FegisMust.. resist..
Den ligger under kategorin "Dam". Jag stÄr över.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
FegisMust.. resist..
Den ligger under kategorin "Dam". Jag stÄr över.
Ăr det bara jag som blir lite Ă€ngslig över att du bygger lego med hammare och tejp? Men nyfiken pĂ„ resultatet...DĂ„ var det dags att bygga Ducati
VÀrmeljus?Dags för laddning
Exakt. Glaset blir lite sotigt men det gÄr att skrapa bort nÀr klockan Àr fulladdadVÀrmeljus?
It is yours?
Ăr den grĂ„ bra? LĂ€tt smutsig?The build goes on. Andra halvlek Nu jĂ€vla ska det bli en Ducati!
Kollade pĂ„ Nöjesmassakern innan. SĂ„g att Sven Melander och Gösta Engström körde med lim o vinkelslip sĂ„ jag tĂ€nkte att det var vĂ€l lika bra att ta fram verktyg ifall att Det börjar likna nĂ„t nu iafĂr det bara jag som blir lite Ă€ngslig över att du bygger lego med hammare och tejp? Men nyfiken pĂ„ resultatet...
Riktigt trevlig bekantskap, den grĂ„. JĂ€mfört med helsvart och svart/vit Ă€r den i en annan klass lĂ€sbarhetmĂ€ssigt. Smuts vet jag inte Ă€n.Ăr den grĂ„ bra? LĂ€tt smutsig?
Har den svart-vita och funderar pÄ att skaffa en till
Du menar bra lÀsbarhet eller?Riktigt trevlig bekantskap, den grÄ. JÀmfört med helsvart och svart/vit Àr den i en annan klass lÀsbarhetmÀssigt. Smuts vet jag inte Àn.
Jepp. Jag tycker den Àr Àn mer lÀttlÀst. Och man ser vad det stÄr i Digital displayen utan att behöva anvÀnda nÄgon annan ljuskÀlla Kolla nÄgra sidor bakÄt, runt 14-15 Dec sÄ ligger det fler bilder pÄ den grÄ vill minnas att jag Àven la ut en bild med alla tre bredvid varandra oxÄ.Du menar bra lÀsbarhet eller?
Den svart/vita Àr ju sÄ bra lÀsbarhet man kan fÄ pÄ en CasioOak
TadaaaĂr det bara jag som blir lite Ă€ngslig över att du bygger lego med hammare och tejp? Men nyfiken pĂ„ resultatet...
Lite sÄ jag tÀnkte. Halvt omöjligt att se i den digitala pÄ min sÄ dÄ blev den grÄ intressant för en billig pengJepp. Jag tycker den Àr Àn mer lÀttlÀst. Och man ser vad det stÄr i Digital displayen utan att behöva anvÀnda nÄgon annan ljuskÀlla Kolla nÄgra sidor bakÄt, runt 14-15 Dec sÄ ligger det fler bilder pÄ den grÄ vill minnas att jag Àven la ut en bild med alla tre bredvid varandra oxÄ.
Den grÄ 2100 casioak kommer sluta tillverkas inom en snar framtid, sÄ passa pÄ att införskaffa en ni som Àr sugna.
Har plöjt YT videor nÄgra timmar, bla om casio nyslÀpp, dÀr visades Àven lista över modeller som ska sluta tillverkas varje mÄnad.
Edit kÀlla :
Jaha. DÄ las det precis en bestÀllning hos Klockia. Ser fram emot leveransFinns i Spanjackien för ca 1200 fortfarande. https://www.ebay.com/itm/Casio-ga-2...-/284115229847?_trksid=p2349624.m46890.l49292
Blev ett byte till Walter inför natten
hur upplevs lĂ€sbarheten pĂ„ Walter? Knapparna ser Ă€ven lite âstörreâ ut Ă€n pĂ„ square/mer lĂ€ttillgĂ€ngliga
Jaha va inte tanken att de skulle bli en till fyrkant men en sÄdan deal ser man inte varje dag. Hoppas den landar innan nyÄrNuuu Àr det farligt!
Casio G-Shock Legend of Steel Limited Edition (500 pieces worldwide) GMW-B5000GDLTD-1ER
Official resellerWe are an official reseller of all brand's watches that we sell. That equals to: genuine watches with valid warranty and access to official service. Bluetooth 4.0-connectionVia Bluetooth you can wirelessly connect the watch to your smartpwww.watchia.com