• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Aros

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Packade precis upp denna CasiOak. Den mÀrks knappt vid bÀrande. PÄ gott och ont.
0E768074-83CB-4744-BAAF-A84EB05616E7.jpeg
 
Vet inte om ljuset slocknar för att man trycker pÄ ex mode pÄ alla, men jag har aldrig haft en casio som gÄr att fippla med nÀr det Àr mörkt eftersom lyset inte Àr pÄ tillrÀckligt lÀnge.
Intressant egentligen. Det Àr vÀl batterisparande osv men om lystiden Àr kort minskar ju anvÀndarvÀnligheten en del kan man tycka. Jag fÄr sluta fippla.
 
Datumvisningen omvĂ€nd och asymmetrisk men det Ă€r sĂ„nt man fĂ„r lĂ€ra sig att leva med 😁

20201201_220645.jpg


Edit: PÄ samma yta hade Casio fÄtt plats med 1/12-20. Eller 12 Dec. IstÀllet för 12bindestreck mÄnga mellanslag 1.
 
Senast Àndrad:

Syer

Omega
TÀnkte köpa en GWG 1000 till brorsan i julklapp. NÄgon som har tips pÄ butik med bra pris?

Letar efter versionen med olivgrönt armband.

Har nĂ„gon en liggandes i hyffsat skick funkar begagnat ocksĂ„ 🙂
 

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Är det den stackaren som kommer fĂ„ lĂ€mna nĂ€r Muddien landar?
Kan eventuellt vara intresserad av den isĂ„fall😉
Hahaha ja den kommer bli ”stackaren” som kommer fĂ„ lĂ€mna uppdraget som beater 😂😂. AnvĂ€nd en handfull gĂ„nger sĂ„ Ă€r i nyskick. PM kommer nĂ€r Muddien kommit đŸ˜ŽđŸ„ł.
 

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Min ser aldrig ut sÄdÀr pÄ bild, antingen har du en sjuhelvetes kamera eller sÄ börjar mitt exemplar vara slitet. SÄ crispig vit text och det svarta Àr mer grÄsvart pÄ min.
iPhone 12 Pro Max levererar đŸ™ŒđŸ„ł. Ne men klockan Ă€r inte vĂ€rst gammal och anvĂ€nd en handfull gĂ„nger 😊.
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
HĂ€r rĂ„kade det ramla in ett par G till ikvĂ€ll😁 Börjar med en GW-1700BTJ. TyvĂ€rr saknades ett par lĂ€nkar i bandet för att jag skull fĂ„ den runt handleden utan att strypa blodtillförseln till handenâ˜č SĂ„ om nĂ„n hĂ€r kĂ€nner igen och eventuellt har nĂ„n lĂ€nkbit över, hör gĂ€rna av er. Men men, lite bilder iaf🙂
IMG_20201202_171649.jpg
IMG_20201202_171841.jpg
IMG_20201202_171856.jpg
 

Lord_tito88

Patek
2-Faktor
HĂ€r rĂ„kade det ramla in ett par G till ikvĂ€ll😁 Börjar med en GW-1700BTJ. TyvĂ€rr saknades ett par lĂ€nkar i bandet för att jag skull fĂ„ den runt handleden utan att strypa blodtillförseln till handenâ˜č SĂ„ om nĂ„n hĂ€r kĂ€nner igen och eventuellt har nĂ„n lĂ€nkbit över, hör gĂ€rna av er. Men men, lite bilder iaf🙂
IMG_20201202_171649.jpg
IMG_20201202_171841.jpg
IMG_20201202_171856.jpg


SÄ det var du som tog den. Hade faktiskt spann pÄ den :D

En lÀnkförlÀngare kanske skulle fungera?

https://www.ebay.co.uk/itm/200913168518
 
Topp