Fanns sÄklart en anledning att jag valde att sÀlja av den svartaRÄkade du bestÀlla en?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fanns sÄklart en anledning att jag valde att sÀlja av den svartaRÄkade du bestÀlla en?
Hehehe, rÀtt tÀnktFanns sÄklart en anledning att jag valde att sÀlja av den svarta
Alright. Lite halvluddigt att först slÀppa en G-Shock och sen slÀppa en till strax efterDen modellen annonseras senare idag: https://www.hodinkee.com/articles/g-shock
Nog bara fĂ€rgerna. Kan vĂ€l gissa att det kommer fler fĂ€rgkombinationer i framtiden!Ăr det bara ett fĂ€rgtema eller finns det nĂ„got annat som Ă€r speciellt med den?
Finns att införskaffa i Italien via Ebay för ca 1300bagis. BÄde blÄ och grÄ
Orologio Uomo Casio G-shock Carbon Ga-2110et-8aer for sale online | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Orologio Uomo Casio G-shock Carbon Ga-2110et-8aer at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.comCasio G-Shock ga-2110et-2aer Watch Man New from Official Dealer | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Casio G-Shock ga-2110et-2aer Watch Man New from Official Dealer at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
SĂ„ vĂ„gad Ă€r jag inte men nĂ€r din Swish landat sĂ„ tryckte jag pĂ„ KĂĂĂĂP!Hehehe, rĂ€tt tĂ€nkt
Hade du en pÄ ingÄende redan innan sÀljet?
Bland dom snyggare colabs:
Hodinkee and John Mayer Team Up with G-Shock for a Keyboard Inspired Ref 6900 - Worn & Wound
Hodinkee and John Mayer come together with G-Shock to design a new Ref 6900 Inspired by a throwback keyboard.wornandwound.com
SÄ onödigt dyr bara
ja $180 var vÀll lite vÀl sen tillkommer ju frakt och tull pÄ detBland dom snyggare colabs:
Hodinkee and John Mayer Team Up with G-Shock for a Keyboard Inspired Ref 6900 - Worn & Wound
Hodinkee and John Mayer come together with G-Shock to design a new Ref 6900 Inspired by a throwback keyboard.wornandwound.com
SÄ onödigt dyr bara
Skicka nedanstÄende önskelista till frugan
Casio G-Shock DW-5900-1ER
Casio G-Shock DW-D5500BB-1ER
Casio G-Shock GA-2100-1A1ER
FĂ„r se vad som landar under granen
Tog 2st direkt!Bland dom snyggare colabs:
SÄ onödigt dyr bara
SlutsÄld redan? Iallafall pÄ hemsidanTog 2st direkt!
Vart köpte du ifrÄn?Tog 2st direkt!
Casio G-SHOCK GMW-B5000RD-4PR GMW-B5000RD Solar Watch sÀljes av en Trusted Seller pÄ Chrono24 för 4 843 SEK
Casio G-Shock Annons: 4 843 SEK Casio G-SHOCK GMW-B5000RD-4PR GMW-B5000RD Solar Watch, Skick Ny; à r 2020; Klocka med originallÄda och originalhandlingar; Klocka med originallÄda; Klowww.chrono24.se
Har kikat pÄ denna ett tag kanske ska "hinta" till tjejen.
Ja den var ju faktiskt snygg. Men den Àr vÀl inte dyr? NÄgon hundring mer Àn en standard 6900 eller? Jag var förvÄnad att den var sÄ billig! HahaBland dom snyggare colabs:
SÄ onödigt dyr bara
Ja den var ju faktiskt snygg. Men den Àr vÀl inte dyr? NÄgon hundring mer Àn en standard 6900 eller?
80! Vad Àr retail i Europa?Retail i USA Àr 80 USD.
TÀnker bara pÄ all jÀkla moms.Ja den var ju faktiskt snygg. Men den Àr vÀl inte dyr? NÄgon hundring mer Àn en standard 6900 eller? Jag var förvÄnad att den var sÄ billig! Haha
Svarar mig sjÀlv. Hade ingen aning om att jÀnkarna har det sÄ bra nÀr dom ska köpa g-shock.80! Vad Àr retail i Europa?
Hodinkee. Gick den att bestÀlla pÄ andra stÀllen ocksÄ?Vart köpte du ifrÄn?