Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Dum frÄga kanske, men har inte riktigt sÄ bra koll pÄ alla olika G-Shocks mer Àn att jag Àgt ett par stycken..
FrÄgan Àr alltsÄ- finns det nÄgon fyrkantig modell i Kamoflagemönster?
Grymt! FÄr leta upp en sÄdan med andra ord eller nÄgot liknande, föredrar dom fyrkantiga dÄ dom kÀnns lite mindre..5500 finns i camo, den Àr cool
Grymt! FÄr leta upp en sÄdan med andra ord eller nÄgot liknande, föredrar dom fyrkantiga dÄ dom kÀnns lite mindre..
FÄr kÀnslan av det ocksÄ :/ men camo Àr ju coolt, fÄtt en konstig begÀr att jag behöver en... fÄr nog övervÀga en rund modell...Mm rÀtt stor skillnad, Àgde en 5600 och 5500 samtidigt och den senare Àr rejÀlt mkt större. Dock vÀldigt bekvÀm. Men tror dock camo Àr rÀtt dyra...
Tack! SÀger bara oj... det dÀr kommer aldrig att gÄ Àven om L2L-mÄttet pÄ Gulfmastern verkar OK.StorleksjÀmförelse @parasec
Gulfen Àr ju högre sÄ den ser lite större ut Àn vad den Àr. Men det Àr klart att protrek Àr en pytte i jmf .
Den Àr sÄ stor som den ser ut att vara. Inget luras. Den krÀver sin handledTack! SÀger bara oj... det dÀr kommer aldrig att gÄ Àven om L2L-mÄttet pÄ Gulfmastern verkar OK.
EDIT:
Protrek - Size of case : 56Ă47.1Ă12mm
Gulfmaster - Size of case : 48Ă57.3Ă17mm
Hur kan ögonen luras sĂ„? Ăr det formen pĂ„ Gulfmastern som gör det?
Tack! SÀger bara oj... det dÀr kommer aldrig att gÄ Àven om L2L-mÄttet pÄ Gulfmastern verkar OK.
EDIT:
Protrek - Size of case : 56Ă47.1Ă12mm
Gulfmaster - Size of case : 48Ă57.3Ă17mm
Hur kan ögonen luras sĂ„? Ăr det formen pĂ„ Gulfmastern som gör det?
Blir nog till att avvakta eller testa live innan eventuellt köp.Den Àr sÄ stor som den ser ut att vara. Inget luras. Den krÀver sin handled
PÄ dina wristshots tycker jag inte att storleksskillnaden Àr sÄ tydlig.
17,5 ca
17,5 ca
17.5 Jag med. Kolla in g shock high fashion pÄ Youtube. Han gör roliga review. Han har en grön gulf och han har 15.5. den sitter bra ÀndÄ. Man fÄr bara bli bekvÀm i att den ser lite annorlunda ut frÄn ens andra klockor.PÄ dina wristshots tycker jag inte att storleksskillnaden Àr sÄ tydlig.
TrÄkigt att man Àr specifikstions-/tekniknörd och fortsÀtter att övervÀga denna bjÀsse.
Tack för tipset om tuben.17.5 Jag med. Kolla in g shock high fashion pÄ Youtube. Han gör roliga review. Han har en grön gulf och han har 15.5. den sitter bra ÀndÄ. Man fÄr bara bli bekvÀm i att den ser lite annorlunda ut frÄn ens andra klockor.
FÄr man ta mycket stryk som vaktmÀstare?FörstÄr exakt vad du menar. Jag jobbar som en vaktmÀstare ibland pÄ ett hotell. Kan inte tÀnka mig en annan klocka Àn g-shock som Àr mer lÀmplig och prisvÀrd.
Vilken Àr er bÀsta G-Shock hÀlare pÄ interwebben?
SÄ jÀvla frÀckt..! Japaner, sÄ ordningsamma och rekorderliga hela tiden, sÄ nÀr dom vÀl spÄrar ur sÄ gÄr dom ju helt bananas!
Denna var grym tills en Japan kladdade pÄ den sÄ jag inte kan anvÀnda den lÀngre.