygg som f..!!HÀr kommer lite nya bilder pÄ quad sensor gulfmastern.
Haha, det Àr vÀldigt fÄ klockor som stannar sÄ lÀnge men denna stannar nog över sommaren tror jag. Helt Àrligt sÄ har jag inte sett nÄgon i WUS trÄden (som jag följt slaviskt) som har klagat pÄ missfÀrgningar (av denna generationen, dvs quad sensorn, den förra versionen Àr ett annat kapitel).Den Àr ju grÄ-vit...
Lovar du att ladda upp nÀrbilder pÄ den efter ca en mÄnad sÄ vi ser eventuella missfÀrgningar?
Sitter ju sjukt bra! Upplevs den mindre Àn föregÄngaren?HÀr kommer lite nya bilder pÄ quad sensor gulfmastern.
Nylandad Grodman,
Tack till @Fujoor som knuffade mig över kanten för denna âMaster in Navy Blueâ GWF-D1000NV-2.
Det var Àkta klockporr det dÀr
Snygg video. Beviset pÄ att reklam fungerar? Jag blir i alla fall sjukt sugen pÄ den.