Skal prÞve pÄ det neste gang.LÄter fantastiskt trevligt. Vore kul om du tog lite bilder under arbetets gÄng och la upp!
Lett for Ä bli sÄ oppslukt i arbeidet at en glÞmmer slike ting.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Skal prÞve pÄ det neste gang.LÄter fantastiskt trevligt. Vore kul om du tog lite bilder under arbetets gÄng och la upp!
Intressant egentligen. Det Àr vÀl batterisparande osv men om lystiden Àr kort minskar ju anvÀndarvÀnligheten en del kan man tycka. Jag fÄr sluta fippla.Vet inte om ljuset slocknar för att man trycker pÄ ex mode pÄ alla, men jag har aldrig haft en casio som gÄr att fippla med nÀr det Àr mörkt eftersom lyset inte Àr pÄ tillrÀckligt lÀnge.
Fett! Grattis.Goda nyheter , fick precis mejl av Cyberphoto att min Mudman jag bestÀllde pÄ BF trots att den var slut/inte fanns i lager berÀknas komma in 8/12 och att jag fÄr den till priset 1349kr .
Tackar , blir den nya beatern och M5610-1ER fÄr vandra vidare haha.Fett! Grattis.
Ăr det den stackaren som kommer fĂ„ lĂ€mna nĂ€r Muddien landar?Lugnt och skönt pĂ„ jobbet .
Hahaha ja den kommer bli âstackarenâ som kommer fĂ„ lĂ€mna uppdraget som beater . AnvĂ€nd en handfull gĂ„nger sĂ„ Ă€r i nyskick. PM kommer nĂ€r Muddien kommit .Ăr det den stackaren som kommer fĂ„ lĂ€mna nĂ€r Muddien landar?
Kan eventuellt vara intresserad av den isÄfall
à hhhh. SÄnt stort garage skulle jag behöva
Min ser aldrig ut sÄdÀr pÄ bild, antingen har du en sjuhelvetes kamera eller sÄ börjar mitt exemplar vara slitet. SÄ crispig vit text och det svarta Àr mer grÄsvart pÄ min.Lugnt och skönt pÄ jobbet .
iPhone 12 Pro Max levererar . Ne men klockan Àr inte vÀrst gammal och anvÀnd en handfull gÄnger .Min ser aldrig ut sÄdÀr pÄ bild, antingen har du en sjuhelvetes kamera eller sÄ börjar mitt exemplar vara slitet. SÄ crispig vit text och det svarta Àr mer grÄsvart pÄ min.
Min ser aldrig ut sÄdÀr pÄ bild, antingen har du en sjuhelvetes kamera eller sÄ börjar mitt exemplar vara slitet. SÄ crispig vit text och det svarta Àr mer grÄsvart pÄ min.
haha jag medà hhhh. SÄnt stort garage skulle jag behöva
HÀr rÄkade det ramla in ett par G till ikvÀll Börjar med en GW-1700BTJ. TyvÀrr saknades ett par lÀnkar i bandet för att jag skull fÄ den runt handleden utan att strypa blodtillförseln till handen SÄ om nÄn hÀr kÀnner igen och eventuellt har nÄn lÀnkbit över, hör gÀrna av er. Men men, lite bilder iaf
Jepps, it was I Riktigt lÀcker i fÀrgerna IRL. Pearl-effekt pÄ urtavlan.SÄ det var du som tog den. Hade faktiskt spann pÄ den
En lÀnkförlÀngare kanske skulle fungera?
https://www.ebay.co.uk/itm/200913168518