• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Gjorde om stÄlisen till svart. Hade delar över. BÀttre sÄhÀr. DÄ kommer den ju till anvÀndning iaf.
C7A849D1-DDB8-4629-A22C-B65662AC135D.jpeg
 
SĂ„dan flax hade jag med mitt mobilbyte nĂ€r jag var som vĂ€rst đŸ˜‚đŸ€Ł. Klockorna har hon stenkoll pĂ„ tyvĂ€rr 🙄😎.

Jag planerar att lugna ner mig för 2021. Scrollade igenom Ärets bilder och nÄgra klockor kommer jag knappt ihÄg att jag har haft :/

Planen Àr att köpa fÀrre men "bÀttre" klockor och ha dom ett lÀngre tag och kÀnna efter innan försÀljning :)
 
Jag planerar att lugna ner mig för 2021. Scrollade igenom Ärets bilder och nÄgra klockor kommer jag knappt ihÄg att jag har haft :/

Planen Àr att köpa fÀrre men "bÀttre" klockor och ha dom ett lÀngre tag och kÀnna efter innan försÀljning :)
Helt rĂ€tt plan, mĂ„l och vision 👏😊. Jag resonerar i ganska sĂ„ lika banor. Vem vet kanske inte blir nĂ„got flippande av klockor 2021 â€Ă¶nsketĂ€nkande” haha 😂.
 
HÀr fÄr vi nog blanda in @roosterman
NÄgra tips frÄn mÀstaren? ;)
Hehehe, Jag har ju bara köpt 32 G-shocks i Ă„r
 Hittills...:bag:
Inte sĂ„lt en enda av dom.. Dock har jag försett dotran med en och faderskrapet samt sonen ska fĂ„ varsin i julklapp🎅
Men vidhĂ„ller taktiken 1 Baby-G till Frugis och 5 G-shock till mig😁
Sen att hon sagt att "nu fÄr du inte köpa fler klockor" ungefÀr dom sista 15 klockorna som trillat in, det har hon lustigt nog förbisett nÀr det rÄkat trilla till henne en ny Baby-G:angel:
Kan ju iofs vara sÄ att jag har en vÀldigt snÀll fru ocksÄ som stÄr ut med mina galenskaper?? :heart:
 
Hehehe, Jag har ju bara köpt 32 G-shocks i Ă„r
 Hittills...:bag:
Inte sĂ„lt en enda av dom.. Dock har jag försett dotran med en och faderskrapet samt sonen ska fĂ„ varsin i julklapp🎅
Men vidhĂ„ller taktiken 1 Baby-G till Frugis och 5 G-shock till mig😁
Sen att hon sagt att "nu fÄr du inte köpa fler klockor" ungefÀr dom sista 15 klockorna som trillat in, det har hon lustigt nog förbisett nÀr det rÄkat trilla till henne en ny Baby-G:angel:
Kan ju iofs vara sÄ att jag har en vÀldigt snÀll fru ocksÄ som stÄr ut med mina galenskaper?? :heart:
Hahaha đŸ˜‚đŸ€Ł. Hatten av för vĂ„ra fruar som stĂ„r ut med vĂ„ra ”galenskaper” đŸ™đŸ„ł.
 
Hehehe, Jag har ju bara köpt 32 G-shocks i Ă„r
 Hittills...:bag:
Inte sĂ„lt en enda av dom.. Dock har jag försett dotran med en och faderskrapet samt sonen ska fĂ„ varsin i julklapp🎅
Men vidhĂ„ller taktiken 1 Baby-G till Frugis och 5 G-shock till mig😁
Sen att hon sagt att "nu fÄr du inte köpa fler klockor" ungefÀr dom sista 15 klockorna som trillat in, det har hon lustigt nog förbisett nÀr det rÄkat trilla till henne en ny Baby-G:angel:
Kan ju iofs vara sÄ att jag har en vÀldigt snÀll fru ocksÄ som stÄr ut med mina galenskaper?? :heart:

you-are-really-the-true-master.jpg


Imponerande 😍!

Klockbyte igen 🙄. Sorry för spam 🙏😊.
23E1AD0C-7C34-408F-89E4-33002D6D3A46.jpeg
46D555B0-244C-41BE-8FE3-8A930F48CD70.jpeg

Tycker verkligen inte att det Àr spam. Snarare roligt med sÄnt bra drag i trÄden :)!
 
Den hÀr var trevlig!
Namnlös.png



Stealth Àr ju alltid rÀtt men ...olÀslig display?
 
Den hÀr var trevlig!
Namnlös.png

Man undrar ju vad skillnaden Ă€r mot denna, siffrorna ser lite tunnare ut kanske? đŸ€”

https://www.gshock.com/watches/digital/dw6900ms-1

dw6900ms-1.jpg
 
Tillbaka
Topp