Precis jag Àr ju bara Rookie jÀmfört med @Lord_tito88 hahaMisstÀnker starkt att det finns folk som Àr bra mycket vÀrre Àn herr @livinl0ud, exempelvis undertecknad som har köpt 25 klockor och sÄlt ett 30-tal under 2020
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Precis jag Àr ju bara Rookie jÀmfört med @Lord_tito88 hahaMisstÀnker starkt att det finns folk som Àr bra mycket vÀrre Àn herr @livinl0ud, exempelvis undertecknad som har köpt 25 klockor och sÄlt ett 30-tal under 2020
Deal men du tar diskussionen med min fruga .
Deal men du tar diskussionen med min fruga .
SÄdan flax hade jag med mitt mobilbyte nÀr jag var som vÀrst . Klockorna har hon stenkoll pÄ tyvÀrr .Haha Min fru tycker att alla G:s ser likadana ut sÄ jag har sluppit den diskussionen
SÄdan flax hade jag med mitt mobilbyte nÀr jag var som vÀrst . Klockorna har hon stenkoll pÄ tyvÀrr .
Helt rĂ€tt plan, mĂ„l och vision . Jag resonerar i ganska sĂ„ lika banor. Vem vet kanske inte blir nĂ„got flippande av klockor 2021 âönsketĂ€nkandeâ haha .Jag planerar att lugna ner mig för 2021. Scrollade igenom Ă„rets bilder och nĂ„gra klockor kommer jag knappt ihĂ„g att jag har haft :/
Planen Àr att köpa fÀrre men "bÀttre" klockor och ha dom ett lÀngre tag och kÀnna efter innan försÀljning
HÀr fÄr vi nog blanda in @roostermanDeal men du tar diskussionen med min fruga .
Helt rĂ€tt plan, mĂ„l och vision . Jag resonerar i ganska sĂ„ lika banor. Vem vet kanske inte blir nĂ„got flippande av klockor 2021 âönsketĂ€nkandeâ haha .
Hehehe, Jag har ju bara köpt 32 G-shocks i Är⊠Hittills...HÀr fÄr vi nog blanda in @roosterman
NÄgra tips frÄn mÀstaren?
LÀr sÀkerligen inte dröja för nÄgon av oss .Ja vi fÄr la se hur lÀnge man hÄller ut innan man trillar dit igen
Hahaha . Hatten av för vĂ„ra fruar som stĂ„r ut med vĂ„ra âgalenskaperâ .Hehehe, Jag har ju bara köpt 32 G-shocks i Ă„r⊠Hittills...
Inte sÄlt en enda av dom.. Dock har jag försett dotran med en och faderskrapet samt sonen ska fÄ varsin i julklapp
Men vidhÄller taktiken 1 Baby-G till Frugis och 5 G-shock till mig
Sen att hon sagt att "nu fÄr du inte köpa fler klockor" ungefÀr dom sista 15 klockorna som trillat in, det har hon lustigt nog förbisett nÀr det rÄkat trilla till henne en ny Baby-G
Kan ju iofs vara sÄ att jag har en vÀldigt snÀll fru ocksÄ som stÄr ut med mina galenskaper??
Hehehe, Jag har ju bara köpt 32 G-shocks i Är⊠Hittills...
Inte sÄlt en enda av dom.. Dock har jag försett dotran med en och faderskrapet samt sonen ska fÄ varsin i julklapp
Men vidhÄller taktiken 1 Baby-G till Frugis och 5 G-shock till mig
Sen att hon sagt att "nu fÄr du inte köpa fler klockor" ungefÀr dom sista 15 klockorna som trillat in, det har hon lustigt nog förbisett nÀr det rÄkat trilla till henne en ny Baby-G
Kan ju iofs vara sÄ att jag har en vÀldigt snÀll fru ocksÄ som stÄr ut med mina galenskaper??
Klockbyte igen . Sorry för spam .
LÄter som en bra siffra hoppas sjÀlv att 2021 bjuder pÄ minst 12 nya en per mÄnad Àr nog suntMisstÀnker starkt att det finns folk som Àr bra mycket vÀrre Àn herr @livinl0ud, exempelvis undertecknad som har köpt 25 klockor och sÄlt ett 30-tal under 2020
Tack !
Imponerande !
Tycker verkligen inte att det Àr spam. Snarare roligt med sÄnt bra drag i trÄden !
Den hÀr var trevlig!
G-SHOCK x Privilege New York DW6900 Watch
G-SHOCK x Privilege New York DW6900 Watch Module 3230 Size of case/total weight DW6900BB 53.2 x 50.0 x 16.3mm / 67g Shock Resistant 200 Meter Water Resistant EL Backlight with Afterglow Multi-function Alarm Hourly Time Signal Flash Alert Daily Alarm Stopwatchpvlgnyc.com
Ăh, du har vĂ€l telefonen att titta pĂ„?Röda siffror = katastrofal lĂ€sbarhet
Den hÀr var trevlig!
G-SHOCK x Privilege New York DW6900 Watch Module 3230 Size of case/total weight DW6900BB 53.2 x 50.0 x 16.3mm / 67g Shock Resistant 200 Meter Water Resistant EL Backlight with Afterglow Multi-function Alarm Hourly Time Signal Flash Alert Daily Alarm Stopwatchpvlgnyc.com
Stealth Àr ju alltid rÀtt men ...olÀslig display?
Finns inte en chans att den Àr ens hÀlften sÄ bra som min BB:
Ăh, du har vĂ€l telefonen att titta pĂ„?
Jag har ju en fyrkantig BB och kan lÀtt sÀga att den klÄr neg displayen pÄ det mesta.
LÄter som en bra siffra hoppas sjÀlv att 2021 bjuder pÄ minst 12 nya en per mÄnad Àr nog sunt
Har bara 2 G-shocks Àn men tÀnkte utöka med minst ett par till finns sÄ mycket annat roligt ju Ska nog hÄva in en tonfisk, sÀkerligen nÄn sköldpadda osv osvSka man satsa pÄ ett stort antal sÄ G-Shock ett bra val
AlltsÄ den dÀr..... Den Àr riktigt lÀcker i fÀrgernaGrönt o grÄtt, samma fÀrger som utomhus.
Man undrar ju vad skillnaden Àr mot denna, siffrorna ser lite tunnare ut kanske?Den hÀr var trevlig!