Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den Àr fin den!DW-5030C-1JR - en av 30-Ärs jubileumsklockorna. I vÀldigt bra skick dessutom.
Det Àr inget ovanligt. MÄnga har drabbats av det och det har diskuterats flera gÄnger pÄ wus. Teorin Àr att klockan monteras i varmt, fuktigt klimat och vid vissa tillfÀllen blir den inneboende fukten synlig som imma. Verkar ffa vara ett problem pÄ G-Shocks som gjorts i Thailand, men det kan jag inte svÀra helt pÄ.Har ni haft nÄgot problem med fukt i era Casio? DÄ i synnerhet Mudmaster??
Blev tÀmligen förvÄnad nÀr jag pÄ ca 3000 meter över vattnet skulle ta lite schyssta kort pÄ berg och snö och ser att det Àr fukt innnaför glaset. Trodde inte der skulle hÀnda med denna.
LÀmnar in den i veckan hos lokala urmakaren sÄ fÄr han kolla packningar. BestÀllt den pÄ nÀtet i somras.
Den Àr riktigt tuff den dÀr grodmannen. Snygg fÀrgcombo.GWF-D1000NV
Displayen ser ut som den Ă€r tagen frĂ„n en gammal Nokia 3310. Men jag gillarât!
Nya Rangeman fÄr min 47mm GS att se ut som en barnklocka.
Förutom den avskrÀckande storleken Àr den estetiskt tilltalande, om Àn lite vÀl Ät Garmin-hÄllet mer Àn Rangeman.
Nya Rangeman fÄr min 47mm GS att se ut som en barnklocka.
Det kommer men Àr lite osÀker pÄ formatet.Förutom den avskrÀckande storleken Àr den estetiskt tilltalande, om Àn lite vÀl Ät Garmin-hÄllet mer Àn Rangeman.
Blir intressant att lÀsa din recension av denna, om en sÄdan Àr i antÄgande, mÄnne?
Glöm inte ange din vristomkrets sÄ vi kan uppskatta storleken pÄ rymdskeppetDet kommer men Àr lite osÀker pÄ formatet.
Nyinkommet!
Bra sommarklocka.
Jag tycker inte att det Àr sÄ hemsk display ÀndÄ. Man vÀnjer sig ganska sÄ fort faktiskt.Jag Àr mycket sugen pÄ en negativ square men det verkar att kontrasten Àr bedrövlig frÄn alla vinklar förutom direkt rakt framifrÄn...
Glöm inte ange din vristomkrets sÄ vi kan uppskatta storleken pÄ rymdskeppet
Globen sÄklart, jag har bestÀllt till halva min slÀkt.Bild frÄn WUS. Var köper jag?
(http://forums.watchuseek.com/f17/new-gmw-chrome-models-4613847-90.html)
Jag brukar ha klockorna runt handleden men den funkar nog runt vristen ocksÄ.
Om det finns platser kvar. NÀr jag var inne förra helgen o lade en bestÀllning knep jag en av de sista.Globen sÄklart, jag har bestÀllt till halva min slÀkt.
Ăr den limiterad?Om det finns platser kvar. NĂ€r jag var inne förra helgen o lade en bestĂ€llning knep jag en av de sista.
Törs inte svara pĂ„ det men tyckte han sa det skulle komma in ca 20 st. Och 5 av den guldfĂ€rgade.Ăr den limiterad?
Det Ă€r enda som finns, fick den pĂ„ 5-Ă„rs festen tillsammns med ett livstidsmedlemskap kobra Kai med tillhörande patch pĂ„ kardborreĂr den limiterad?
Np.Det Àr enda som finns, fick den pÄ 5-Ärs festen tillsammns med ett livstidsmedlemskap kobra Kai med tillhörande patch pÄ kardborre
Ska ha lite tur ibland ocksÄ!
SÄg ut som du taggade mitt inlÀgg, sorry dude
De hade nÄgra obokade bör jag pratade med dem i onsdags.Om det finns platser kvar. NÀr jag var inne förra helgen o lade en bestÀllning knep jag en av de sista.
KS G-Chock i snabb-rotation
FörjÀkla trevlig.
Jag gillar att den har index med lume och en bra lÀsbarhet som en analogklocka. Och komplikationerna Àr ju grymma: barometer, mÄntid, höjdmÀtare och temperatur. Solcellsladdning, radiokontroll och dom vanliga komplikationerna.Trevlig onekligen!
Vet du om det Àr release 16/4 som gÀller hÀr hemma ocksÄ?De hade nÄgra obokade bör jag pratade med dem i onsdags.