Gult tema pÄ jobbet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Efter nÄgra dagar av funderare bestÀllde jag igÄrkvÀll MTG'n
Ska bli riktigt spÀnnande att fÄ kÀnna pÄ den irl, det finns ju inte jÀttemÄnga recensioner pÄ just denna referensen "G1000D-1A2ER"
Casio slÀppte ju precis de nya MTG-B2000 modellerna med blÄtand, vilket jag med sneglade lite pÄ, men eftersom jag aldrig anvÀnder blÄtand pÄ mina andra g-shocks sÄ kan det ju vara rÀtt kul med en GPS klocka med
Köpt??Snygg? Nja. Ful? Kanske. Fulsnygg? Absolut!
Casio klockor | Köp & sÀlj begagnat & oanvÀnt pÄ Tradera
Köp och sÀlj Casio klockor enkelt och hÄllbart pÄ Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvÀnda saker pÄ Sveriges största cirkulÀra marknadsplatswww.tradera.com
Onej, det vÄgar jag inte. Sist fick jag ju pudla rejÀltKöpt??
Jag har (nÀstan) gett mig sjÀlv klockköpförbud nuOnej, det vÄgar jag inte. Sist fick jag ju pudla rejÀlt
Kan det vara den han har pÄ sig?
Tur att du friskriver dig med ett "nÀstan". TÀnk om det dyker upp en trevlig G-Shock mitt framför ögonen pÄ dig - mitt under ett köpstoppJag har (nÀstan) gett mig sjÀlv klockköpförbud nu
VÀntar in en som vart in transit lÀnge nu... Och en jag just köpt av @Silverglantz som jag tÀnkte ge till farsgubben sÄ han ocksÄ blir med G-shock
Hehehe, sÀkrast sÄTur att du friskriver dig med ett "nÀstan". TÀnk om det dyker upp en trevlig G-Shock mitt framför ögonen pÄ dig - mitt under ett köpstopp
Hehehe, sÀkrast sÄ
Som vÀl Àr hÄller jag mig till dom inte allt för dyra prisgrupperna iaf.. DÄ kan man ju handla fler utan att det svider för jÀkligt i plÄnky
Den grÄ Àr riktigt trevlig. Och med en vÀldigt lÀsbar digidisplay GA-2110ET-8AHodinkee har gjort en del knasiga grejer den senaste tiden men hÀr slog de nog ner spiken med ett slag:
Den blĂ„a hade legat vĂ€ldigt fint under julgranen, men redan slutsĂ„ld. FĂ„r ânöjaâ mig med min svarta tillsvidare
Har Hodinkee nÄgot med dom att göra?Hodinkee har gjort en del knasiga grejer den senaste tiden men hÀr slog de nog ner spiken med ett slag:
Den blĂ„a hade legat vĂ€ldigt fint under julgranen, men redan slutsĂ„ld. FĂ„r ânöjaâ mig med min svarta tillsvidare
Hodinkee har gjort en del knasiga grejer den senaste tiden men hÀr slog de nog ner spiken med ett slag:
Har Hodinkee nÄgot med dom att göra?
Ser fram emot den grÄFinns att införskaffa i Italien via Ebay för ca 1300bagis. BÄde blÄ och grÄ
Orologio Uomo Casio G-shock Carbon Ga-2110et-8aer for sale online | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Orologio Uomo Casio G-shock Carbon Ga-2110et-8aer at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.comCasio G-Shock ga-2110et-2aer Watch Man New from Official Dealer | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Casio G-Shock ga-2110et-2aer Watch Man New from Official Dealer at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Hodinkee har gjort en del knasiga grejer den senaste tiden men hÀr slog de nog ner spiken med ett slag:
Jaha. Fattade det som att det var en G-Shock + Hodinkee-skapele...Finns att införskaffa i Italien via Ebay för ca 1300bagis. BÄde blÄ och grÄ
Orologio Uomo Casio G-shock Carbon Ga-2110et-8aer for sale online | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Orologio Uomo Casio G-shock Carbon Ga-2110et-8aer at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.comCasio G-Shock ga-2110et-2aer Watch Man New from Official Dealer | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Casio G-Shock ga-2110et-2aer Watch Man New from Official Dealer at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Den modellen annonseras senare idag: https://www.hodinkee.com/articles/g-shockJaha. Fattade det som att det var en G-Shock + Hodinkee-skapele...
Ăr det bara ett fĂ€rgtema eller finns det nĂ„got annat som Ă€r speciellt med den?Den modellen annonseras senare idag: https://www.hodinkee.com/articles/g-shock
Ăr det bara ett fĂ€rgtema eller finns det nĂ„got annat som Ă€r speciellt med den?
RÄkade du bestÀlla en?Ser fram emot den grÄ