Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
- Oerhört trÄkig hÀrva det hÀr, naturligtvis omöjligt att misstÀnka nÄt fuffens nÀr allt Àr i sin ordning med cert o dyl.En minst sagt bisarr och vÀldigt trÄkig historia. Som nÄgra sÀkert minns sÄ var det jag som sÄlde denna klocka till @Sonnyboy och jag kÀnner dÀrför att jag vill vara tydlig med att jag sjÀlvklart inte visste att denna klocka var stulen. Jag Àr ocksÄ helt sÀker pÄ att den som jag köpte den av var fullstÀndigt ovetandes om detta faktum, klockan var som sagt fullset med butiksstÀmplat och daterat garanticertifikat.
Riktigt fin! Jag blev med sugen pÄ att köpa en till min bÀttre hÀlftEn julklapp klar till sambon och kanske den bÀsta i och med att det Àr en G-Shock . GMD-B800-4ER
"à hhh, inte en klocka till... Fast den var ju faktiskt riktigt fin...."Riktigt fin! Jag blev med sugen pÄ att köpa en till min bÀttre hÀlft
hon fick dock en klocka i förrfjol och ett garmin-band i somras - frÄgan Àr ifall det inte blir för mycket klockor för en icke-klockintresserad.... hon har förvisso ingen G-shock...
Den verkar vara supertrevlig och jag tror/hoppas sambon blir nöjd . Jag gav henne en Baby-G förra Äret som hon har pÄ sig 24/7 utan att överdriva sÄ dags att uppgradera lite. Klart din dam ska ha en G-ShockRiktigt fin! Jag blev med sugen pÄ att köpa en till min bÀttre hÀlft
hon fick dock en klocka i förrfjol och ett garmin-band i somras - frÄgan Àr ifall det inte blir för mycket klockor för en icke-klockintresserad.... hon har förvisso ingen G-shock...
Om det Àr mjukare och bÀttre Àr det lite konstigt att det inte sitter pÄ frÄn början. Det verkar ju inte vara dyrare Àn originalbandet.gw-5000 bandet passar pÄ 5610.
Har det pÄ min 5610 och det Àr mjukt och skönt
LÀttlagat idag. Energin Àr inte pÄ topp men en treveckors bebis som Àter varannan timma. VÀldigt jobbigt för mig som pappa..
LÀttlagat idag. Energin Àr inte pÄ topp men en treveckors bebis som Àter varannan timma. VÀldigt jobbigt för mig som pappa..
Ja, det kÀnns skönt att veta. Vi har en fyraÄring ocksÄ sÄ jag vet vad som vÀntarDet kommer att bli bÀttre! KÀmpa!
Liten skogspromenad innan de blir helt svart. DÄ lÀr man ha mudmastern pÄ nÀr de Àr sÄ blöt och slaskigt.
Men om du har 5 klockor behöver du ju bara 4 resefodral. En klocka sitter vÀl pÄ armen.Nu har mina tre resefodral anlÀnt , kÀnns som att det Àr bra kvalitét för pengarna . Blir tight med fem klockor och tre fodral. FrÄgan Àr vilka tvÄ som eventuellt ska bort .
Tur att nÄgon av oss anvÀnder bÄda hjÀrnhalvorna . Bara en som ska bort och dÄ Àr valet enkelt . Vore dÀremot optimalt med en stabil trippel .Men om du har 5 klockor behöver du ju bara 4 resefodral. En klocka sitter vÀl pÄ armen.
SÄ sÀlj en klocka eller Àn hellre. Köp ett fodral till.
Japp, köpte en adapter frÄn jaysandkays sÄ kan anvÀnda vanliga 24mm band.Oj... har du Mudmastern pÄ Natoband???
Bra frĂ„ga! Vill ocksĂ„ höra mer om det och generellt om erfarenheter av MTG. Ăr riktigt sugen att klĂ€mma pĂ„ en. Finns de ett bra utbud av dom pĂ„ Klockmaster Globen?apropĂ„ MTG-G1000D, Ă€r det nĂ„gon hĂ€r som Ă€gt en MTG, upplevs de inte lite "billiga" och plastiga eftersom boet Ă€r mestadels plast?
och vad Àr egentligen skillnaden till B1000 som Àr halva priset?
Men om du har 5 klockor behöver du ju bara 4 resefodral. En klocka sitter vÀl pÄ armen.
SÄ sÀlj en klocka eller Àn hellre. Köp ett fodral till.
Skönaste g-shocken jag Àger. Sitter sÄ bra!Kusligt vÀder idag. Tur man har kompass sÄ man inte gÄr vilse. Jag diggar Rangeman skarpt. NÄgon som kommenterade för ett tag sen att den sitter vÀldigt platt pÄ handleden och det kan jag hÄlla med om. Jag har cirka 16-16.5 handleder och dess storlek har skrÀmt mig lite men jag tycker att det funkar hur bra som helst.