Bergets
Silver
nÀdÄ, den fÄr gott om ljus via fönstret, men satt upp lysröret för att boosta det liteFönsterkarmen blockerar allt ljus!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
nÀdÄ, den fÄr gott om ljus via fönstret, men satt upp lysröret för att boosta det liteFönsterkarmen blockerar allt ljus!
Inte om ljuset kommer uppifrÄn...
Manmaster. Masters of Men.
Cyberphoto. Wow! La bestÀllning igÄr runt halv sex. Kvart i tre idag plingade det till och ombudet hade tagit emot min Rangeman. LÀmnade familjen och gick till ombudet, vidare till lokala puben och packade upp. En liten chockladkaka hade de hunnit packa ned ocksÄ. Köpupplevelse 100. Klockupplevelse 100.
Har du fÄtt din Mudman @livinl0ud ?
Snabba puckar! Det gillas .Cyberphoto. Wow! La bestÀllning igÄr runt halv sex. Kvart i tre idag plingade det till och ombudet hade tagit emot min Rangeman. LÀmnade familjen och gick till ombudet, vidare till lokala puben och packade upp. En liten chockladkaka hade de hunnit packa ned ocksÄ. Köpupplevelse 100. Klockupplevelse 100.
Sitter som en smÀckCyberphoto. Wow! La bestÀllning igÄr runt halv sex. Kvart i tre idag plingade det till och ombudet hade tagit emot min Rangeman. LÀmnade familjen och gick till ombudet, vidare till lokala puben och packade upp. En liten chockladkaka hade de hunnit packa ned ocksÄ. Köpupplevelse 100. Klockupplevelse 100.
HÄller medà ngrar att jag sÄlde min Mudmaster varje gÄng nÄgon postar en bild
Den Àr riktigt snygg rangemannen. Hur upplever ni som har den rent funktionsmÀssigt, Àr det nÄgon som har anvÀndning av funktionerna?Cyberphoto. Wow! La bestÀllning igÄr runt halv sex. Kvart i tre idag plingade det till och ombudet hade tagit emot min Rangeman. LÀmnade familjen och gick till ombudet, vidare till lokala puben och packade upp. En liten chockladkaka hade de hunnit packa ned ocksÄ. Köpupplevelse 100. Klockupplevelse 100.
Kexchoklad!!Cyberphoto. Wow! La bestÀllning igÄr runt halv sex. Kvart i tre idag plingade det till och ombudet hade tagit emot min Rangeman. LÀmnade familjen och gick till ombudet, vidare till lokala puben och packade upp. En liten chockladkaka hade de hunnit packa ned ocksÄ. Köpupplevelse 100. Klockupplevelse 100.
Jag hÄller tummar och tÄr!Snabba puckar! Det gillas .
Nej du inte Àn, om jag ens fÄr den .
Tack du! Var lite lite orolig för storleken pÄ mina miniarmar men den kÀnns perfekt.Sitter som en smÀck
Jag kommer nog ha en del anvÀndning av tidsvisningen och datum till och frÄn.Den Àr riktigt snygg rangemannen. Hur upplever ni som har den rent funktionsmÀssigt, Àr det nÄgon som har anvÀndning av funktionerna?
Jag försöker motivera ett köp genom anvÀndningsomrÄden. DÄ tÀnker jag kanske att nÄgon nyttjar den som temperaturmÀtare i hemmet eller dylikt utöver att bara vara en snygg klocka
Ja, det "dÀr lilla extra" som knappt kostar nÄgonting men betyder otroligt mycket finns det mÄnga som borde lÀra sig av.Kexchoklad!!
Den Àr riktigt snygg rangemannen. Hur upplever ni som har den rent funktionsmÀssigt, Àr det nÄgon som har anvÀndning av funktionerna?
Jag försöker motivera ett köp genom anvÀndningsomrÄden. DÄ tÀnker jag kanske att nÄgon nyttjar den som temperaturmÀtare i hemmet eller dylikt utöver att bara vara en snygg klocka
Den Àr riktigt snygg rangemannen. Hur upplever ni som har den rent funktionsmÀssigt, Àr det nÄgon som har anvÀndning av funktionerna?
SÄldHar en S5600 JDM ute till försÀljning, kan ge ett bra pris om nÄgon i trÄden Àr intresserad, skicka PM isf
Ahh, kul att fÄ ett namn och bakgrund till mönstret. Det Àr nÀmligen samma som tavlan pÄ min ena Citizen ONEPÄ tal om MRG boxar, sÄg nyss denna som Àr den senaste MRG modellen,
Verkar vara en ÄtergÄng till det exklusiva lÄdorna igen efter Bruce Lee modellen. RÀtt logiskt iofsig dÄ denna modell listar ca det dubbla jmf med Bruce. Fin detalj med Bishamon Kikko mönstret pÄ locket, samma mönster som pÄ dura soft fluoro banden till MRG-G2000R, RJ och BL modellerna.
Jag hÄller tummar och tÄr!
Tack du! Var lite lite orolig för storleken pÄ mina miniarmar men den kÀnns perfekt.
Jag kommer nog ha en del anvÀndning av tidsvisningen och datum till och frÄn.
Ja, det "dÀr lilla extra" som knappt kostar nÄgonting men betyder otroligt mycket finns det mÄnga som borde lÀra sig av.
Jag vÀntar till det dyker upp en modell med solar och vibration. Det verkar dock vara en kombination som Àr omöjlig.Nja, för mig som "vanlig" person Àr det mest kul lull-lull TÀnkte dock köpa en GB-5600 inom nÀrtid dÄ den modellen har vibrations alarm
Den Àr faktiskt lockande. En bra funktion som jag hade velat se pÄ fler modeller.Den funktion jag anvÀnder Àr mest Àr tidtagarfunktionen som du Ästadkommer med ett enda knapptryck!
Efter det Àr det nog barometer/vÀderprognos.
Try it. YouŽll like it!Den Àr faktiskt lockande. En bra funktion som jag hade velat se pÄ fler modeller.
GB-5600AB-1DR fÄngade mitt intresse...Nja, för mig som "vanlig" person Àr det mest kul lull-lull TÀnkte dock köpa en GB-5600 inom nÀrtid dÄ den modellen har vibrations alarm
Den pÄ Blocket eller bidde det en ny? Riktig fÀrgklickprecis kommit över en sÄdan hÀr skönhet
Aa blev den pÄ blocketDen pÄ Blocket eller bidde det en ny? Riktig fÀrgklick