• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Som jag skrivit tidigare köpte jag tvÄ squares för att sÀlja den jag gillade minst. Nu har jag bestÀmt mig. Har sÄledes en klocka att sÀlja. MÀrkte dock att jag Àr för grön pÄ forumet för att lÀgga ut pÄ k&s. Jag har sett klockor lÀggas ut till försÀljning Àven i den hÀr trÄden och gör ett försök innan den Äker ut pÄ blocket. Om jag bryter mot nÄgon regel eller eller pÄ annat sÀtt beter mig galet fÄr ni sÀga till sÄ tar jag bort inlÀgget, eller om nÄgon moderator gör det Àr det helt fine.
Det jag vill sÀlja Àr alltsÄ en gw-m5610-1ber. Köptes för en dryg mÄnad sedan av watchia. Nyskick. Fullset.
800:- inkl frakt. Eller f2f VÀsterÄs och möjligen Uppsala.

Bilagor

• C2E093F6-7058-42AD-BD23-25B135CEE4C2.jpeg
    C2E093F6-7058-42AD-BD23-25B135CEE4C2.jpeg
    375.2 KB · Visningar: 17
Det Àr lugnt, du kan ta över min om nÄn vecka, jag tryckte precis pÄ köp. :banghead: :)
Ja, jag sĂ„g att de tagit slut nu. SĂ„lde min beggade i typ mint för nĂ„gonstans runt 1500 spĂ€nn eller nĂ„t sĂ„nt. Faktiskt mĂ„ste jag sĂ€ga att jag Ă„ngrade försĂ€ljningen efterĂ„t men jag hade en tanke om att slĂ„ till pĂ„ en mudmaster, fast det har inte blivit av Ă€n och sen börjar jag undra om inte en g-shock ska ha digital visning... NĂ„vĂ€l, grattis till köpet! Är det din första Rangeman?

Ja, jag sĂ„g att de tagit slut nu. SĂ„lde min beggade i typ mint för nĂ„gonstans runt 1500 spĂ€nn eller nĂ„t sĂ„nt. Faktiskt mĂ„ste jag sĂ€ga att jag Ă„ngrade försĂ€ljningen efterĂ„t men jag hade en tanke om att slĂ„ till pĂ„ en mudmaster, fast det har inte blivit av Ă€n och sen börjar jag undra om inte en g-shock ska ha digital visning... NĂ„vĂ€l, grattis till köpet! Är det din första Rangeman?
Detta blir första rangeman, blir kul att prova den. TrÄkigt med svart men det finns ju en uppsjö av andra klÀder om klockan kÀnns bra.

PÄ tal om MRG boxar, sÄg nyss denna som Àr den senaste MRG modellen,
8C388812-02E3-44E5-ADE9-73B3C189F86D.jpeg

Verkar vara en ÄtergÄng till det exklusiva lÄdorna igen efter Bruce Lee modellen. RÀtt logiskt iofsig dÄ denna modell listar ca det dubbla jmf med Bruce. Fin detalj med Bishamon Kikko mönstret pÄ locket, samma mönster som pÄ dura soft fluoro banden till MRG-G2000R, RJ och BL modellerna.

PÄ tal om MRG boxar, sÄg nyss denna som Àr den senaste MRG modellen,
8C388812-02E3-44E5-ADE9-73B3C189F86D.jpeg

Verkar vara en ÄtergÄng till det exklusiva lÄdorna igen efter Bruce Lee modellen. RÀtt logiskt iofsig dÄ denna modell listar ca det dubbla jmf med Bruce. Fin detalj med Bishamon Kikko mönstret pÄ locket, samma mönster som pÄ dura soft fluoro banden till MRG-G2000R, RJ och BL modellerna.

Snyggaste lÄdan hittills.
Men sjÀlva klockan Àr det nytt för i Är?

Tillbaka
Topp