Klockbyte check .
Sambon sĂ„g bilden nĂ€r jag tittade, âfina golvâ... iof fina golv Ă€r det men Ă€ndĂ„ klockan Ă€r ju bĂ€ttre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Klockbyte check .
Haha skön sambo , men jag hĂ„ller definitivt med dig . Klockan Ă€r lite bĂ€ttre, lite snyggare .Sambon sĂ„g bilden nĂ€r jag tittade, âfina golvâ... iof fina golv Ă€r det men Ă€ndĂ„ klockan Ă€r ju bĂ€ttre
Bara den svarta Àr min, tyvÀrr. Men jag var ju tvungen att plÄta nÀr jag hade chansen! DLC Àr avgjort coolare, men G-Shocken Àr min beater sÄ jag vill hÄlla kostnaden nere.à Äh, har du bÄde varianterna? HÀftigt att se sklillnaden.
SÄdÀrja!Klockbyte igen . Sorry för spam .
Vilken sorts tonfisk har du tÀnkt?Har bara 2 G-shocks Àn men tÀnkte utöka med minst ett par till finns sÄ mycket annat roligt ju Ska nog hÄva in en tonfisk, sÀkerligen nÄn sköldpadda osv osv
Vilken sorts tonfisk har du tÀnkt?
Denna skulle behöva lite mer uppmÀrksamhet.
Olivgrön med orangegula accenter var cool. Skulle gÀrna klÀmma pÄ en irl.Nu nÀr min GG-B100 fÄtt vandra vidare och jag stÄr hÀr utan varken ABC eller BT sÄ tÀnker jag att det Àr rÀtt skönt utan BT och funderar pÄ att överge G-Shock och skaffa en Pro Trek för mina utomhusaktiviteter mest pga större siffror och slimmare profil. Den hÀr nya PRW-30 med MB och Solar Àr den minsta Treken hittills med sina 51.6 x 42 x 12 mm:
Pro Trek PRW-30 Series with STN LCD: Smaller than PRW-3000 - G-Central G-Shock Fan Site
Another new Pro Trek series revealed by Casio, the PRW-30 is expected to be launched this summer. This digital climbing model is notable for its smaller sizewww.g-central.com
Olivgrön med orangegula accenter var cool. Skulle gÀrna klÀmma pÄ en irl.
Inte alls omöjligt att jag funderat pÄ en sÄdan om priset Àr rÀtt Gillar ju mina SRPC49K1 har tvÄ bara för attVilken sorts tonfisk har du tÀnkt?
Denna skulle behöva lite mer uppmÀrksamhet.
Min favorit g. Funkar i alla lÀgen. Finns egentligen bara en sak att klaga pÄ och det Àr den omöjliga adjustknappen. Har insett att BT, multiband och tough solar inte Àr sÄ viktigt som jag en gÄng trodde. Visst, det Àr trevligt, men inte avgörande
Nu pÄ jakt pÄ en screwback, för att se vad jag gÄr miste om...
TÀnk att en enkel fras som den kan fÄ en att bli sugen pÄ öl... och dina fÀrger var blÄ!
TÀnk att en enkel fras som den kan fÄ en att bli sugen pÄ öl
Froggie Àr lika snygg som vanligt!
Ja, den var lite för stor för att anvÀnda till vardags. Men utan tvekan den ultimata badklockanJa den Àr fantastisk. Tröttar aldrig pÄ att titta pÄ den.
Froggien hade jag kunnat vara owg med om inte för MRG.
Du hade sÄlt din Frog va?
Hmm srpc49 sÀger du.Inte alls omöjligt att jag funderat pÄ en sÄdan om priset Àr rÀtt Gillar ju mina SRPC49K1 har tvÄ bara för att
Marginell storleksskillnad.Tonfisken ser ju ut som en dressklocka sida vid sida med Mudmastern
Ligger en g9000 pÄ tradera för 490kr.
Con gusto!Muchas gracias Buenaventura.
Tack för tipset. Jag köpte den. Sedan jag skaffade mig min första G-shock, en G-9100 för mÄnga mÄnga Är sedan har jag varit nyfiken pÄ hur en Mudman skulle sitta.
Ăntligen kan jag prova snart.
Jag som inte skulle köpa fler klockor i Är, köpte nu 2 klockor denna vecka.
Tack och lov sÄ var bÄda klockorna billiga.
Helt rÀtt! En square gör sig bÀst med screwback och gummibezel samt utan modernt mumbojumbo. Möjligen kan bakÄtstrÀvaren i mig hÄlla med om att belysningen i nyare squares Àr rÀtt trevlig.Min favorit g. Funkar i alla lÀgen. Finns egentligen bara en sak att klaga pÄ och det Àr den omöjliga adjustknappen. Har insett att BT, multiband och tough solar inte Àr sÄ viktigt som jag en gÄng trodde. Visst, det Àr trevligt, men inte avgörande
Nu pÄ jakt pÄ en screwback, för att se vad jag gÄr miste om...
Klart du ska ha en Rangeman (minst) Tveka inte, bara köp
NÀsta pÄ tur blir eventuellt en rangeman 9400. Intresset ökar
DÀr rÀddade du migMuchas gracias Buenaventura.
Tack för tipset. Jag köpte den. Sedan jag skaffade mig min första G-shock, en G-9100 för mÄnga mÄnga Är sedan har jag varit nyfiken pÄ hur en Mudman skulle sitta.
Ăntligen kan jag prova snart.
Jag som inte skulle köpa fler klockor i Är, köpte nu 2 klockor denna vecka.
Tack och lov sÄ var bÄda klockorna billiga.
Vad gör man inte för gruppen haha.DÀr rÀddade du mig
En riktigt smidig och skön modell. Jag har ju den svart/lila. Gillar den
Helt rÀtt! En square gör sig bÀst med screwback och gummibezel samt utan modernt mumbojumbo. Möjligen kan bakÄtstrÀvaren i mig hÄlla med om att belysningen i nyare squares Àr rÀtt trevlig.