• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Gult tema pÄ jobbet.
20201207_111515.jpg
 
Efter nÄgra dagar av funderare bestÀllde jag igÄrkvÀll MTG'n
Ska bli riktigt spÀnnande att fÄ kÀnna pÄ den irl, det finns ju inte jÀttemÄnga recensioner pÄ just denna referensen "G1000D-1A2ER"

Casio slÀppte ju precis de nya MTG-B2000 modellerna med blÄtand, vilket jag med sneglade lite pÄ, men eftersom jag aldrig anvÀnder blÄtand pÄ mina andra g-shocks sÄ kan det ju vara rÀtt kul med en GPS klocka med :)

61ZMxAyXY0L._AC_UX679_.jpg

Det skulle vara kul om du kunde skriva nÄgra ord om MT-G, av nÄgon anledning sÄ har jag inte riktigt fÄtt upp ögonen för den modellserien :/
 
Jag har (nĂ€stan) gett mig sjĂ€lv klockköpförbud nu đŸ€Ș
VĂ€ntar in en som vart in transit lĂ€nge nu...:banghead: Och en jag just köpt av @Silverglantz som jag tĂ€nkte ge till farsgubben sĂ„ han ocksĂ„ blir med G-shock😁
Tur att du friskriver dig med ett "nÀstan". TÀnk om det dyker upp en trevlig G-Shock mitt framför ögonen pÄ dig - mitt under ett köpstopp :eek:
 
Tur att du friskriver dig med ett "nÀstan". TÀnk om det dyker upp en trevlig G-Shock mitt framför ögonen pÄ dig - mitt under ett köpstopp :eek:
Hehehe, sĂ€krast sĂ„đŸ˜„
Som vĂ€l Ă€r hĂ„ller jag mig till dom inte allt för dyra prisgrupperna iaf.. DĂ„ kan man ju handla fler utan att det svider för jĂ€kligt i plĂ„nky😁
 
Hodinkee har gjort en del knasiga grejer den senaste tiden men hÀr slog de nog ner spiken med ett slag:
4E198270-38A0-4E3B-B3A4-86F8C599DA53.jpeg
6CE6E022-3E17-483B-A469-DA6AF186F679.jpeg
Den blĂ„a hade legat vĂ€ldigt fint under julgranen, men redan slutsĂ„ld. FĂ„r ”nöja” mig med min svarta tillsvidare
 
Hodinkee har gjort en del knasiga grejer den senaste tiden men hÀr slog de nog ner spiken med ett slag:
4E198270-38A0-4E3B-B3A4-86F8C599DA53.jpeg
6CE6E022-3E17-483B-A469-DA6AF186F679.jpeg
Den blĂ„a hade legat vĂ€ldigt fint under julgranen, men redan slutsĂ„ld. FĂ„r ”nöja” mig med min svarta tillsvidare

Tyckte den grÄa var snyggast samt modda den med en grön platsfilm sÄ att man fÄr den Àkta Gameboy kÀnslan :D
 
Finns att införskaffa i Italien via Ebay för ca 1300bagis. BĂ„de blĂ„ och grĂ„đŸ˜
 
Finns att införskaffa i Italien via Ebay för ca 1300bagis. BĂ„de blĂ„ och grĂ„đŸ˜
Ser fram emot den grÄ ;) :)
 
Finns att införskaffa i Italien via Ebay för ca 1300bagis. BĂ„de blĂ„ och grĂ„đŸ˜
Jaha. Fattade det som att det var en G-Shock + Hodinkee-skapele...
989BBC3E-2574-4205-8BA5-89F0FAA56DE6.jpeg
 
Tillbaka
Topp