• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Nylandad Grodman,

B280_FBF9-5_BB5-448_C-9_F28-583_C22_F18_B94.jpg

Tack till @Fujoor som knuffade mig över kanten för denna ”Master in Navy Blue” GWF-D1000NV-2. :happyhappy:
Sitter sjukt bra pÄ dig! Du fÄr inviga den nÀsta gÄng du isdyker!

• Like
Reactions: S.L
Ropade in den hÀr för ett tag sen. Den har helt klart skulpturala attribut som tillför bÄde lÀsbarhet och skönhet. NÀr den hÀr hittade hem sÄ ökade respekten för Casio och nu fattar jag grejen Àven om den nÀstan Àr en motsÀgelse i sig. MRG-130 frÄn runt 1994 tror jag.
IMG_20180321_221736587.jpg

Senast Àndrad:
008C653E-4C35-4BCF-9740-46543BADA8D9.jpeg
Den hÀr trillade in idag efter att ha legat ensam och frusit hos PostNord. Mörk, matt blÄ. Otroligt svÄr att fÄnga pÄ bild. Detta Àr en JDM modell som jag varit sugen pÄ sedan den kom och nu kunde jag inte motstÄ lÀngre.

Jag samlade tidigare pÄ G-Shock och har haft minst 20 st som passerat. Har flera gÄnger försökt sÀlja av alla, men det gÄr inte att bli fri! Plötsligt sÄ trillar det in en ny igen. Helt klart beroendeframkallande... Men va fan, jag blir glad av dem.

BC234940-452B-416A-AFAB-4A1FDD19EED7.jpeg
@Fujoor tack för tips,jÀvlar va premium den kÀnns?
Va först skeptisk till vit och hade Ängest hela resan,men nÀr jag öppnade paketet sÄ blev det WOW....
Haha vafan. Det gick fort :) Kul. Nu Àr vi tvÄ. Jag gillar speciellt funktionen barometer och sen c knappen sÄ att sekund visaren hamnar pÄ över eller under skalan. DÄ ser man snabbt om vÀdret börjar bli dÄligt eller inte.

Haha vafan. Det gick fort :) Kul. Nu Àr vi tvÄ. Jag gillar speciellt funktionen barometer och sen c knappen sÄ att sekund visaren hamnar pÄ över eller under skalan. DÄ ser man snabbt om vÀdret börjar bli dÄligt eller inte.
:):)Hade precis sÄlt min andra G och vips sÄ sÄg jag ditt inlÀgg o fastnade direkt.
FÄr ta och forska lite i funktionerna,fasen va mkt detaljer det Àr pÄ den,förstÄr Àven vad du menar med tavlan.

:):)Hade precis sÄlt min andra G och vips sÄ sÄg jag ditt inlÀgg o fastnade direkt.
FÄr ta och forska lite i funktionerna,fasen va mkt detaljer det Àr pÄ den,förstÄr Àven vad du menar med tavlan.
Börja med att stÀlla in latitud och longitud för dÀr du bor sÄ fÄr du en mer korrekt sun up down. Sen kan du Àndra tidvattnet sÄ att det Àr mer korrekt för din lokala ort (GBG i mitt fall).

Jag tycker att nÄgot som slÄr en direkt Àr hur skön den Àr ett bÀra. Man förvÀntar inte sig direkt att en rejÀl G shock ska bÀras skönt.

Börja med att stÀlla in latitud och longitud för dÀr du bor sÄ fÄr du en mer korrekt sun up down. Sen kan du Àndra tidvattnet sÄ att det Àr mer korrekt för din lokala ort (GBG i mitt fall).

Jag tycker att nÄgot som slÄr en direkt Àr hur skön den Àr ett bÀra. Man förvÀntar inte sig direkt att en rejÀl G shock ska bÀras skönt.
DÄ kan du nÀstan ge mig dina koordinater jag bor i Kungsbacka :) ja helt underbar att bÀra,kÀnns som man fÄr mer för pengarna gentemot Mudmaster.
Är ju iof byggda för olika saker men Ă€ndĂ„ snarlikt.

Tillbaka
Topp