• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Njae... ingen koll eller behov av sÄnt, men vet att de blÀstrar med olika sandkornstorlekar ... de som sysslar med klassiska bilar renoverar gamla bildelar och dÄ vill man ha mycket finkornig sand. Och sÄ kan de stÀlla in maskinen pÄ önskad styrka sÄ det inte blir repor pÄ metallen.
NÀr jag hade massa akvarier sÄ köpte jag blÀstersand pÄ biltema och jula och hade som bottenmaterial... det tog nÄgra dagar att den lÀgger sig pÄ botten av akvariet, sÄ finkornig den Àr...
 
13383105-914A-4AD9-948F-D373A01112E9.jpeg
 
Jag tycker inte att @livinl0ud ska fÄ skit för att han flippar ofta nÀr det pÄgÄr en sÄdan hÀr hets pÄ forumet :D
Jag tycker @livinl0ud gör helt rĂ€tt! Han köper klockorna han vill ha och nĂ€r han inte vill ha dom lĂ€ngre gör han ju nĂ„gon annan forummedlem glad över att fĂ„ köpa dom av honom😁
 
Jag tycker inte att @livinl0ud ska fÄ skit för att han flippar ofta nÀr det pÄgÄr en sÄdan hÀr hets pÄ forumet :D
Tack đŸ™đŸ„ł. Tycker det Ă€r kul att ”prova” pĂ„ lite olika klockor och om jag skulle ha behĂ„llt alla hade jag haft inre stress för att de skulle fĂ„ alldeles för lite handledstid 😊.
 
Jag tycker @livinl0ud gör helt rĂ€tt! Han köper klockorna han vill ha och nĂ€r han inte vill ha dom lĂ€ngre gör han ju nĂ„gon annan forummedlem glad över att fĂ„ köpa dom av honom😁
Tack 🙏 och ja precis sĂ„ Ă€r det 😊. Ska försöka hĂ„lla mig mellan 3-5 klockor, det Ă€r de optimala för mig đŸ„ł.
 
Tillbaka
Topp