• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Frugis som INTE ville ha fler klockor godkĂ€nde iaf Baby-Gn hon fick idag😁
IMG_20201127_164250.jpg
 
Hett tips!
GW-9400 för 2 lax. Det blev köp.

Fan blev ocksÄ sugen pÄ en Rangeman eller kanske till och med en Mudman.
 
Ber om ursÀkt! Tyckte att nÄgon annan i trÄden skrev 2 tkr :(

Det var för Rangeman som Cyberphoto tar 2018kr för :)
Exakt. Som jag köpte 😁. Cyperphoto hade bĂ€st pris pĂ„ 2.690:- sedan tidigare men sĂ€nkte helt plötsligt till 2.018:- BOOM! köpte direkt. Redan packad och inlĂ€mnat hos Postnord under 30 min. Helt galet. Priset pĂ„ Mudman Ă€r helt galet bra ja!
 
Exakt. Som jag köpte 😁. Cyperphoto hade bĂ€st pris pĂ„ 2.690:- sedan tidigare men sĂ€nkte helt plötsligt till 2.018:- BOOM! köpte direkt. Redan packad och inlĂ€mnat hos Postnord under 30 min. Helt galet. Priset pĂ„ Mudman Ă€r helt galet bra ja!
Helt rĂ€tt gjort 🙌👏😎. Rangeman Ă€r grym och jag hat haft en tidigare, har dock aldrig Ă€gt en Mudman sĂ„ kanske dags 😊.
 
Exakt. Som jag köpte 😁. Cyperphoto hade bĂ€st pris pĂ„ 2.690:- sedan tidigare men sĂ€nkte helt plötsligt till 2.018:- BOOM! köpte direkt. Redan packad och inlĂ€mnat hos Postnord under 30 min. Helt galet. Priset pĂ„ Mudman Ă€r helt galet bra ja!

Haha, jag blandade ihop klockorna dĂ„ 😅 Trodde att det var Rangeman som sĂ„ldes för 1.4 tkr :eek:
 
Tror faktiskt att det skulle fÄ bli den allt spÄrade ur med.. Guldisen GW-B5600BC-1.
Den har ju typ allt funktionsmÀssigt OCH kombilÀnken. Visst att GW-9400 Rangeman har en drös till funktioner, men men.. :)
Nu har man ju nÄgra att vÀlja mellan iaf :angel:
Ja den guldiga Àr snygg. Jag var inne mycket pÄ att vara OWG innan. Men jag mÀrker hur mycket mer jag uppskattar en klocka som fÄtt vila en stund frÄn handleden
 
Tillbaka
Topp