• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

roosterman

G-shock
2-Faktor
Brinn brinn brinn!! 😁😃
IMG_20201206_123054.jpg
 

kmg

Patek
2-Faktor
Ingen frekvent trÄdbesökare sÄ kan ha varit uppe förut, men oavsett. Köpte Jaysandkays adapter till min ga2100 casioak. HÄrdvarumÀssigt stabila men passformen inte 100. Blir ett glapp som jag med min lÀtta ocd stör mig pÄ. SÄ innan du bestÀller, fundera pÄ om du kan leva med glappet.
C34CDFA5-F858-4A5B-91AB-1AC9BE4E7FAA.jpeg
 

Bergets

Panerai
Senast Àndrad:

Bergets

Panerai
Efter nÄgra dagar av funderare bestÀllde jag igÄrkvÀll MTG'n
Ska bli riktigt spÀnnande att fÄ kÀnna pÄ den irl, det finns ju inte jÀttemÄnga recensioner pÄ just denna referensen "G1000D-1A2ER"

Casio slÀppte ju precis de nya MTG-B2000 modellerna med blÄtand, vilket jag med sneglade lite pÄ, men eftersom jag aldrig anvÀnder blÄtand pÄ mina andra g-shocks sÄ kan det ju vara rÀtt kul med en GPS klocka med :)

61ZMxAyXY0L._AC_UX679_.jpg
 

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
Efter nÄgra dagar av funderare bestÀllde jag igÄrkvÀll MTG'n
Ska bli riktigt spÀnnande att fÄ kÀnna pÄ den irl, det finns ju inte jÀttemÄnga recensioner pÄ just denna referensen "G1000D-1A2ER"

Casio slÀppte ju precis de nya MTG-B2000 modellerna med blÄtand, vilket jag med sneglade lite pÄ, men eftersom jag aldrig anvÀnder blÄtand pÄ mina andra g-shocks sÄ kan det ju vara rÀtt kul med en GPS klocka med :)

61ZMxAyXY0L._AC_UX679_.jpg

Najs. En liten recension sen ocksÄ kanske? :)
 

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
den nya "MTG-B2000BD-1A4J" Àr för jÀvla lÀcker :)




EDIT:

FrÀcka former. Needle retraction saknar jag.. En del modeller har den funktionen andra inte. Jag tror att Gwg1000 har den? Men inte MRG sÄvitt jag kan lÀsa ur manualen.
 
Efter nÄgra dagar av funderare bestÀllde jag igÄrkvÀll MTG'n
Ska bli riktigt spÀnnande att fÄ kÀnna pÄ den irl, det finns ju inte jÀttemÄnga recensioner pÄ just denna referensen "G1000D-1A2ER"

Casio slÀppte ju precis de nya MTG-B2000 modellerna med blÄtand, vilket jag med sneglade lite pÄ, men eftersom jag aldrig anvÀnder blÄtand pÄ mina andra g-shocks sÄ kan det ju vara rÀtt kul med en GPS klocka med :)

61ZMxAyXY0L._AC_UX679_.jpg
Den du valde Ă€r ju mycket snyggare Ă€n den nya 👍
 
Topp