• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

1C20926D-22CC-46FC-B292-42B705B0EA0C.jpeg
A7570FB8-4F89-4C02-9300-76E3D74F5349.jpeg
78D7F8BE-C724-40C5-B9A8-0E4F107E3C66.jpeg
 
Är det bara jag som blir lite Ă€ngslig över att du bygger lego med hammare och tejp? Men nyfiken pĂ„ resultatet...
Kollade pĂ„ Nöjesmassakern innan. SĂ„g att Sven Melander och Gösta Engström körde med lim o vinkelslip sĂ„ jag tĂ€nkte att det var vĂ€l lika bra att ta fram verktyg ifall att😁👍 Det börjar likna nĂ„t nu iaf😃
 
Du menar bra lÀsbarhet eller?
Den svart/vita Àr ju sÄ bra lÀsbarhet man kan fÄ pÄ en CasioOak
Jepp. Jag tycker den Ă€r Ă€n mer lĂ€ttlĂ€st. Och man ser vad det stĂ„r i Digital displayen utan att behöva anvĂ€nda nĂ„gon annan ljuskĂ€lla😁 Kolla nĂ„gra sidor bakĂ„t, runt 14-15 Dec sĂ„ ligger det fler bilder pĂ„ den grĂ„ 😁 vill minnas att jag Ă€ven la ut en bild med alla tre bredvid varandra oxĂ„. đŸ€”
 
Jepp. Jag tycker den Ă€r Ă€n mer lĂ€ttlĂ€st. Och man ser vad det stĂ„r i Digital displayen utan att behöva anvĂ€nda nĂ„gon annan ljuskĂ€lla😁 Kolla nĂ„gra sidor bakĂ„t, runt 14-15 Dec sĂ„ ligger det fler bilder pĂ„ den grĂ„ 😁 vill minnas att jag Ă€ven la ut en bild med alla tre bredvid varandra oxĂ„. đŸ€”
Lite sÄ jag tÀnkte. Halvt omöjligt att se i den digitala pÄ min sÄ dÄ blev den grÄ intressant för en billig peng
 
Hej trÄden

Jag Àr sugen pÄ att förnya mig och har planer pÄ att slÄ till pÄ en GA-2000E-4ER.
88337831-CCE8-4D24-B690-2961C8F00DEF.jpeg

Det Àr nog frÀmst att jag enkelt kan byta mellan gummi och tygband som gör att jag vÀljer just den modellen.

D893AE3A-E720-4943-9D02-1166291D4F0C.png


Jag har inget att klaga pÄ hos min nuvarande g-shock, den har fungerat vÀl, men variation förnöjer.
 
Den grÄ 2100 casioak kommer sluta tillverkas inom en snar framtid, sÄ passa pÄ att införskaffa en ni som Àr sugna.
Har plöjt YT videor nÄgra timmar, bla om casio nyslÀpp, dÀr visades Àven lista över modeller som ska sluta tillverkas varje mÄnad.

Edit kÀlla :

Jaha. DĂ„ las det precis en bestĂ€llning hos Klockia. Ser fram emot leverans 😀
Jag skyller helt o hĂ„llet pĂ„ er tvĂ„ ifall frugan sĂ€ger ”en till? Är inte den likadan som de andra?”
 
Nuuu Àr det farligt!
2A54D830-695C-4E22-BBB3-1E000582C727.jpeg

Jaha va inte tanken att de skulle bli en till fyrkant men en sÄdan deal ser man inte varje dag. Hoppas den landar innan nyÄr ;)
 
Tillbaka
Topp