Brinn brinn brinn!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Utomhus, olivgrön rangeman och eld. MÄnga rÀtt pÄ den bildenBrinn brinn brinn!!
Korspostar bilden som hustrun tog.
Fin-Beatern pÄ idag.
Utomhus, olivgrön rangeman och eld. MÄnga rÀtt pÄ den bilden
Edit: och barometern ser ut att peka Ät rÀtt hÄll
Otroligt likaGanske sÄ like.
Vart hittar du dom dÀr ifrÄn?Trenger noen flere vintage DW-5xxx for Ä bruke opp bezel-skruene....
Pacparts.com har faktisk solgt dem en god stund.Vart hittar du dom dÀr ifrÄn?
Ă h tusan. Bra tipsPacparts.com har faktisk solgt dem en god stund.
Pacparts.com har faktisk solgt dem en god stund.
Efter nÄgra dagar av funderare bestÀllde jag igÄrkvÀll MTG'n
Ska bli riktigt spÀnnande att fÄ kÀnna pÄ den irl, det finns ju inte jÀttemÄnga recensioner pÄ just denna referensen "G1000D-1A2ER"
Casio slÀppte ju precis de nya MTG-B2000 modellerna med blÄtand, vilket jag med sneglade lite pÄ, men eftersom jag aldrig anvÀnder blÄtand pÄ mina andra g-shocks sÄ kan det ju vara rÀtt kul med en GPS klocka med
den nya "MTG-B2000BD-1A4J" Àr för jÀvla lÀcker
G-SHOCK Men's Black Watch - B2000BD-1A4JF for sale online | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for G-SHOCK Men's Black Watch - B2000BD-1A4JF at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
EDIT:
Casio to Release MT-G Series Watches with Newly Developed Dual Core Guard Structure
CASIO official home page.www.casio-intl.com
Ska nog kunna sammanfatta nÄgotNajs. En liten recension sen ocksÄ kanske?
FrÀcka former. Needle retraction saknar jag.. En del modeller har den funktionen andra inte. Jag tror att Gwg1000 har den? Men inte MRG sÄvitt jag kan lÀsa ur manualen.
Den du valde Àr ju mycket snyggare Àn den nyaEfter nÄgra dagar av funderare bestÀllde jag igÄrkvÀll MTG'n
Ska bli riktigt spÀnnande att fÄ kÀnna pÄ den irl, det finns ju inte jÀttemÄnga recensioner pÄ just denna referensen "G1000D-1A2ER"
Casio slÀppte ju precis de nya MTG-B2000 modellerna med blÄtand, vilket jag med sneglade lite pÄ, men eftersom jag aldrig anvÀnder blÄtand pÄ mina andra g-shocks sÄ kan det ju vara rÀtt kul med en GPS klocka med
det tycker jag medDen du valde Àr ju mycket snyggare Àn den nya