Lite throwback.
Ibland saknar man en riktig telefon som man bara kunde ringa och smsa med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
En riktig telefon ska inte ha kamera juLite throwback.
Denna Tough Solar laddare köpte jag och den Ă€r sĂ„ jĂ€vla bra! VĂ€l investerade 477krHar sett ett par olika varianter pĂ„ âladdareâ till Tough Solar GShocks nĂ„gonstans i trĂ„den.
Skulle vara tacksam för rÄd och lÀnkar till köpstÀllen.
Jag vÀntar till det dyker upp en modell med solar och vibration. Det verkar dock vara en kombination som Àr omöjlig.
GB-5600AB-1DR fÄngade mitt intresse...
Lite throwback.
Ja det Àr verkligen nÄgot Casio borde lansera
Precis den varianten vill jag ocksÄ ha Gillar tegelstensmönstret pÄ tavlan.
Hittade Àven en bra recension av GB-5600 serien pÄ WUS:
GB-5600B: The GW-5000's "Bluetoothed"...
GB-5600B: The GW-5000's "Bluetoothed" vibrating brother -- Impressions by a slight insomniac I just woke up after passing out in the evening. Unable to sleep, I have decided to post my impressions of the GB-5600b. I havenât heard much about the Bluetooth models here on the forums and I...www.watchuseek.com
Hade ocksÄ den mobilen nÀr det begav sig, minns att det var nÄgon variant dÀr man fick med Spiderman filmen som jag köpte.
Pratar man i den svarta och lyssnar i den vita?En riktig telefon ska inte ha kamera ju
LÄÄÄngt innan mobilhysterin började spÄra ur
White screen of death idag! Blir till att skruva pÄ simmen ikvÀll! Suck!Simulatorerna Àr sÄ realistiska nu för tiden. Byggt sjÀlv?
White screen of death idag! Blir till att skruva pÄ simmen ikvÀll! Suck!
Jag börjar fundera sjÀlv? Jag fÄr ta och slÄ en pling till urmakaren. Jag Àr i Norge extra lÀnge nu pga corona sÄ det Àr egentligen ingen brÄdska. Kanske blir det en extra julklapp?NÀr fÄr du tillbaka din MRG dÄ??
NÀr fÄr du tillbaka din MRG dÄ??
Jag börjar fundera sjÀlv? Jag fÄr ta och slÄ en pling till urmakaren. Jag Àr i Norge extra lÀnge nu pga corona sÄ det Àr egentligen ingen brÄdska. Kanske blir det en extra julklapp?
- Vad Àr problemet med MR-Gn? Har (helt Àrligt) aldrig hört talas om nÄt fel pÄ dem.Jag börjar fundera sjÀlv? Jag fÄr ta och slÄ en pling till urmakaren. Jag Àr i Norge extra lÀnge nu pga corona sÄ det Àr egentligen ingen brÄdska. Kanske blir det en extra julklapp?
har MRGn nÄgot vanligt problem eller?
NÀr jag körde timern dÄ visaren snurrar moturs sÄ hÀnde det att sekundvisaren ibland fastnade i 1-3 sekunder innan den fortsatte samtidigt som den digitala timern körde pÄ. NÀr tiden hade gÄtt sÄ pep alarmet pÄ rÀtt tid men sekundvisaren stannade ett par sekunder innan noll. Nu trodde klockan att denna position pÄ sekundvisaren var den nya nollan och nÀr man senare blÀddrade bland funktionerna sÄ pekade sekundvisaren helt fel. Endast en nollstÀllning och rekalibrering av visarna fixade problemet. Jag tror att de ska byta modul pÄ klockan men vi fÄr se vad de sÀger?- Vad Àr problemet med MR-Gn? Har (helt Àrligt) aldrig hört talas om nÄt fel pÄ dem.
Du fÄr skÀra ett hÄl i dimman sÄ du ser var du flygerWhite screen of death idag! Blir till att skruva pÄ simmen ikvÀll! Suck!
- Tack för svar, hoppas det ordnar sig.NÀr jag körde timern dÄ visaren snurrar moturs sÄ hÀnde det att sekundvisaren ibland fastnade i 1-3 sekunder innan den fortsatte samtidigt som den digitala timern körde pÄ. NÀr tiden hade gÄtt sÄ pep alarmet pÄ rÀtt tid men sekundvisaren stannade ett par sekunder innan noll. Nu trodde klockan att denna position pÄ sekundvisaren var den nya nollan och nÀr man senare blÀddrade bland funktionerna sÄ pekade sekundvisaren helt fel. Endast en nollstÀllning och rekalibrering av visarna fixade problemet. Jag tror att de ska byta modul pÄ klockan men vi fÄr se vad de sÀger?
Det Àr lite som i den klassiska gamla Mora TrÀsk sÄngen, ref tidigt 80-tal!Du fÄr skÀra ett hÄl i dimman sÄ du ser var du flyger
Jag har en ! 2900 i anvÀnt men fint skick