• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Klockbyte check âœ”ïžđŸ˜Š.
F74E6088-3F53-4FE7-BDFC-0C32AFE92E02.jpeg
3F1CDC2A-9544-4060-BB9C-058106A966D7.jpeg

Sambon sĂ„g bilden nĂ€r jag tittade, ”fina golv”... iof fina golv Ă€r det men Ă€ndĂ„ klockan Ă€r ju bĂ€ttre 🙈
 
Nu nÀr min GG-B100 fÄtt vandra vidare och jag stÄr hÀr utan varken ABC eller BT sÄ tÀnker jag att det Àr rÀtt skönt utan BT och funderar pÄ att överge G-Shock och skaffa en Pro Trek för mina utomhusaktiviteter mest pga större siffror och slimmare profil. Den hÀr nya PRW-30 med MB och Solar Àr den minsta Treken hittills med sina 51.6 x 42 x 12 mm:

 
Nu nÀr min GG-B100 fÄtt vandra vidare och jag stÄr hÀr utan varken ABC eller BT sÄ tÀnker jag att det Àr rÀtt skönt utan BT och funderar pÄ att överge G-Shock och skaffa en Pro Trek för mina utomhusaktiviteter mest pga större siffror och slimmare profil. Den hÀr nya PRW-30 med MB och Solar Àr den minsta Treken hittills med sina 51.6 x 42 x 12 mm:

Olivgrön med orangegula accenter var cool. Skulle gÀrna klÀmma pÄ en irl.
 
Min favorit g. Funkar i alla lÀgen. Finns egentligen bara en sak att klaga pÄ och det Àr den omöjliga adjustknappen. Har insett att BT, multiband och tough solar inte Àr sÄ viktigt som jag en gÄng trodde. Visst, det Àr trevligt, men inte avgörande

Nu pÄ jakt pÄ en screwback, för att se vad jag gÄr miste om...
 

Bilagor

  • 20201222_074916.jpg
    20201222_074916.jpg
    310.5 KB · Visningar: 11
Min favorit g. Funkar i alla lÀgen. Finns egentligen bara en sak att klaga pÄ och det Àr den omöjliga adjustknappen. Har insett att BT, multiband och tough solar inte Àr sÄ viktigt som jag en gÄng trodde. Visst, det Àr trevligt, men inte avgörande

Nu pÄ jakt pÄ en screwback, för att se vad jag gÄr miste om...

Den Àr vÀldigt bra, krispig och fantastisk display.

Klart du ska ha en screwback. Den extra tyngden Àr magisk.
 
Ligger en g9000 pÄ tradera för 490kr.
Screenshot_20201222_123139_com.android.chrome.jpg

Muchas gracias Buenaventura.
Tack för tipset. Jag köpte den. Sedan jag skaffade mig min första G-shock, en G-9100 för mÄnga mÄnga Är sedan har jag varit nyfiken pÄ hur en Mudman skulle sitta.
Äntligen kan jag prova snart.
Jag som inte skulle köpa fler klockor i Är, köpte nu 2 klockor denna vecka. :eek:
Tack och lov sÄ var bÄda klockorna billiga.
 
Muchas gracias Buenaventura.
Tack för tipset. Jag köpte den. Sedan jag skaffade mig min första G-shock, en G-9100 för mÄnga mÄnga Är sedan har jag varit nyfiken pÄ hur en Mudman skulle sitta.
Äntligen kan jag prova snart.
Jag som inte skulle köpa fler klockor i Är, köpte nu 2 klockor denna vecka. :eek:
Tack och lov sÄ var bÄda klockorna billiga.
Con gusto! 😁
 
Min favorit g. Funkar i alla lÀgen. Finns egentligen bara en sak att klaga pÄ och det Àr den omöjliga adjustknappen. Har insett att BT, multiband och tough solar inte Àr sÄ viktigt som jag en gÄng trodde. Visst, det Àr trevligt, men inte avgörande

Nu pÄ jakt pÄ en screwback, för att se vad jag gÄr miste om...
Helt rÀtt! En square gör sig bÀst med screwback och gummibezel samt utan modernt mumbojumbo. Möjligen kan bakÄtstrÀvaren i mig hÄlla med om att belysningen i nyare squares Àr rÀtt trevlig.
 
Muchas gracias Buenaventura.
Tack för tipset. Jag köpte den. Sedan jag skaffade mig min första G-shock, en G-9100 för mÄnga mÄnga Är sedan har jag varit nyfiken pÄ hur en Mudman skulle sitta.
Äntligen kan jag prova snart.
Jag som inte skulle köpa fler klockor i Är, köpte nu 2 klockor denna vecka. :eek:
Tack och lov sÄ var bÄda klockorna billiga.
DĂ€r rĂ€ddade du mig😁
En riktigt smidig och skön modell. Jag har ju den svart/lila. Gillar den👍
 
Helt rÀtt! En square gör sig bÀst med screwback och gummibezel samt utan modernt mumbojumbo. Möjligen kan bakÄtstrÀvaren i mig hÄlla med om att belysningen i nyare squares Àr rÀtt trevlig.

Kan bara hÄlla med dig, skulle vara skönt om min Gold Speed hade bÀttre belysning, tough solar och multiband 6 skulle inte heller vara fel :angel:
 
Tillbaka
Topp