• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Lite throwback.
Ibland saknar man en riktig telefon som man bara kunde ringa och smsa med.


IMG_20201129_084513.jpg
 
Har sett ett par olika varianter pĂ„ ”laddare” till Tough Solar GShocks nĂ„gonstans i trĂ„den.
Skulle vara tacksam för rÄd och lÀnkar till köpstÀllen.
 
Har sett ett par olika varianter pĂ„ ”laddare” till Tough Solar GShocks nĂ„gonstans i trĂ„den.
Skulle vara tacksam för rÄd och lÀnkar till köpstÀllen.
Denna Tough Solar laddare köpte jag och den Àr sÄ jÀvla bra! VÀl investerade 477kr :)
 
Jag vÀntar till det dyker upp en modell med solar och vibration. Det verkar dock vara en kombination som Àr omöjlig.

Ja det Àr verkligen nÄgot Casio borde lansera :(

GB-5600AB-1DR fÄngade mitt intresse...
maxresdefault.jpg

Precis den varianten vill jag ocksÄ ha :) Gillar tegelstensmönstret pÄ tavlan.

Hittade Àven en bra recension av GB-5600 serien pÄ WUS:


Lite throwback.
Ibland saknar man en riktig telefon som man bara kunde ringa och smsa med.


IMG_20201129_084513.jpg

Hade ocksÄ den mobilen nÀr det begav sig, minns att det var nÄgon variant dÀr man fick med Spiderman filmen som jag köpte.
 
Ja det Àr verkligen nÄgot Casio borde lansera :(



Precis den varianten vill jag ocksÄ ha :) Gillar tegelstensmönstret pÄ tavlan.

Hittade Àven en bra recension av GB-5600 serien pÄ WUS:




Hade ocksÄ den mobilen nÀr det begav sig, minns att det var nÄgon variant dÀr man fick med Spiderman filmen som jag köpte.

Fick bara telefonen. Men den var omÄttligt poppis iaf!
 
har MRGn nÄgot vanligt problem eller? :eek:

- Vad Àr problemet med MR-Gn? Har (helt Àrligt) aldrig hört talas om nÄt fel pÄ dem.
NÀr jag körde timern dÄ visaren snurrar moturs sÄ hÀnde det att sekundvisaren ibland fastnade i 1-3 sekunder innan den fortsatte samtidigt som den digitala timern körde pÄ. NÀr tiden hade gÄtt sÄ pep alarmet pÄ rÀtt tid men sekundvisaren stannade ett par sekunder innan noll. Nu trodde klockan att denna position pÄ sekundvisaren var den nya nollan och nÀr man senare blÀddrade bland funktionerna sÄ pekade sekundvisaren helt fel. Endast en nollstÀllning och rekalibrering av visarna fixade problemet. Jag tror att de ska byta modul pÄ klockan men vi fÄr se vad de sÀger?
 
NÀr jag körde timern dÄ visaren snurrar moturs sÄ hÀnde det att sekundvisaren ibland fastnade i 1-3 sekunder innan den fortsatte samtidigt som den digitala timern körde pÄ. NÀr tiden hade gÄtt sÄ pep alarmet pÄ rÀtt tid men sekundvisaren stannade ett par sekunder innan noll. Nu trodde klockan att denna position pÄ sekundvisaren var den nya nollan och nÀr man senare blÀddrade bland funktionerna sÄ pekade sekundvisaren helt fel. Endast en nollstÀllning och rekalibrering av visarna fixade problemet. Jag tror att de ska byta modul pÄ klockan men vi fÄr se vad de sÀger?
- Tack för svar, hoppas det ordnar sig.
 
Tillbaka
Topp