Sitter sjukt bra pÄ dig! Du fÄr inviga den nÀsta gÄng du isdyker!Nylandad Grodman,
Tack till @Fujoor som knuffade mig över kanten för denna âMaster in Navy Blueâ GWF-D1000NV-2.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Sitter sjukt bra pÄ dig! Du fÄr inviga den nÀsta gÄng du isdyker!Nylandad Grodman,
Tack till @Fujoor som knuffade mig över kanten för denna âMaster in Navy Blueâ GWF-D1000NV-2.
Alla priser Àr ju publika. 5-6 tusen beroende pÄ land tror jag .Snygg video. Beviset pÄ att reklam fungerar? Jag blir i alla fall sjukt sugen pÄ den.
Blir den sjukt dyr?
Sorry, inte kollat ordentligt.Alla priser Àr ju publika. 5-6 tusen beroende pÄ land tror jag .
Var inte menat som en avhyvlingSorry, inte kollat ordentligt.
Np. Jag Àr dock lite tveksam till att koppla ihop med mobilen. Gillar tanken pÄ att klockan Àr en fristÄende enhet trots sin funktioner.Var inte menat som en avhyvling
Jag kommer avvakta med just denna modellen. Den i stÄl lÀr ju finnas mÄnga Är framöver.
Den blÄa Àr jÀvligt lÀcker faktiskt.Brothers in sync,
Haha vafan. Det gick fort Kul. Nu Àr vi tvÄ. Jag gillar speciellt funktionen barometer och sen c knappen sÄ att sekund visaren hamnar pÄ över eller under skalan. DÄ ser man snabbt om vÀdret börjar bli dÄligt eller inte.@Fujoor tack för tips,jÀvlar va premium den kÀnns?
Va först skeptisk till vit och hade Ängest hela resan,men nÀr jag öppnade paketet sÄ blev det WOW....
Hade precis sÄlt min andra G och vips sÄ sÄg jag ditt inlÀgg o fastnade direkt.Haha vafan. Det gick fort Kul. Nu Àr vi tvÄ. Jag gillar speciellt funktionen barometer och sen c knappen sÄ att sekund visaren hamnar pÄ över eller under skalan. DÄ ser man snabbt om vÀdret börjar bli dÄligt eller inte.
Börja med att stÀlla in latitud och longitud för dÀr du bor sÄ fÄr du en mer korrekt sun up down. Sen kan du Àndra tidvattnet sÄ att det Àr mer korrekt för din lokala ort (GBG i mitt fall).Hade precis sÄlt min andra G och vips sÄ sÄg jag ditt inlÀgg o fastnade direkt.
FÄr ta och forska lite i funktionerna,fasen va mkt detaljer det Àr pÄ den,förstÄr Àven vad du menar med tavlan.
DÄ kan du nÀstan ge mig dina koordinater jag bor i Kungsbacka ja helt underbar att bÀra,kÀnns som man fÄr mer för pengarna gentemot Mudmaster.Börja med att stÀlla in latitud och longitud för dÀr du bor sÄ fÄr du en mer korrekt sun up down. Sen kan du Àndra tidvattnet sÄ att det Àr mer korrekt för din lokala ort (GBG i mitt fall).
Jag tycker att nÄgot som slÄr en direkt Àr hur skön den Àr ett bÀra. Man förvÀntar inte sig direkt att en rejÀl G shock ska bÀras skönt.
SÄ jÀkla snygg! Diggar den!Varit en i en G-Shock fas senaste veckorna, denna landade in i gÄr,
Förra anniversary var grymt. Bara snygga modeller. Diggar denna och D modellen (med karbonfiber). HÀr Àr min bild pÄ min gamla Dw-5030C (som jag inte lÀngre har kvar).Var ett tag sen jag postade i denna trÄden
5030c
Den dÀr Àr frÀsch! Hur stor Àr den dÀr?Varit en i en G-Shock fas senaste veckorna, denna landade in i gÄr,
Kanonsnygg, varför Àr den vita billigare Àn dom andra om jag kollade rÀtt? Finns det nÄgon teknisk anledning? Det Àr ju den snyggaste!Ett litet dopp och lumetest.
Studier har visat att det Àr ytterst fÄ mÀn som kan bÀra upp vitt. Dom fÄ förunnade fÄr helt enkelt köpa loss denna kanonklocka superbilligt.Kanonsnygg, varför Àr den vita billigare Àn dom andra om jag kollade rÀtt? Finns det nÄgon teknisk anledning? Det Àr ju den snyggaste!
Den dÀr Àr frÀsch! Hur stor Àr den dÀr?
GWF-D1000NV-2
Fin! TÀnk om min kunde ta och dyka upp nÄgon gÄng. Bara vÀntat i tre veckor
Varit en i en G-Shock fas senaste veckorna, denna landade in i gÄr,
Ingen teknisk anledning det Àr samma spec oavsett fÀrg!!Kanonsnygg, varför Àr den vita billigare Àn dom andra om jag kollade rÀtt? Finns det nÄgon teknisk anledning? Det Àr ju den snyggaste!