Vet ej men man kan ju hoppas.Vet du om det Àr release 16/4 som gÀller hÀr hemma ocksÄ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vet ej men man kan ju hoppas.Vet du om det Àr release 16/4 som gÀller hÀr hemma ocksÄ?
Hur blir man slÀkt med dig?Globen sÄklart, jag har bestÀllt till halva min slÀkt.
Vad blir det? DW-5035 och GWM-B5000 eller?VÀntan Àr olidlig!
TvÄ squares pÄ ingÄng under april nu!
GW-5000 idag.
Du lÀser mig som en bokVad blir det? DW-5035 och GWM-B5000 eller?
Rangeman Àr den officiella ersÀttaren och nu hÀrnÀst gps rangeman.Jag haee en 9200 riseman förut m.m en den verkar ha utgÄtt.
Vilken Àr ersÀttare? Hittar ingen liknande.
9400 kanske?
Nja den har ABC funktioner. Jag tror du tÀnker pÄ denna. Den har allt och lite till. Inklusive djupmÀtare.Har den allt man skulle kunna tÀnka sig och lite mer?
Har alltid haft en förkĂ€rlek för ABC klockor. Har ju bĂ„de gulfmastern och en pro trek. Protreken sitter ju bĂ€st egentligen (trots sina mĂ„tt pĂ„ 56Ă47.1Ă12mm)
Ser att casio har slÀppt en de nya protreks pÄ baselworld. NÄgon typ av efterföljare till prw-6100 som har samma funktioner men Àr en ana digi variant. Efterföljaren heter PRW-60. Tycker framförallt att storleken Àr vÀldigt lovande. Ser ju ut att vara en behÀndig och bra storlek (PRW 60 = 50.5 x 47.2 x 13.3 mm Vs PRW-6100 58 x 51.6 x 12.8 mm). KÀnns som att den Àr Àr snÀppet mindre Àn prw-3100 ovan).
Bara jag som lockas?
Finns ingen information alls faktiskt .Det Àr bara att vÀnta.Jag Àr mycket sugen, har nÄgon koll pÄ releasedatum och ungefÀrligt pris?
Ha! Det Àr du och jag som fÄr representera gulfmastern hÀr! Jag rockar min fortfarande. Ovanligt nöjd med denna!Trivs i det fina vÀdret!!
Ăr lika nöjd Ă€nnu otroligt att det blev sĂ„ bra efter att jag sĂ„g din första bild pĂ„ den.Ha! Det Ă€r du och jag som fĂ„r representera gulfmastern hĂ€r! Jag rockar min fortfarande. Ovanligt nöjd med denna!
Dat blir nog till att botanisera pÄ EbayHar en DW-6600 frÄn 1994 dÀr plasthöljet spruckit helt och lossnat frÄn klockan. Vet nÄgon om det gÄr att fÄ tag pÄ ett nytt?
Ăven armband behövs.
RÀtt klocka och rÀtt bil!Trivs i det fina vÀdret!!
RÀtt klocka och rÀtt bil!
Ăr den inte kompatibel med dw-6900 skal?googla pĂ„ detHar en DW-6600 frĂ„n 1994 dĂ€r plasthöljet spruckit helt och lossnat frĂ„n klockan. Vet nĂ„gon om det gĂ„r att fĂ„ tag pĂ„ ett nytt?
Ăven armband behövs.
SÄvÀl pacparts som watchtech pÄstÄr att bezel och band gÄr att bestÀlla till en dw-6600-1v.Har en DW-6600 frÄn 1994 dÀr plasthöljet spruckit helt och lossnat frÄn klockan. Vet nÄgon om det gÄr att fÄ tag pÄ ett nytt?
Ăven armband behövs.